Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 57

Θέμα: Mitsubishi evo ix vs Bmw m3 46

  1. #41
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παντως περα απο αυτο οσο αναφορα την τιμη, οπως λεει και ο turbodog το Μ3 ειναι απ τα ποιο αδικημενα αυτοκινητα στην ελληνικη αγορα η οποια εχει υποστει ολον αυτο τον κατακλυσμο φορων και τεκμηριων.

    Οποτε ο μονος λογος που που τα Evo παιζουν εκει στο 20αρικο και τα Μ3 στα 15-16-17 κλπ ειναι αυτο με τα κυβικα.

    τα 3246 με τα 2000 ειναι αξιολογη διαφορα φορων και τελων κυκλοφοριας οπως και ασφαλειας ετσι οπως τα εχουν διαμορφωσει οποτε...

    αν κανουν αυτο που λενε με την εργοστασιακη αξια πιστευω οτι θα ξαναπανε εκει που πρεπει οι τιμες αυτων των αυτοκινητων..

  2. #42
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ειδικος δεν ειμαι, αλλα το ενα ειναι Mitsubishi Lancer πλαστικουρα με μοτερ-μεταδοση απο ραλλυ-καρ.
    Το αλλο ειναι προσιτο (πλεον) ποιοτικο Γερμανικο σουπερ καρ.

    Σε παρομοια λεφτα, εννοειται ποιο θα επελεγα.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το evo?
    Οχι.
    Ενα Audi Allroad !!
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  3. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    ghost-rider (20-04-13)

  4. #43
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βασικα τα γουσταρω ΚΑΙ τα δυο!!!

    Με 8αρι εχω συμβιωσει και κανει παπαδες το αμαξι!


    το εβο σε κανει μαγκα θες δεν θες,το μιτριο τιμωρει,αν δεν το χεις το χασες!

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  5. The Following 3 Users Say Thank You to Bazil Van Sinner For This Useful Post:

    mark e92 (26-04-13), Panos 316T (20-04-13), saulm3 (20-04-13)

  6. #44
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Εξακυλινδρο ρεεεεεε !!!!!

    Μιτσουμπισι Εβο μονο για ανεβασμα στα 700 αλογα και ντραγκστερ.
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  7. The Following 3 Users Say Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    EVERGET (20-04-13), Panos 316T (20-04-13), STREETRACING (20-04-13)

  8. #45
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Εγω σαν 25 χρόνια κοντρακιας σασμανοφαγος μοτεροφαγος κ τουρμπινοφαγος πάντα ήθελα ένα εβο γι αυτο ακουμπησα το 7αρι το 2003.
    Μ αρέσουν τα άλογα π βγάζει το μπουρδ@λο.
    Αλλα τώρα πια η σύζυγος μετα απο S k Μ δεν επιτρέπει..
    Ανα καιρούς της το προτείνω σε (( καταλληλες)) στιγμές αλλα δεν αλλάζει γνώμη.
    Σήμερα θα τη πάω να δει ένα rx8...
    4 πορτο γαρ
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη STREETRACING : 20-04-13 στις 07:48
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  9. The Following 2 Users Say Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (20-04-13), EVERGET (20-04-13)

  10. #46
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    τελείως διαφορετικά driving schools...μην τα ξαναλέμε. τις τιμές τις αφήνουμε στην άκρη, είναι τελείως εκτός τόπου και χρόνου αυτός ο παράγοντας, ειδικά στην ελλάδα για το αν το ένα είναι καλύτερα απο το άλλο. στο ποστ σου περί τιμών φίλε γρηγόρη, αφήνεις ξεκάθαρα να εννοηθεί το ότι ίσως παίζει το εβο να είναι καλύτερο και πιο αξιόπιστο λόγο διαφορετικής τιμής.

