Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 260

Θέμα: Νέα Σειρά 1 F20

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    07-03-13
    Περιοχή
    Neverland
    Μηνύματα
    215
    Thanked
    208
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Για τα mini το γνωρίζω, και τα 2-3 που έχω μπει ήταν τριζάτα (συνδυασμός runflat, σκληρής ανάρτησης, μέτριας ποιότητας συναρμολόγηση). Τα goodyear πάντως που φοράει ο άσος πρέπει να είναι από τα καλύτερα στην πιάτσα και το αυτοκίνητο δεν δείχνει να ταλαιπωρείται. Έχει γραφτεί πολλές φορές ότι ο καινούριος άσος είναι πολύ καλύτερος από τον προηγούμενο σε αναρτήσεις (ενδοτικότητα, άνεση, ποιότητα κύλισης) και έχει καλύτερο πλαίσιο (και ακαμψία). Στον δρόμο το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ άνετο και με αρκετά χαμηλό θόρυβο κύλισης (καμιά σχέση με αυτά που έχω διαβάσει για παλιότερα μοντέλα με rft). Είναι το πρώτο αυτοκίνητο που οδηγώ με rft και ειλικρινά δεν έχω βρει διαφορές από τα άλλα όσο και αν προσπαθώ. Με συμβατικά λάστιχα -και αν υπάρχει τόση διαφορά όση λέτε πολλοί κάτοχοι- το αυτοκίνητο θα γίνει μαγικό χαλί. Δεν πρέπει να έχουν πρόβλημα οι γρύλλοι, δεν είναι τόσο δυνατός ο θόρυβος (είχα αλλάξει μια-δυο φορές σε άλλα αυτοκίνητα). Ελπίζω και εύχομαι να είναι θέμα ρεγουλαρίσματος της πόρτας ή γρασαρίσματος. Δυστυχώς δεν μπορώ να συμφιλιωθώ εύκολα με την ιδέα bmw - καινούριο - τριζάτο

  2. The Following 2 Users Say Thank You to mrclouzo For This Useful Post:

    Ptboul (24-04-13), Ε91 (24-04-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mrclouzo Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για τα mini το γνωρίζω, και τα 2-3 που έχω μπει ήταν τριζάτα (συνδυασμός runflat, σκληρής ανάρτησης, μέτριας ποιότητας συναρμολόγηση). Τα goodyear πάντως που φοράει ο άσος πρέπει να είναι από τα καλύτερα στην πιάτσα και το αυτοκίνητο δεν δείχνει να ταλαιπωρείται. Έχει γραφτεί πολλές φορές ότι ο καινούριος άσος είναι πολύ καλύτερος από τον προηγούμενο σε αναρτήσεις (ενδοτικότητα, άνεση, ποιότητα κύλισης) και έχει καλύτερο πλαίσιο (και ακαμψία). Στον δρόμο το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ άνετο και με αρκετά χαμηλό θόρυβο κύλισης (καμιά σχέση με αυτά που έχω διαβάσει για παλιότερα μοντέλα με rft). Είναι το πρώτο αυτοκίνητο που οδηγώ με rft και ειλικρινά δεν έχω βρει διαφορές από τα άλλα όσο και αν προσπαθώ. Με συμβατικά λάστιχα -και αν υπάρχει τόση διαφορά όση λέτε πολλοί κάτοχοι- το αυτοκίνητο θα γίνει μαγικό χαλί. Δεν πρέπει να έχουν πρόβλημα οι γρύλλοι, δεν είναι τόσο δυνατός ο θόρυβος (είχα αλλάξει μια-δυο φορές σε άλλα αυτοκίνητα). Ελπίζω και εύχομαι να είναι θέμα ρεγουλαρίσματος της πόρτας ή γρασαρίσματος. Δυστυχώς δεν μπορώ να συμφιλιωθώ εύκολα με την ιδέα bmw - καινούριο - τριζάτο
    Εύχομαι να μην είναι κάτι σημαντικό και να ξεμπερδέψεις γρήγορα.

  4. The Following User Says Thank You to Ε91 For This Useful Post:

    mrclouzo (24-04-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP