Αυτος ειναι και ο λογος που το ψαχνω τοσο καιρο το θεμα και δεν το εφερα το κιτακι με την πρωτη γιατι ειμαι και "χαμηλωμενος" δυστυχως.
Μια σκεψη που εχω κανει ειναι να φερω πρωτα μονο την πισω ραβδο για να δω αν κατσει καλα, αλλα αν φαω πακετο η χασουρα να ειναι μικροτερη τουλαχιστον.
Βεβαια η ολη μαγκια αυτου του κιτ ειναι η κατα μια εννοια σταυρωτη ενωση που γινεται και αυτο κανει θαυματα στην αθλια ακαμψια των Ζ3.
Το μεταμορφωνει σε "αλλο" αμαξι κυριολεκτικα. Πολλοι κιολας απο αυτους που αντιμετωπισαν ουσιαστικο προβλημα με το υψος, παραταυτα εκθειασαν την βελτιωση που ειχαν με το κιτ αυτο.
Δεν υπαρχει κατι αλλο και ειναι μονοδρομος στον τομεα αυτο.
Για παρε παχυμετρο και ξαναμετρα την μπροστα, ειναι 26mm η' 25,5mm ? Γιατι του 3λιτρου (και του 2.2) η M-pack που την εχω κι εγω ειναι 25,5mm και η πισω 16αρα οντως.
Δυστυχως εγω χρειαζομαι κατι παραπανω απο την M-pack.
Οταν το φερνω στο οριο ροπιασμενο στις στροφες και ειδικα σε ενα σημειο στην Κατεχακη στο φαναρι του στρατοπεδου της Καισαριανης που γινεται απο ελαφρα κατηφορικη στροφη σε ανηφορα,
εκει το σασσι γινεται κατι χειροτερο απο ακορντεον ...
Τα δεσιματα για τις γεφυρες που εχει ο Turner θα πρεπει αγοραστουν απαραιτητως αν προχωρησω σε αγορα της H&R γιατι τα αυτακια στις γεφυρες μπορουν να βγουν off γιατι ειναι πολυ λεπτα
και με ακαμψια της πλακας οπου τραβανε το ζορι ολο και απο την αλλη ειναι και η ισχυρη H&R που ειναι βραχος και φυσικα δεν αποσβαινει σχεδον τιποτα, αρα ειναι απαραιτητα.
Για την βροχη τα ξερω τα εχω ακουσει αλλα δεν εχουμε αλλες λυσεις στα Ζ3 και απο την αλλη το νερο ειναι τοσο υπουλο και μπορει να στο στειλει για ανταλλακτικα το αμαξι στην καλυτερη.
Ειναι δυστυχως μπρος γκρεμος και πισω ρεμα.
Τελικα αν θα τα παρω ολα η' μονο το Strong Strut κιτ η' αν θα μεινω με την μπροστα μπαρα θολων που ηδη εχω συν μια αντιστρεπτικη πισω H&R, δεν εχω καταληξει αλλα ειμαι κοντα στο να κανω κατι απο αυτα και οπως βγει.
Εννοειται![]()