από τ στιγμή που η δαγκάνα ασκεί μεγαλύτερη ροπή αντίστασης με τ ίδια δύναμη δε γίνεται πιο απότομο το φρένο?
από τ στιγμή που η δαγκάνα ασκεί μεγαλύτερη ροπή αντίστασης με τ ίδια δύναμη δε γίνεται πιο απότομο το φρένο?
Δεν φαινεται διαφορα στην προοδευτικοτητα του πενταλ.
Σημειωστε εδω οτι για να δουλευουν σωστα τα φρενα στο 46αρι θελει εξαερωση απο το δοχειο που συμπληρωνουμε υγρα με ενα μαραφετι που δεν ξερω πως το λενε.
Οταν του κανεις εξαερωση μονο με τον κλασσικο τροπο απο τις δαγκανες χανεις ολη την προοδευτικοτητα του φρενου και το abs χαζοεμπλεκεται ολη την ωρα.
Στα πίσω φρένα πιστεύω θα δει μικρή διαφορά ο Βασίλης γιατί η περισσότερη δύναμη πάει μπροστά στο φρενάρισμα.Όσον αφορά την διαφορά σε μένα (πάντα για μπροστά μιλάω από 286 σε 300χλ) ήταν εμφανής στην αποτελεσματικότητα και ένιωσα και πιο δυνατό το αρχικό δάγκωμα που λέμε.Εξαέρωση γίνεται σωστή με το καζανάκι που δίνει πίεση αέρα στο κύκλωμα των φρένων ΑΛΛΑ αν ο μηχανικός είναι αλάνι την κάνει και με τον κλασσικό τρόπο.Σε μένα έχουν γίνει και τα δυο χωρίς κανένε πρόβλημα![]()
giannis_compact (25-04-13)
Δεν ξερω ρε παιδια.
Εγω τωρα εχω μπροστα απο 330 κ πισω απο 325.
Ειναι προοδευτικο σε εκνευριστικο σημειο.
Ξεκινα λιγο στην αρχη και οσο του δινεις τοσο γραπωνει χωρις κανενα ξεσπασμα.
Βασικα ετσι ηταν και με τα στοκ. Δεν μου φαινεται να ειδα διαφορα.
Λιγο πιο αποτομο ισως εγινε οταν μπηκαν τα μεταλλικα μαρκουτσακια στα φρενα.
Αλλα και παλι η διαφορα ηταν τετοια που δεν ημουν ποτε σιγουρος οτι οντως ενιωσα κατι.
Εντιτ. Καποια στιμγη που ειχα ενα σετακι τετραπιστονα μπρεμπο μπροστα... Ναι τοτε μπορω να πω οτι τα εδινε ολα πολυ γρηγορα...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 25-04-13 στις 11:51
giannis_compact (25-04-13)
nikos valvetronic (25-04-13)
εγω εχω σε καμπριο(που ειναι πιο βαρυ) 330 μπροστα και 325 πισω, και ειναι αρκετα πιο αποτομο σε σχεση με τα νορμαλ
ziaba (30-04-13)
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Bazil Van Sinner : 29-04-13 στις 23:19
Τα Textar είναι της BMW η πρώτη τοποθέτηση και τα 26 ευρώ μια χαρά είναι.
Vassilis ///M (30-04-13)