λολολολ
φιλε δεν λες καλα που το κρατησα....
θα τα πουμε απο κοντα! αγορι![]()
λολολολ
φιλε δεν λες καλα που το κρατησα....
θα τα πουμε απο κοντα! αγορι![]()
και συνεχιζετε η προσπαθεια..
χτες λοιπον παρεα με τον stunt mike..πηγαμε να μετρησουμε το βαρος του αμαξιου σε πλαστιγγα...το αποτελεσμα...1100 κιλα αλλα...με 15-20 κιλα μεσα στο αμαξι (πυροσβεστηρες 2-σετ εργαλειων-2 κρανη-γρυλος και κατι αλλα μικρα) και βενζινη στο 27 (27*0.73= 20 kg περιπου) αρα το αμαξι παντελως στεγνο και χωρις τιποτα μεσα ειμαστε στα 1060 κιλα...
και εχουμε πραγμα ακομα να βγαλουμε...
Bazil Van Sinner (11-05-13), Option Garage (11-05-13), Panos 316T (12-05-13), Stunt Mike (11-05-13), Vasilis M3 (11-05-13)
Ωραίος Νίκο τι άλλο σε πέρνει να βγάλεις?
Αν θυμάμαι καλά τα αγωνιστικά Μ3 Ε30 με το cage ερχόντουσαν στα 960 κιλά.
Εσύ θα έχεις προφανός κάποια κιλά + (6κύλινδρος κινητήρας κτλ)
Καλή συνέχεια!!!![]()
nik200 (11-05-13)
Bazil Van Sinner (11-05-13), Vasilis M3 (12-05-13)
Γιατί δεν ρωτάς τον Σταμάτη (Stamatis m3 e30) για κάρμπον πόρτες,καπό,πορτ μπαγκαζ και νομίζω ταμπλό?
Για ψάξτο λιγάκι νομίζω ότι είχε δώσει για καλούπια τα δικά του και του ήρθε φθηνά.![]()
Σίγουρα είναι πολλά λεφτά απλά είπα να ρωτήσει διότι αν έχουν ακόμα τα καλούπια τα παιδία εκεί μπορεί να γλυτώσει κάποια λεφτά.
Πάντως η διαφορά βάρους είναι αρκετά μεγάλη όπως δήλωσε και ο Σταμάτης:Βέβαια με 3 χιλιάρικα μπορεί να κάνει πολλά άλλα πράγματααδεια πορτα σιδερενια 17κιλα....καρμπον πορτα αδεια...4,5![]()