    ξεκάθαρη απάντηση δεν πρόκειτε να πάρεις σε τέτοιες συγκρίσεις σε ένα πεμβε φόρουμ, όπως αντίστοιχα και σε ένα εβο φόρουμ...οι λόγοι εμφανείς, μιας και οι συμμετέχοντες έχουν είδη κάνουν την επιλογή τους, έχουν ζυγίσει τα πράγματα πρίν κάνουν κάποια αγορά, ενώ είναι πλέον σίγουρο ότι οποιοσδήποτε έχει αυτοκίνητο αγορασμένο πάνω απο 20κ το 2008, ότι το εβο ήταν μια επιλογή που σκεφτόταν, αφού οι τιμές του ήταν λίιιιιγο πιο πάνω απο αυτά τα λεφτά. αντίστοιχα τα Μ3 εκείνη την εποχή έπαιζαν απο τα 45κ και πάνω.

    σε μια νορμάλ εποχή λοιπόν, προ κρίσης όπου οι αξίες ήταν σε λογικά επίπεδα, οι τιμές δείχνουν πιο είναι ανώτερο αμάξι.

    όσων αφορά τα ίδια τα αυτοκίνητα τώρα, και τα 2 είναι πολύ καλά...απλά το Μ3 έχει κάτι που δεν έχει το έβο και κάνει την μεγάλη διαφορά...

    ενώ περιμένεις ότι θα οδηγήσεις κάτι πολύ καλό, όταν το αδηγείς, σε εκπλήσει το γεγονός ότι το αμάξι είναι πολύ καλυτερο απο αυτό που περίμενες. και πίστεψε με, αυτό είναι κάτι πολύ σπάνιο σε ένα αμάξι. ακόμα και μετά απο μια βόλτα με ένα 430 σπάιντερ που είχα την τύχη να κάνω την προηγούμενη εβδομάδα, αυτό δεν το ένιωσα τόσο όσο το είχα νιώσει με το Μ3. άλωστε αν μου έκανε τόση εντύπωση, θα υπήρχε ήδη ανοιγμένο θρεντ...

    απο την άλλη το έβο, είναι ένα αμάξι καθημερινό και αυτό, ίσως λίγο πιο κοστοβόρο σε κατανάλωση (λόγο του ότι δουλεύει πολύ λούσια απο τη μάνα του) και συντήρηση (σαρακάκης γαρ)...πραγματικό όπλο, με τεράστια περιθώρεια βελτίωσης ανάλογα με την τσέπη του ιδιοκτήτη...υπάρχουν τέρατα στους δρόμους μας, που κοντράρουν ακόμα και 1000άρια μηχανάκια για πλάκα.

    βέβαια και ένα 46άρι μπορεί να φτάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα, με τα ίδια κόστη, απλά η διαφορά είναι ότι στο ένα λόγο του ότι είναι τούρμπο μπορείς να το χτίσεις σιγά σιγά(πρώτα πρόγραμμα, μετά εξάτμιση, μετά κούλερ, μετά μεγαλύτερο τούρμπο, αργότερα τροχαλίες, πιο μετά μπιελοπίστονα, κτλ κτλ), ενώ το Μ3 το κάνεις μια και έξω μιας και το αμάξι είναι άτμο και πρέπει να γίνει μια και έξω. στο σύνολο του κόστους, ένα έβο στην τελική, μπορεί να κοστίσει παραπάνω απο ένα Μ3 στα 650 άλογα τροχό πχ, όπου είναι και το πρώτο στάδιο της hpf.

    την συγκεκριμένη περίοδο η ζυγαριά κλείνει σε αυτά τα 2 αμάξια περισσότερο για 2 λόγους. αυτοί που πάνε σε Μ3 πάνε γιατί δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στα ίδια λεφτά και δεν έχουν πρόβλημα με την φορολογία, ενώ στο έβο πάνε αυτοί που θέλουν κάτι πολύ γρήγορο, σε σχετικά καλά λεφτά, με λίγες φορολογικές επιβαρύνσεις.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  11. The Following 5 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    EVERGET (20-04-13), Panos 316T (20-04-13), PANOS-E60 (20-04-13), vagmag (20-04-13), VanVIC (20-04-13)

  12. #47
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οταν το εβο φτασει στα 13 χρονια οπως και το Μ3 θα ηθελα να δω ΠΟΣΟ θα πουλιεται και

    ΠΟΣΟ θα το ζητουν οπως τα Μ3 εκεινη την περιοδο !!!

    Μεχρι τωρα το Μ3 46 ειναι Νο1 ακομη και για τα κυβικα στην πρωτη αναζητηση μετα ολα

    τα υπολοιπα !!!

    Τωρα μεταξυ μας οσο οπλο και να ειναι το εβο που ειναι και δεν σηκωνει κουβεντα με

    ενα πουσαρισμα παιζεις 350-400 ανετα οταν το καβαλας και κατα τυχη σε περασει ενα

    ΟΜΟΡΦΟ με ολες τις αποψεις Μ3 το χαζευεις θες δεν θες !!!

    Ειμαι λιγο ερωτευμενος με το θεμα και το βλεπω απο ολες τις αποψεις !!!


    Ο κολητος μου οταν ειχε το 9αρι που ηταν κουκλα οταν ακουγε καμια στριγγλα του

    σηκωνοταν η τριχα !!!

    Τωρα οδηγικα το ενα εχει τα υπερ του το αλλο τα κατα του !!!

  13. The Following 2 Users Say Thank You to Christos 330 For This Useful Post:

    Gregor_Marga (20-04-13), vagmag (20-04-13)

  14. #48
    Εγγραφή
    21-01-13
    Ηλικία
    31
    Μηνύματα
    193
    Thanked
    136
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Thomelef στα ανταλλακτικα της mitsu ειναι σαρακακης αλλα και η bmw δεν ειναι και καμια φθηνη στα ανταλλακτικα..Οποτε μια η αλλη
    https://www.bmwfans.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=2883&dateline=1359059  637 O-PELάτης

  15. #49
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Gregor_Marga Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ειδες καποια συγκριση να εγινε? Ειπα γιατι τοσο μεγαλη διαφορα αφου το bmw ειναι τοσο καλυτερο(εκτος απ τα οικονομικα)..Επισης το 46αρι εβγαινε απ το 2001-2006 οποτε πανω κατι ιδια ηλικια εχουν..Και τελος το θεμα αυτο δεν το αρχισα συγκρινοντας τιμες...Αν εχεις να πεις κατι ουσιωδες για αυτα τα δυο αμαξια πες το, δεν περιμενα comm για να ακουσω ποσα κυβικα ειναι το καθε αμαξι και να βγαλω μονος μου συμπερσματα
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Gregor_Marga Εμφάνιση μηνυμάτων
    Thomelef στα ανταλλακτικα της mitsu ειναι σαρακακης αλλα και η bmw δεν ειναι και καμια φθηνη στα ανταλλακτικα..Οποτε μια η αλλη
    σαρακάκης = φωτιά και λάβρα με διαφορά, επίσεις μιλάμε και για ιαπωνικά ανταλακτικά για ειδικά αμάξια που δεν έχουν πολλοί. οπότε βάλε και την διαθεσιμότητα τους στην περίπτωση που κάτι χρειαστείς απο το εργοστάσιο.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  16. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    BILL007 (20-04-13), EVERGET (20-04-13)

  17. #50
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σημερα κ με την κατασταση να εχει ετσι οπως εχει οι περισσοτεροι το Μ3 δεν το θελουν ουτε χαρισμα.
    Που λεει ο λογος.
    Το evo ειναι διλιτρακι. Δεν εχει χτυπηθει τοσο.
    Οποτε προσωπικα θα το προτιμουσα.

    Αλλα αν ειχαν αντιστοιχα τελη, εισφορες κλπ...
    Στεγνα Μ3.

  18. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    saulm3 (20-04-13)

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP