Σελίδα 5 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 84

Θέμα: [Ε46] πισω δισκοι φρενων

  1. #41
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    από τ στιγμή που η δαγκάνα ασκεί μεγαλύτερη ροπή αντίστασης με τ ίδια δύναμη δε γίνεται πιο απότομο το φρένο?

  2. #42
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ^
    σωστη απορια!

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  3. #43
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν φαινεται διαφορα στην προοδευτικοτητα του πενταλ.

    Σημειωστε εδω οτι για να δουλευουν σωστα τα φρενα στο 46αρι θελει εξαερωση απο το δοχειο που συμπληρωνουμε υγρα με ενα μαραφετι που δεν ξερω πως το λενε.

    Οταν του κανεις εξαερωση μονο με τον κλασσικο τροπο απο τις δαγκανες χανεις ολη την προοδευτικοτητα του φρενου και το abs χαζοεμπλεκεται ολη την ωρα.

  4. #44
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.607
    Thanked
    6729
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στα πίσω φρένα πιστεύω θα δει μικρή διαφορά ο Βασίλης γιατί η περισσότερη δύναμη πάει μπροστά στο φρενάρισμα.Όσον αφορά την διαφορά σε μένα (πάντα για μπροστά μιλάω από 286 σε 300χλ) ήταν εμφανής στην αποτελεσματικότητα και ένιωσα και πιο δυνατό το αρχικό δάγκωμα που λέμε.Εξαέρωση γίνεται σωστή με το καζανάκι που δίνει πίεση αέρα στο κύκλωμα των φρένων ΑΛΛΑ αν ο μηχανικός είναι αλάνι την κάνει και με τον κλασσικό τρόπο.Σε μένα έχουν γίνει και τα δυο χωρίς κανένε πρόβλημα

  5. The Following User Says Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    giannis_compact (25-04-13)

  6. #45
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν ξερω ρε παιδια.
    Εγω τωρα εχω μπροστα απο 330 κ πισω απο 325.

    Ειναι προοδευτικο σε εκνευριστικο σημειο.
    Ξεκινα λιγο στην αρχη και οσο του δινεις τοσο γραπωνει χωρις κανενα ξεσπασμα.

    Βασικα ετσι ηταν και με τα στοκ. Δεν μου φαινεται να ειδα διαφορα.

    Λιγο πιο αποτομο ισως εγινε οταν μπηκαν τα μεταλλικα μαρκουτσακια στα φρενα.
    Αλλα και παλι η διαφορα ηταν τετοια που δεν ημουν ποτε σιγουρος οτι οντως ενιωσα κατι.

    Εντιτ. Καποια στιμγη που ειχα ενα σετακι τετραπιστονα μπρεμπο μπροστα... Ναι τοτε μπορω να πω οτι τα εδινε ολα πολυ γρηγορα...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 25-04-13 στις 11:51

  7. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    giannis_compact (25-04-13)

  8. #46
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.957
    Thanked
    8074
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos valvetronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στα πίσω φρένα πιστεύω θα δει μικρή διαφορά ο Βασίλης γιατί η περισσότερη δύναμη πάει μπροστά στο φρενάρισμα.Όσον αφορά την διαφορά σε μένα (πάντα για μπροστά μιλάω από 286 σε 300χλ) ήταν εμφανής στην αποτελεσματικότητα και ένιωσα και πιο δυνατό το αρχικό δάγκωμα που λέμε.Εξαέρωση γίνεται σωστή με το καζανάκι που δίνει πίεση αέρα στο κύκλωμα των φρένων ΑΛΛΑ αν ο μηχανικός είναι αλάνι την κάνει και με τον κλασσικό τρόπο.Σε μένα έχουν γίνει και τα δυο χωρίς κανένε πρόβλημα
    Συμφωνώ.
    Πιθανολογώ όμως, πως όσο μικρή και αμελητέα δέιχνει σε εμας,
    μπορεί να παίζει ρόλο φέρνοντας ποιο κοντά στο oem το brake bias.

    Θεωρώ πώς δέν ειναι και το καλύτερο να έχεις πχ μπροστα φρένα απο 330
    και πίσω την μονή 280*10

  9. The Following User Says Thank You to wheelman For This Useful Post:

    nikos valvetronic (25-04-13)

  10. #47
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.562
    Thanked
    2766
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εγω εχω σε καμπριο(που ειναι πιο βαρυ) 330 μπροστα και 325 πισω, και ειναι αρκετα πιο αποτομο σε σχεση με τα νορμαλ

  11. The Following User Says Thank You to dark knight For This Useful Post:

    ziaba (30-04-13)

  12. #48
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Bazil Van Sinner : 29-04-13 στις 23:19

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  13. #49
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή


    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  14. #50
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τα Textar είναι της BMW η πρώτη τοποθέτηση και τα 26 ευρώ μια χαρά είναι.

  15. The Following User Says Thank You to giannis_compact For This Useful Post:

    Vassilis ///M (30-04-13)

Σελίδα 5 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP