Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 41

Θέμα: Νέα δοκιμή πρόσκρουσης: Small/narrow overlap (20%)

  1. #11
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    απλα να πω, σαν μηχανικος, οτι δεν ειναι σχεδιασμενα ολα τα πλαισια να λειτουργουν με τον ιδιο τροπο...πχ...της mercedes...μπορει να ειναι κλασεις ανωτερο το πλαισιο συνολικα καθως σε μια μετωπικη συγκρουση να συνεργαζεται το μπροστινο μερος (ραμφη κτλ κτλ) πολυ καλυτερα με τον κλωβο ασφαλειας...ενω στο συγκεκριμενο τεστ το ξυλο το τρωει καθαρα ο κλωβος και παλι υπο συνθηκες (στις ακρες του ακριβως...)...τρεχα γυρευε..
    Ακριβώς. Ενδεχομένως αν ενισχύσουν ένα τμήμα να χαλάσουν τη συμπεριφορά του πλαιαίου σε άλλη φόρτιση. Ο κλωβός της C-Klass Πάντως μια χαρά άντεξε, οι πλευρικοί αερόσακκοι της έκαναν τη ζημιά στη βαθμολογία. Πρόσεξε ότι έχει και αερόσακκο στα γόνατα η συγκεκριμένη.

    υγ...στο ε30 μου παντως...σε παρομοιες συνθηκες..εχει φυγει μοτερ..στο απεναντι μαγαζι (ολα μελετημενα τα χω...!!!!!!!)..πως γινοταν στα "βλεπω το θανατο σου"....ε καπως ετσι το φανταζομαι!!!!
    Με τα μοτέρ που καβαλάς εσύ, αν ήμουν ο μαγαζάτορας θα έκανα την πάπια. Κουάκ κουάκ.

  2. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    nik200 (16-04-13)

  3. #12
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    I call bs για το cc.

    Το βίντεο λέει πασσατ σε σε του 2012, ενώ βλέπουμε ότι τεστάρουνε μοντέλο του 2008. Μια πενταετία = κύκλος ζωής ενός μοντέλου.

    ΒΛόβο rules !!!

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    EVERGET (16-04-13), S8N (16-04-13)

  5. #13
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    I call bs για το cc.

    Το βίντεο λέει πασσατ σε σε του 2012, ενώ βλέπουμε ότι τεστάρουνε μοντέλο του 2008. Μια πενταετία = κύκλος ζωής ενός μοντέλου.

    ΒΛόβο rules !!!
    Eντάξει τύπε, είναι του 2011 το μοντέλο. Κάνε φώτοσοπ στο ανδρείκελο ένα χαμόγελο από λεντάκια για να δεις και τα αποτελέσματα του 2012.

  6. The Following 3 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    Monsta (16-04-13), Nikos (16-04-13), Stamatis (16-04-13)

  7. #14
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Επίσης η frameless πόρτα του cc τρώει πολύ ζόρι στη συγκεκριμένη δοκιμασία.

    ΒΛόβο rulez.

  8. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    S8N (16-04-13)

  9. #15
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το accord τα πηγε καλυτερα απο ολα μου φαινεται...



  10. The Following User Says Thank You to ntinos For This Useful Post:

    S8N (16-04-13)

  11. #16
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    To σμαρτ πρεπει να ειναι πολυ καλο σε αυτο το τεστ ................

  12. The Following User Says Thank You to Nikos For This Useful Post:

    katsaraios (17-04-13)

  13. #17
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Κορυδαλλός
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    150
    Thanked
    170
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    δηλαδη αν τυχει η κακια ωρα
    πρεπει να κεντραρουμε τον τοιχο...

  14. The Following 5 Users Say Thank You to kostas 325 For This Useful Post:

    bill_m3 (16-04-13), katsaraios (17-04-13), Konstantinos E60 (16-04-13), Monsta (16-04-13), S8N (16-04-13)

  15. #18
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    To σμαρτ πρεπει να ειναι πολυ καλο σε αυτο το τεστ ................
    Τα αποτελέσματα του Smart στη συγκεκριμένη δοκιμή η οποία προσομοιώνει κυρίως χτύπημα σε δέντρο ή κολώνα:

    Driver HIC: 285
    Neck Tension: 2032 Newtons
    Chest g's: 46 g
    L/R Femurs: 11646 Newtons (limit: 7749 Newtons)

    Verdict: Εxtreme injury / likelihood of fatal injuries

  16. #19
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    χωρις να χαλαω το θεμα επ ουδενι...στον φιλο s8n..

    απλα να πω, σαν μηχανικος, οτι δεν ειναι σχεδιασμενα ολα τα πλαισια να λειτουργουν με τον ιδιο τροπο...πχ...της mercedes...μπορει να ειναι κλασεις ανωτερο το πλαισιο συνολικα καθως σε μια μετωπικη συγκρουση να συνεργαζεται το μπροστινο μερος (ραμφη κτλ κτλ) πολυ καλυτερα με τον κλωβο ασφαλειας...ενω στο συγκεκριμενο τεστ το ξυλο το τρωει καθαρα ο κλωβος και παλι υπο συνθηκες (στις ακρες του ακριβως...)...τρεχα γυρευε..

    υγ...στο ε30 μου παντως...σε παρομοιες συνθηκες..εχει φυγει μοτερ..στο απεναντι μαγαζι (ολα μελετημενα τα χω...!!!!!!!)..πως γινοταν στα "βλεπω το θανατο σου"....ε καπως ετσι το φανταζομαι!!!!
    Για τα δικα μας Ε30-Ε36 ρε δεν ισχυει αυτη η δοκιμη!Πιο πιθανο να πεφταμε με την πορτα πανω στο εμποδιο!! Βαλε roll cage σου λεωωω.....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  17. The Following 2 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    nik200 (16-04-13), Panos 316T (16-04-13)

  18. #20
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.330
    Thanked
    7383
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    αν πραγματι θελουμε να βγαλουνε ενα αρκετα καλο συμπερασμα..ο σκοπος ειναι να μελετησεις πολλα και διαφορετικα βιντεο..ή δυνατον και απο αλλους οργανισμους προστασιας..για ενα συγκεκριμενο αυτοκινητο...πχ..για την f30..









    και στο τελος και το καινουργιο test


  19. The Following 2 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    aristent (16-04-13), S8N (16-04-13)

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP