οπως αναφερω παιδια.. φιλος ψαχνει να αγορασει αυτο το μπεμπε.. εγω εχω καποιους ενδιαασμους γτ διαβασα απο δω για τα διαφορα προβληματα που εβγαλαν... για πειτε κ σεις την γνωμη σας...
υ.γ αν εχετε υποψιν κανενα καθαρο, δεκτη η προταση!!!
οπως αναφερω παιδια.. φιλος ψαχνει να αγορασει αυτο το μπεμπε.. εγω εχω καποιους ενδιαασμους γτ διαβασα απο δω για τα διαφορα προβληματα που εβγαλαν... για πειτε κ σεις την γνωμη σας...
υ.γ αν εχετε υποψιν κανενα καθαρο, δεκτη η προταση!!!
Γενικά είναι καλή κίνηση και τα όσα προβλήματα υπήρξαν είναι στα λογικά πλαίσια της κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας...
στα θετικά βάζω την ασφάλεια που σου προσφέρει σαν αμάξωμα στο τρακάρισμα, καλούς χώρους, ομορφιά (υποκειμενικό), βασικό εξοπλισμό (μπορεί να βρεί και με φουλ ανάλογα τα χρήματα που θα δώσει), πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (αν είναι μετά το 2008 μοντέλο με τα 122 άλογα), αξία μεταπώλησης, ποιότητα κατασκευής και εσωτερικού.
στα αρνητικά θα βάλω την υψηλή γενικά τιμή αγοράς. όχι σε κόστος συντήρησης
Ptboul (22-04-13)
Όπως έχουμε γράψει, το αμαξάκι overall είναι κορυφή. Κάποια ηλεκτρονικής φύσης θέματα (πολλαπλασιαστές, τιμόνια, πλεξούδες, κλπ) εμφανιζόντουσαν στα πρώτα 20 εως 40-50 χιλίαδες km. Οπότε λογικά, αν εμφανίστηκαν, έχουν λυθεί από τους ιδιοκτήτες τους.
Θα βρείτε λοιπόν ένα αμαξάκι, θα το κουμπώσετε στο διαγνωστικό και εκεί θα σας βγάλει την εικόνα του.
Μπορείτε να επιλέξετε είτε pro f/l με 115 ή 122 άλογα, είτε f/l μονδέλο με 122 άλογα και φρεσκαρισμένη εμφάνιση αλλά και κανα τάληρο πιο ακριβό.
Θα τσεκάρετε δίσκο - πλατό, ακρόμπαρα, αμορτισέρ (ανάρτηση γενικά) και κυρίως να μην έχει εμπλακεί σε σοβαρό τρακάρισμα. (δεν μιλάμε για ένα φτερό, πόρτα ή προφυλακτήρα).
Κατά τα λοιπά, έχει εξαιρετικά συμπαγή αίσθηση, ακούραστο και ήσυχο στον δρόμο, με το πλαίσιο να έχει πολλές δυνατότητες, που δεν δύνανται να εγείρουν αξιώσεις ''εξτρεμ σπορτ'' οδήγησης ένεκα ελλιπούς υποδύναμης.
Είναι όμως τιμιότατο, ροπάτο χάρη στην πυκνή διάταξη του κιβωτίου, με την έκτη να βοηθά στις καλές τελικές. Έχει 460lt χώρο αποσκευών, είναι στριμοκώΛικο πίσω για πέμπτο επιβάτη, αλλά άνετο για 4.
Διάβασε και κάποια άλλα θέματα που έχουμε γράψει στο παρελθόν (εξοπλισμοί, εντυπώσεις, κλπ).
Τέλος, διαθέτουμε ωραιότατο 320si για περισσότερες συγκινήσεις, με μόνο 660 τέΛη και 300 ποΛυτέΛεια, γιατί τα γούστα, πληρώνονται σε αυτόν τον καλό κόσμο.![]()
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
aristent (22-04-13), dark knight (22-04-13), Konstantinos E60 (22-04-13), Kostas_1 (23-04-13), Panos 316T (22-04-13), PANOS-E60 (22-04-13), Samaro (23-06-13), wheelman (22-04-13)
τα 2 καλύτερα για μένα...
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/3593655/
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/3439536/
και απο θέμα εξοπλισμού , ΚΜ, εμφάνισης αλλά και τιμής
VFM
Ptboul (22-04-13)
Το κοιτάζω εδώ και καιρό, από τα ποιό όμορφα για εμένα, απλά με ενοχλεί η πρόωρη φθορά σε αμάξι με 16Κ km και τα 20 χιλιάρικα. (με άλλα 6-7 τσιμπάς το καινούριο)
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Παιδιά το αμάξι είναι ακριβό, αλλά βγάζει γούστα κακά τα ψέμματα. Ξενον, ηλιοροφή, ζάντες και αυτό το σαλόνι με δέρμα δεν νομίζω να έχει άλλο το car. Ως γνωστόν τα γούστα πληρώνονται.
Πούλησα τον Ιανουάριο το 92άρι και απο τότε ψάχνω μια ευκαιρία σε τετράπορτο. Η κατάσταση στην αγορά είναι όπως τα λέει ο Ε91 παραπάνω. Λίγες ευκαιρίες και πρέπει να ανέβεις προυπολογισμό αν θες κανά εξτραδάκι. Leasing άπειρα και φαίνονται από την πρώτη ματιά....
Μή μου πεις ότι το 90άρι lci ήταν ένα λευκό με μισό δέρμα ύφασμα??????
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη lefterishatzi : 22-04-13 στις 19:04