Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 75

Θέμα: Αλλαγη κινητηρα σε z3 1998-αρχη μετατροπης

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    338
    Thanked
    656
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να πω κατι

    @NikoZ3 : Νικο οι μπαρες που βγαζει η Strong strut για ζ3 μιας και απο οτι φαινεται ασχολεισαι και με ξενα φορουμ ΔΕΝ εχουν απολυτως καμια ''βελτιωση'' στο θεμα των ραγισμενων πατωματων απλα αυξανουν σε ικανοποιητικο βαθμο τη στρεπτικη ακαμψια του οχηματος μειωνοντας ταυτοχρονα την αποσταση απο το εδαφος..ειδικα η rear butt strut αν βρει με δυναμη κατω επειδη εδραζεται στα studs της γεφυρας θα τα κοψει απο πανω και γεια σας το ζ3..για πεταμα!σε χαμηλωμενα εχει συμβει στο εξωτερικο ουκ ολιγες φορες και τρεχουν ολοι στον Randy Forbes.. Για αυτο και οι ιδιοι στην Strong Strut αποφασισαν να κανουν τις μπαρες απο κατω με αλουμινιο αντι για ατσαλι που τις φτιαχνανε παλιοτερα.

    Τα ραγισμενα και κομμενα πατωματα καθως και οι κομμενες βασεις του διαφορικου παντως εχουν σαν αρχη τα λεγομενα spot welds που ειναι οι ηλεκτροποντες που ενωνουν το πλαισιο με το υποπλαισιο..

    Η ουσια στην πισω αμαρτηση μιας ζ3 και η αιτια ΟΛΟΥ του κακου βρισκεται στην παραλληλη μετατωπιση (και οχι στην καθετη) ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του υποπλαισιου μεσω των 2 σινεμπλοκ της γεφυρας στα οποια εδραζεται!

    Τα σινεμπλοκ αυτα ειναι απο μαλακη γομα και μαλιστα εχουν και 2 μεγαλες τρυπες ενδιαμεσα με αποτελεσμα καθε φορα που φορτιζεται με φορτιο η γεφυρα ''σπρωχνει'' τα σινεμπλοκ αριστερα η δεξια αντιστοιχα με αποτελεσμα ολο το υποπλαισιο να τρωει μεγαλο ζορι στα σημεια ενωσης του με το πατωμα με αποτελεσμα να αρχισουν σιγα σιγα να κοβονται οι ηλεκτροποντες!

    Η λυση η οποια προτεινεται ΚΥΡΙΩΣ για θεμα κρατηματος οπου οι διαφορα με πριν ειναι ΤΟ ΧΑΟΣ ειναι η τοποθετηση σινεμπλοκ πολυουρεθανης Ireland Engineering , AKG η Powerflex.. Tα αποτελεσματα σε κρατημα ειναι εντυπωσιακοτατα καθως οι πισω τροχοι πλεον ακολουθουν τους εμπρος χωρις να χανουν την ευθυγραμμιση τους παρα απειροελαχιστα εν αντιθεσει με πριν οπου οι γωνιες toe,camber πηγαιναν για βρουβες σε καθε στροφη..

    Ταυτοχρονα ομως συμβαλλουν τα μεγιστα και στην προστασια του υποπλαισιου απο τυχον σκισιμο! Και οταν λεμε τα μεγιστα εννουμε τα μεγιστα! Παρολα αυτα εαν ηδη εχει ξεκινησει να υπαρχει προβλημα ΔΕΝ θα το αποτρεψουν..

    Αυτη ειναι η πρωτη και must κινηση που πρεπει να κανει καποιος σε ζ3..Ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ αυτα που θα μπορουσα να πω για το λογο αυτο ομως οποιον με ζ3 τον ενδιαφερει μπορει να διαβασει εδω ολοκληρο το thread αυτο (ειναι τεραστιο βεβαια) και να βγαλει τα συμπερασματα του..https://forums.bimmerforums.com/foru...-mount-failure

    Οσο για τις μπαρες που λεγαμε ειδικα για την Rear Butt Strut εγω την εχω ηδη ετοιμη στα χερια μου σε προσχεδιο με σιδερο και μαλλον θα τη φτιαξω σε αλουμινιο ΜΟΝΟ εαν σιγουρευτω πως δεν θα εχω προβλημα με την αποσταση απο το εδαφος..

  2. The Following 5 Users Say Thank You to Nickolas_s2k For This Useful Post:

    NikoZ3 (23-04-13), Panos 316T (22-04-13), panose30 (22-04-13), VanVIC (22-04-13), z3 2.2 (22-04-13)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP