Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Θα καταθεσετε πινακιδες?

Ψήφισαν
83. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • ναι

    24 28,92%
  • οχι

    59 71,08%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 3261

Θέμα: Τέλη κυκλοφορίας-Εκτακτη εισφορα-καταθεση πινακιδων

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σωστά, δεν σκέφτηκα και τις αδήλωτες μετατροπές. Αλλοι κάγκουρες κι αυτοί.....

  2. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν φαντάζομαι να υπάρχει κάποιος μεταξύ μας ε ;;;

  3. The Following 4 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    BILL007 (18-04-13), Leonidas_E39 (15-04-13), oldcarskickass (15-04-13), Panos 316T (26-04-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.102
    Thanked
    13985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Σύμφωνα με πληροφορίες το υπουργείο Οικονομικών έχει καταλήξει στην φορολόγηση των αυτοκινήτων βάσει της λιανικής τους αξίας και όχι της εργοστασιακής. Όπως αναφέρει δημοσίευμα της «Ημερησίας», ο λόγος δεν είναι άλλος από το γεγονός πως κάποιες εισαγωγικές εταιρείες έχουν την δυνατότητα να διαμορφώνουν ανάλογα με τις φορολογικές περιστάσεις τις εργοστασιακές αξίες των μοντέλων τους, με αποτέλεσμα να μην καταβάλλουν τους φόρους που πρέπει και να αυξάνουν περαιτέρω τα ήδη υψηλά περιθώρια κέρδους τους.

    Μέχρι σήμερα τα καινούρια αυτοκίνητα κατά την εισαγωγή τους φορολογούνται βάσει της εργοστασιακής τους αξίας αλλά και του κυβισμού του κινητήρα με ποσοστό 5% έως 50% με επιπλέον τον ΦΠΑ.

    Τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα φορολογούνται βάσει της αξίας του τιμολογίου που προσκομίζει ο έμπορος αλλά αν εκείνη είναι χαμηλότερη από την εργοστασιακή αξία που δηλώνει ο εκάστοτε εισαγωγέας τότε αυτόματα λαμβάνεται ως φορολογητέα αξία εκείνη του εισαγωγέα. Παράλληλα ανάλογα με τα έτη που έχει κυκλοφορήσει σε κάποιο άλλο κράτος-μέλος απομειώνεται η αξία του.

    Σύμφωνα με πληροφορίες της «Η» η φορολόγηση των καινούριων αλλά και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα απορρέει από την αξία Λιανικής του κάθε μοντέλου που θα δηλώνει ο κάθε εισαγωγέας στην Υπηρεσία Αξιών του Τελωνείου και θα διατηρηθούν οι συντελεστές φόρων που κυμαίνονται από 5% έως 50%.

    Στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα το Τέλος Ταξινόμησης θα απορρέει από την αξία λιανικής επίσης του εκάστοτε μοντέλου αφού έχει υπολογιστεί η απομείωση της τιμής του λόγω παλαιότητας σε πραγματικό χρόνο και όχι βάσει των απαρχαιωμένων συντελεστών.

    Τεκμήρια, Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης

    Οι μεγάλες εκπλήξεις αναμένεται να έρθουν στο κόστος χρήσης των αυτοκινήτων καθώς εκεί οι αλλαγές θα είναι ριζικές και αφορούν εκατομμύρια ιδιοκτήτες ΙΧ.

    Ειδικότερα τα Τεκμήρια αλλά και ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης δεν θα επιβάλλεται πλέον βάσει των κυβικών του κινητήρα αλλά βάσει της Αξίας Λιανικής κάποιου αυτοκινήτου. Έτσι αν κάποιος έχει ένα 2λιτρο αυτοκίνητο 5ετίας δεν θα καταβάλλει Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ενώ το τεκμήριό του θα μειωθεί πάρα πολύ.

    Από την άλλη μεριά όμως όσοι έχουν υπερπολυτελή αυτοκίνητα αξίας από 40.000 έως και 80.000 ευρώ ή ακόμη και ακριβότερα χωρίς όμως να κινούνται από μεγάλους κινητήρες θα πέσουν στην «τσιμπίδα» των φόρων καθώς και το Τεκμήριο θα είναι υψηλότερο ενώ παράλληλα θα πρέπει να καταβάλλουν και τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης που θα τους αναλογεί.

    Με αυτό τον τρόπο θα υπάρξει τουλάχιστον κοινωνική δικαιοσύνη και όπως επισημαίνουν στην «Η» στελέχη της αγοράς τα αυτοκίνητα με κινητήρες από 2 λίτρα και άνω θα σταματήσουν να αποτελούν είδος υπερπολυτελείας για τους καταναλωτές ενώ παράλληλα θα σταματήσουν οι αθρόες καταθέσεις πινακίδων κυκλοφορίας.

    Παράλληλα οι έχοντες υπερπολυτελή μοντέλα με κινητήρες χαμηλού κυβισμού είναι βέβαιο πως σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να τις καταθέσουν καθώς μέχρι σήμερα δεν έχουν πληρώσει ούτε ένα ευρώ για κάποιο Φόρο Πολυτελείας ή Πολυτελούς Διαβίωσης...

    Όσον αφορά στις φήμες και τα δημοσιεύματα περί υπερφορολόγησης των αυτοκινήτων με μικρούς κινητήρες θα λέγαμε πως με βάσει την λιανική αξία των αυτοκινήτων, δεν υπάρχει περίπτωση να υπερφορολογηθούν τα μικρά αυτοκίνητα αλλά τα πραγματικά ακριβά μοντέλα. Από την άλλη μεριά οι κάτοχοι δίλιτρων ή ακόμη και οχημάτων με μεγαλύτερους κινητήρες αλλά με μηδενικές αξίες θα σταματήσουν να πληρώνουν άδικα τόσους φόρους, για κάποια αυτοκίνητα που ήδη έχουν καταβάλλει υπέρογκα ποσά κατά την διαδικασία εκτελωνισμού τους.

  5. The Following 17 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    accnt (26-04-13), Andri (26-04-13), aristent (26-04-13), Bazil Van Sinner (26-04-13), EVERGET (26-04-13), ghost-rider (26-04-13), Konstantinos E60 (26-04-13), Kostas_1 (26-04-13), Panos 316T (26-04-13), PANOS-E60 (26-04-13), PapajimG (26-04-13), Ptboul (26-04-13), RallyArt (26-04-13), Samaro (26-04-13), sierra (26-04-13), tasos.kamv (26-04-13), VanVIC (26-04-13)

  6. #4
    Εγγραφή
    08-10-11
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    145
    Thanked
    262
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Προσωπικά πάντως μετά το πάσχα ετοιμάζομαι να καταθέσω πινακίδες.
    Καλοκαιριάζει , κυκλοφορώ μονιμα με το μηχανάκι ,εχω και το αυτοκινητο της γυναίκας μου - αρα δεν υπάρχει κανενας λόγος να πληρώνω κάθε μηνα φόρο πολυτελείας για ενα τρίλιτρο που δεν κυκλοφορώ συστηματικά.
    Δεν θα το πουλήσω ,δεν θα το αχρηστεύσω ,τα τέλη κυκλοφορίας τα εχω πληρώσει κανονικά φέτος (άλλη πουστι@ αυτή) αλλα τη χάρη δεν θα τους την κάνω .Οσο μπορώ θα καταθέτω τις πινακίδες - αν τα καταφέρω θα το τραβήξω μέχρι το τέλος του έτους για να μην πληρώσω τα επόμενα τέλη κυκλοφοριας εντος του 2013.

    Ετσι για να μην γραφτούν στον προυπολογισμο του κράτους του 2013,να δουν οτι αυτα που προυπολογίζουν ,τελικα δεν εισπράτονται.Ειναι το μονο που μπορώ να κάνω και να πιάσει τόπο.Ειμαι χορηγός του κράτους στα τέλη κυκλοφοριας , χορηγος στις βενζινες , χορηγός και στο φορο πολυτελειας (ενω μπορώ εν μέρει να τον αποφύγω) ?Ε παραπάει......

  7. The Following 3 Users Say Thank You to rallakias For This Useful Post:

    dafidack (26-04-13), Panos 316T (26-04-13), S8N (26-04-13)

  8. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο rallakias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προσωπικά πάντως μετά το πάσχα ετοιμάζομαι να καταθέσω πινακίδες.
    Καλοκαιριάζει , κυκλοφορώ μονιμα με το μηχανάκι ,εχω και το αυτοκινητο της γυναίκας μου - αρα δεν υπάρχει κανενας λόγος να πληρώνω κάθε μηνα φόρο πολυτελείας για ενα τρίλιτρο που δεν κυκλοφορώ συστηματικά.
    Δεν θα το πουλήσω ,δεν θα το αχρηστεύσω ,τα τέλη κυκλοφορίας τα εχω πληρώσει κανονικά φέτος (άλλη πουστι@ αυτή) αλλα τη χάρη δεν θα τους την κάνω .Οσο μπορώ θα καταθέτω τις πινακίδες - αν τα καταφέρω θα το τραβήξω μέχρι το τέλος του έτους για να μην πληρώσω τα επόμενα τέλη κυκλοφοριας εντος του 2013.

    Ετσι για να μην γραφτούν στον προυπολογισμο του κράτους του 2013,να δουν οτι αυτα που προυπολογίζουν ,τελικα δεν εισπράτονται.Ειναι το μονο που μπορώ να κάνω και να πιάσει τόπο.Ειμαι χορηγός του κράτους στα τέλη κυκλοφοριας , χορηγος στις βενζινες , χορηγός και στο φορο πολυτελειας (ενω μπορώ εν μέρει να τον αποφύγω) ?Ε παραπάει......
    ταϊζεις κι εσυ μερικα αργοσχολα κομματοσκυλα.

  9. The Following User Says Thank You to Stathis For This Useful Post:

    Monsta (26-04-13)

  10. #6
    Εγγραφή
    08-10-11
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    145
    Thanked
    262
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο rallakias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προσωπικά πάντως μετά το πάσχα ετοιμάζομαι να καταθέσω πινακίδες.
    Καλοκαιριάζει , κυκλοφορώ μονιμα με το μηχανάκι ,εχω και το αυτοκινητο της γυναίκας μου - αρα δεν υπάρχει κανενας λόγος να πληρώνω κάθε μηνα φόρο πολυτελείας για ενα τρίλιτρο που δεν κυκλοφορώ συστηματικά.
    Δεν θα το πουλήσω ,δεν θα το αχρηστεύσω ,τα τέλη κυκλοφορίας τα εχω πληρώσει κανονικά φέτος (άλλη πουστι@ αυτή) αλλα τη χάρη δεν θα τους την κάνω .Οσο μπορώ θα καταθέτω τις πινακίδες - αν τα καταφέρω θα το τραβήξω μέχρι το τέλος του έτους για να μην πληρώσω τα επόμενα τέλη κυκλοφοριας εντος του 2013.

    Ετσι για να μην γραφτούν στον προυπολογισμο του κράτους του 2013,να δουν οτι αυτα που προυπολογίζουν ,τελικα δεν εισπράτονται.Ειναι το μονο που μπορώ να κάνω και να πιάσει τόπο.Ειμαι χορηγός του κράτους στα τέλη κυκλοφοριας , χορηγος στις βενζινες , χορηγός και στο φορο πολυτελειας (ενω μπορώ εν μέρει να τον αποφύγω) ?Ε παραπάει......
    Οπως σκόπευα απο πιο νωρίς φέτος ,μετα την πουστι@ που παίχτηκε με το φορο πολυτελειας , κατέθεσα τις πινακίδες του 335 για ενα τρίμηνο τουλάχιστον (καλοκαίρι) .Δεν υπάρχει λόγος να πληρώνω κερατικα καθε μηνα οταν μπορώ να τα αποφύγω με ενα κάποιο κόστος (το να μην εχω το αυτοκινητο μου που εχω χρυσοπληρώσει και θελω να το χαρώ).
    Ακομα και αν τις πάρω πίσω εντος του ετους , στο τελος του Δεκεμβριου σκοπεύω να τις ξανακαταθέσω ώστε να μην πληρώσω τα επομενα τελη κυκλοφοριας μεχρι τις 31/12/2013 .Με τη νεα χρονια θα παω να πληρωσω τα τελη ,για να μην μπουν στον παρόντα προυπολογισμο του κρατους για το 2013.Ειναι η μονη πραξη αντιδρασης που μπορούμε να κανουμε πριν απλά πουλήσουμε τα αυτοκινητα μας.

    Οποιαδήποτε συμβουλή σχετικά με το πώς διαχειριζομαστε ενα αυτοκινητο ακινητο για μεγαλο διαστημα ,δεκτή.
    π.χ. μπαταρία,λάστιχα,λάδια κτλ

  11. The Following User Says Thank You to rallakias For This Useful Post:

    mr incredible (08-07-13)

  12. #7
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο rallakias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οπως σκόπευα απο πιο νωρίς φέτος ,μετα την πουστι@ που παίχτηκε με το φορο πολυτελειας , κατέθεσα τις πινακίδες του 335 για ενα τρίμηνο τουλάχιστον (καλοκαίρι) .Δεν υπάρχει λόγος να πληρώνω κερατικα καθε μηνα οταν μπορώ να τα αποφύγω με ενα κάποιο κόστος (το να μην εχω το αυτοκινητο μου που εχω χρυσοπληρώσει και θελω να το χαρώ).
    Ακομα και αν τις πάρω πίσω εντος του ετους , στο τελος του Δεκεμβριου σκοπεύω να τις ξανακαταθέσω ώστε να μην πληρώσω τα επομενα τελη κυκλοφοριας μεχρι τις 31/12/2013 .Με τη νεα χρονια θα παω να πληρωσω τα τελη ,για να μην μπουν στον παρόντα προυπολογισμο του κρατους για το 2013.Ειναι η μονη πραξη αντιδρασης που μπορούμε να κανουμε πριν απλά πουλήσουμε τα αυτοκινητα μας.

    Οποιαδήποτε συμβουλή σχετικά με το πώς διαχειριζομαστε ενα αυτοκινητο ακινητο για μεγαλο διαστημα ,δεκτή.
    π.χ. μπαταρία,λάστιχα,λάδια κτλ
    Αφου έχεις πληρώσει τα τέλη μπορείς να παίρνεις τα νούμερα για 1-2 μέρες κάθε μήνα πχ και ετσι δεν το παροπλίζεις...

  13. #8
    Εγγραφή
    08-10-11
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    145
    Thanked
    262
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καταλαβε κάποιος τι θα γινει με το φόρο πολυτελειας για το 2013 ?Αλλαξε κάτι τώρα τελευταια ?

  14. #9
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σύμφωνα με πληροφορίες το υπουργείο Οικονομικών έχει καταλήξει στην φορολόγηση των αυτοκινήτων βάσει της λιανικής τους αξίας και όχι της εργοστασιακής. Όπως αναφέρει δημοσίευμα της «Ημερησίας», ο λόγος δεν είναι άλλος από το γεγονός πως κάποιες εισαγωγικές εταιρείες έχουν την δυνατότητα να διαμορφώνουν ανάλογα με τις φορολογικές περιστάσεις τις εργοστασιακές αξίες των μοντέλων τους, με αποτέλεσμα να μην καταβάλλουν τους φόρους που πρέπει και να αυξάνουν περαιτέρω τα ήδη υψηλά περιθώρια κέρδους τους.

    Μέχρι σήμερα τα καινούρια αυτοκίνητα κατά την εισαγωγή τους φορολογούνται βάσει της εργοστασιακής τους αξίας αλλά και του κυβισμού του κινητήρα με ποσοστό 5% έως 50% με επιπλέον τον ΦΠΑ.

    Τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα φορολογούνται βάσει της αξίας του τιμολογίου που προσκομίζει ο έμπορος αλλά αν εκείνη είναι χαμηλότερη από την εργοστασιακή αξία που δηλώνει ο εκάστοτε εισαγωγέας τότε αυτόματα λαμβάνεται ως φορολογητέα αξία εκείνη του εισαγωγέα. Παράλληλα ανάλογα με τα έτη που έχει κυκλοφορήσει σε κάποιο άλλο κράτος-μέλος απομειώνεται η αξία του.

    Σύμφωνα με πληροφορίες της «Η» η φορολόγηση των καινούριων αλλά και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα απορρέει από την αξία Λιανικής του κάθε μοντέλου που θα δηλώνει ο κάθε εισαγωγέας στην Υπηρεσία Αξιών του Τελωνείου και θα διατηρηθούν οι συντελεστές φόρων που κυμαίνονται από 5% έως 50%.

    Στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα το Τέλος Ταξινόμησης θα απορρέει από την αξία λιανικής επίσης του εκάστοτε μοντέλου αφού έχει υπολογιστεί η απομείωση της τιμής του λόγω παλαιότητας σε πραγματικό χρόνο και όχι βάσει των απαρχαιωμένων συντελεστών.

    Τεκμήρια, Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης

    Οι μεγάλες εκπλήξεις αναμένεται να έρθουν στο κόστος χρήσης των αυτοκινήτων καθώς εκεί οι αλλαγές θα είναι ριζικές και αφορούν εκατομμύρια ιδιοκτήτες ΙΧ.

    Ειδικότερα τα Τεκμήρια αλλά και ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης δεν θα επιβάλλεται πλέον βάσει των κυβικών του κινητήρα αλλά βάσει της Αξίας Λιανικής κάποιου αυτοκινήτου. Έτσι αν κάποιος έχει ένα 2λιτρο αυτοκίνητο 5ετίας δεν θα καταβάλλει Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ενώ το τεκμήριό του θα μειωθεί πάρα πολύ.

    Από την άλλη μεριά όμως όσοι έχουν υπερπολυτελή αυτοκίνητα αξίας από 40.000 έως και 80.000 ευρώ ή ακόμη και ακριβότερα χωρίς όμως να κινούνται από μεγάλους κινητήρες θα πέσουν στην «τσιμπίδα» των φόρων καθώς και το Τεκμήριο θα είναι υψηλότερο ενώ παράλληλα θα πρέπει να καταβάλλουν και τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης που θα τους αναλογεί.

    Με αυτό τον τρόπο θα υπάρξει τουλάχιστον κοινωνική δικαιοσύνη και όπως επισημαίνουν στην «Η» στελέχη της αγοράς τα αυτοκίνητα με κινητήρες από 2 λίτρα και άνω θα σταματήσουν να αποτελούν είδος υπερπολυτελείας για τους καταναλωτές ενώ παράλληλα θα σταματήσουν οι αθρόες καταθέσεις πινακίδων κυκλοφορίας.

    Παράλληλα οι έχοντες υπερπολυτελή μοντέλα με κινητήρες χαμηλού κυβισμού είναι βέβαιο πως σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να τις καταθέσουν καθώς μέχρι σήμερα δεν έχουν πληρώσει ούτε ένα ευρώ για κάποιο Φόρο Πολυτελείας ή Πολυτελούς Διαβίωσης...

    Όσον αφορά στις φήμες και τα δημοσιεύματα περί υπερφορολόγησης των αυτοκινήτων με μικρούς κινητήρες θα λέγαμε πως με βάσει την λιανική αξία των αυτοκινήτων, δεν υπάρχει περίπτωση να υπερφορολογηθούν τα μικρά αυτοκίνητα αλλά τα πραγματικά ακριβά μοντέλα. Από την άλλη μεριά οι κάτοχοι δίλιτρων ή ακόμη και οχημάτων με μεγαλύτερους κινητήρες αλλά με μηδενικές αξίες θα σταματήσουν να πληρώνουν άδικα τόσους φόρους, για κάποια αυτοκίνητα που ήδη έχουν καταβάλλει υπέρογκα ποσά κατά την διαδικασία εκτελωνισμού τους.
    Εάν λοιπόν οι φωστήρες προχωρήσουν σε αυτό το μέτρο μπορεί να καταφέρουν το ακατόρθωτο, να μηδενίσουν τις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων.

    Εάν οι συντελεστές μείνουν ως έχουν και επιβάλλονται επί τις λιανικής, θα αυξηθούν οι τιμές πώλησης των καινούργιων αυτοκινήτων από 20%-60%!

    Κ@βλα! 8 δις ευρώ δάνεια έχει ο κλάδος και αμφιβάλλω εάν και κατά πόσο έχουν γίνει σοβαρές προβλέψεις για αυτά. Σε 3-4 χρόνια που θα κουρευτούν οι καταθέσεις για να μήν πτωχεύσουν οι τράπεζες, θα αναρωτιόμαστε τί έφταιξε.

  15. The Following 4 Users Say Thank You to gnx For This Useful Post:

    Monsta (26-04-13), PANOS-E60 (26-04-13), S8N (26-04-13), zizu (26-04-13)

  16. #10
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εάν λοιπόν οι φωστήρες προχωρήσουν σε αυτό το μέτρο μπορεί να καταφέρουν το ακατόρθωτο, να μηδενίσουν τις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων.

    Εάν οι συντελεστές μείνουν ως έχουν και επιβάλλονται επί τις λιανικής, θα αυξηθούν οι τιμές πώλησης των καινούργιων αυτοκινήτων από 20%-60%!

    Κ@βλα! 8 δις ευρώ δάνεια έχει ο κλάδος και αμφιβάλλω εάν και κατά πόσο έχουν γίνει σοβαρές προβλέψεις για αυτά. Σε 3-4 χρόνια που θα κουρευτούν οι καταθέσεις για να μήν πτωχεύσουν οι τράπεζες, θα αναρωτιόμαστε τί έφταιξε.
    Μεχρι το τελος Αυγουστου του 2013

    Ντινος

  17. The Following User Says Thank You to ntinos For This Useful Post:

    Monsta (26-04-13)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP