Ομορφα πολυ ομορφα!!! Πολυ χαιρομαι βλεπωντας και σενα μεσα στα ιδια μονοπατια.. σχεδια εχω για την πισω μπαρα οπως ειπα την οποια εχω κατασκευασει κιολας σε λαμα ΟΜΩΣ η αποσταση απο το εδαφος μειωνεται σε πολυ μεγαλο βαθμο καθιστωντας πιθανη συγκρουση με το εδαφος πολυ επικινδυνη για τις βασεις εδρασης των subframe bushings οποτε χρειαζεται ενας πολυ μικρος επανασχεδιασμος ο οποιος να παρεκκλινει απο τις ακριβεις διαστασεις του Strong Strut εστω για λιγο.. Αυτο ΘΑ γινει.
Απο κει και περα δεν θα σου συνηστουσα να κινηθεις σε τοσο παχιες αντιστρεπτικες οσο οι Η&R για να μη γινει πολυ αποτομο στο οριο η στη βροχη +φυσικα το κοστος που ειναι μεγαλο..Εγω προσωπικα μπροστα εχω 26αρα και πισω 16αρα απο το 3λιτρο μ-πακ και γερνει οσο ακριβως πρεπει να γερνει για τα δικα μου γουστα δλδ ελαχιστα.. Μια πιο καλη λυση ειναι να βαλεις μπροστα καλαμια απο ζ3μ και να ενωσεις την 26αρα στα αμορτισερ και οχι στα ψαλιδια και πισω να βαλεις 19αρα απο ζ3μ..ομως και παλι θα ειναι λιγο αποτομο εως πολυ και ξερεις καλυτερα για ποτε μπορει να σε προδωσει το ζ...
Επισης θα ελεγα να μην μπλεξεις με κολλησεις στις γεφυρες με τα λαμακια του turner! τα θεωρω μεγαλη υπερβολη οπως και το κιτ της ΙΕ για camber & toe correction αν το αυτοκινητο δεν ειναι αποκλειστικα για χρηση πιστας..αν με καποιο υπαρξει θεμα τοτε ναι προχωρα που δεν το νομιζω γιατι δεν ''πονανε'' πολυ σε εκεινα τα σημεια!
Γνωμη μου ειναι να μεινεις στα σινεμπλοκ και στην εμπρος και την πισω μπαρα μονο! Το full brace θα δημιουργησει προβληματα απο το πουθενα..
Παντως εχουμε να πουμε πολλα απο κοντα.. Οποτε θες στειλε μου ενα πμ να κανονισουμε για καφεδακι!