Για τα mini το γνωρίζω, και τα 2-3 που έχω μπει ήταν τριζάτα (συνδυασμός runflat, σκληρής ανάρτησης, μέτριας ποιότητας συναρμολόγηση). Τα goodyear πάντως που φοράει ο άσος πρέπει να είναι από τα καλύτερα στην πιάτσα και το αυτοκίνητο δεν δείχνει να ταλαιπωρείται. Έχει γραφτεί πολλές φορές ότι ο καινούριος άσος είναι πολύ καλύτερος από τον προηγούμενο σε αναρτήσεις (ενδοτικότητα, άνεση, ποιότητα κύλισης) και έχει καλύτερο πλαίσιο (και ακαμψία). Στον δρόμο το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ άνετο και με αρκετά χαμηλό θόρυβο κύλισης (καμιά σχέση με αυτά που έχω διαβάσει για παλιότερα μοντέλα με rft). Είναι το πρώτο αυτοκίνητο που οδηγώ με rft και ειλικρινά δεν έχω βρει διαφορές από τα άλλα όσο και αν προσπαθώ. Με συμβατικά λάστιχα -και αν υπάρχει τόση διαφορά όση λέτε πολλοί κάτοχοι- το αυτοκίνητο θα γίνει μαγικό χαλί. Δεν πρέπει να έχουν πρόβλημα οι γρύλλοι, δεν είναι τόσο δυνατός ο θόρυβος (είχα αλλάξει μια-δυο φορές σε άλλα αυτοκίνητα). Ελπίζω και εύχομαι να είναι θέμα ρεγουλαρίσματος της πόρτας ή γρασαρίσματος. Δυστυχώς δεν μπορώ να συμφιλιωθώ εύκολα με την ιδέα bmw - καινούριο - τριζάτο![]()