Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 471

Θέμα: ΒΜW e30 3.5lt drift project..

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    λολολολ

    φιλε δεν λες καλα που το κρατησα....
    θα τα πουμε απο κοντα! αγορι

  2. #2
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.333
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    και συνεχιζετε η προσπαθεια..

    χτες λοιπον παρεα με τον stunt mike..πηγαμε να μετρησουμε το βαρος του αμαξιου σε πλαστιγγα...το αποτελεσμα...1100 κιλα αλλα...με 15-20 κιλα μεσα στο αμαξι (πυροσβεστηρες 2-σετ εργαλειων-2 κρανη-γρυλος και κατι αλλα μικρα) και βενζινη στο 27 (27*0.73= 20 kg περιπου) αρα το αμαξι παντελως στεγνο και χωρις τιποτα μεσα ειμαστε στα 1060 κιλα...

    και εχουμε πραγμα ακομα να βγαλουμε...

  3. The Following 5 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (11-05-13), Option Garage (11-05-13), Panos 316T (12-05-13), Stunt Mike (11-05-13), Vasilis M3 (11-05-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ωραίος Νίκο τι άλλο σε πέρνει να βγάλεις?

    Αν θυμάμαι καλά τα αγωνιστικά Μ3 Ε30 με το cage ερχόντουσαν στα 960 κιλά.

    Εσύ θα έχεις προφανός κάποια κιλά + (6κύλινδρος κινητήρας κτλ)

    Καλή συνέχεια!!!

  5. The Following User Says Thank You to Vasilis M3 For This Useful Post:

    nik200 (11-05-13)

  6. #4
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.333
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο M3 E30 89' Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωραίος Νίκο τι άλλο σε πέρνει να βγάλεις?

    Αν θυμάμαι καλά τα αγωνιστικά Μ3 Ε30 με το cage ερχόντουσαν στα 960 κιλά.

    Εσύ θα έχεις προφανός κάποια κιλά + (6κύλινδρος κινητήρας κτλ)

    Καλή συνέχεια!!!
    Τα αγωνιστικά είναι στα 920kg....με cage και μ3 μοτέρ!πιστευω ότι μέχρι τα 1000kg...είναι σχετικά ευκολο...χωρίς τρελές εκπτώσεις...εννοώ road legal πάντα....την επόμενη φορά πάντως...ευελπιστώ ότι το νούμερο θα είναι τριψηφιο!

  7. The Following 2 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (11-05-13), Vasilis M3 (12-05-13)

  8. #5
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γιατί δεν ρωτάς τον Σταμάτη (Stamatis m3 e30) για κάρμπον πόρτες,καπό,πορτ μπαγκαζ και νομίζω ταμπλό?

    Για ψάξτο λιγάκι νομίζω ότι είχε δώσει για καλούπια τα δικά του και του ήρθε φθηνά.

  9. #6
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο M3 E30 89' Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί δεν ρωτάς τον Σταμάτη (Stamatis m3 e30) για κάρμπον πόρτες,καπό,πορτ μπαγκαζ και νομίζω ταμπλό?

    Για ψάξτο λιγάκι νομίζω ότι είχε δώσει για καλούπια τα δικά του και του ήρθε φθηνά.
    Ναι σχεδον τζαμπα...κανα 3χιλιαρο νομιζω ή κανω λαθος??
    Βρε τοσο δεν κανει ολοκληρο τ'αμαξι!!!
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  10. #7
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σίγουρα είναι πολλά λεφτά απλά είπα να ρωτήσει διότι αν έχουν ακόμα τα καλούπια τα παιδία εκεί μπορεί να γλυτώσει κάποια λεφτά.

    Πάντως η διαφορά βάρους είναι αρκετά μεγάλη όπως δήλωσε και ο Σταμάτης:
    αδεια πορτα σιδερενια 17κιλα....καρμπον πορτα αδεια...4,5
    Βέβαια με 3 χιλιάρικα μπορεί να κάνει πολλά άλλα πράγματα

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP