Κοροιδευομαστε μου φαινεται ..η δεν εχεις ιδεα ..ειλικρινα!
Τοση ωρα μας ελεγες για Νβ..Ωραια παμε σε Nc λοιπον αφου το θες..Η πιο ακριβη εκδοση ειχε 33.000-35.000 ευρω ενω καινουριο το s2000 μεχρι το 2009 που σταματησε να παραγεται αν ξερεις ειχε 55.000-57.000ε...Παλι τι μου συγκρινεις???20.000 ευρω αποσταση??Εσυ τι λες να μην εχουν διαφορα??
Επισης για να εχεις την πραγματικη δυναμη του χοντα πρεπει να στροφαρεις πανω απο τις 6.500σαλ οπου εκει φυσικα γινεται πανηγυρι......
Ενω στο τουρμπο τα εχεις ολα απο τισ 2.500 με 3.000σαλ...
Χαρηκε ο Αυστραλοπιθηκος?Για ρωτα τον αν θα ηθελε να οδηγαει Μ3 αντι καγκουρεμενο mx5. Καλα ο Πορσακιας κακως ασχοληθηκε με το σκουπιδι, το σερβις των 50.000 του, κοστιζει οσο το Μαζντα ολοκληρο πλεον, μαλλον του αρεσει να κανει αγαθοεργειες.
Εκει οδηγουνται τα σοβαρα αυτοκινητα, GT3, 458 κλπ. Αλλωστε δε νομιζω αυτο που λες να ισχυει γιατι για και τα τουρμπο υπαρχει καθυστερηση αποκρισης. Εχω οδηγησει πολλα 996 Τουρμπο απο 450 εως 500+ αλογα. Ολα κατω απο τις 3500 δουλευουν σαν ατμοσφαιρικα δηλ 320 αλογα. Μετα ξεσπανε αποτομα. Θα πρεπει προφανως να καταφυγεις σε πιο ακριβες λυσεις προφανως σε τουρμπινες μεταβλητης γεωμετριας για να εξασφαλισεις ομαλη δυναμη απο χαμηλα οπως στην 997 την οποια δεν εχω οδηγησει για να πω σε τι διαφερει.
Εν ολιγοις, το Χοντα ειναι το μικροτερο σπορ αυτοκινητο που θα ηθελα να οδηγω. Αν το Μαζντα ειναι 5-10-20 χιλιαρικα φτηνοτερο δε με απασχολει.
Αλλωστε αν θελω να το παιξω παραλιας και γκομενακιας εχω απειρες επιλογες, Ζ3, Μπαρκετα κλπ
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mikegr : 12-04-13 στις 14:21
αντε γεια...
Bazil Van Sinner (12-04-13), chief (12-04-13), Nick bmwlover (13-04-13)
Το πατημα εγινε για να δουμε ποιο αυτοκινητο ειναι πιο γρηγορο. Συγκεκριμενα στην Κερατεα που ειναι και αρκετα μεγαλη αποσταση. Στο συγκεκριμενο πατημα λοιπον αποδειχθηκε οτι το ΜΧ5 ειναι πιο γρηγορο. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα, τι να κανουμε, σε καποιους αρεσει σε καποιους οχι. Ας μην παταγε στην τελικη. Φυσικα κανεις δεν υποστηριξε οτι το ΜΧ5 ειναι ανωτερο αυτοκινητο απο αυτα που περασε, αλλα στις συγκeκριμενες συνθηκες πιο γρηγορο.
Δυστυχως ομως, σε τετοιου ειδους αναμετρησεις, το κομπλεξ κυριως απο τους κατοχους των ακριβων αυτοκινητων που χανουν στο πατημα, βγαινει στην επιφανεια, καθως μην εχοντας σοβαρα επιχειρηματα, αποπροσανατολιζουν την συζητηση με ακριβως αυτα που αναφερεις παραπανω.
ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΜΧ5 ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ?
Οπως και παλαιοτερα ειχαμε ποσταρει και ενα video οπου ενα Ε30 turbo καταφερε να περασει μια 458.
ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΤΙ ΤΟ Ε30 ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟ 458?
Το φαινομενο υπεροψιας και συνεχης υποτιμησης των φτηνοτερων αυτοκινητων απο αυτα τα ατομα ειναι (ξανα) δυστυχως φαινομενο ευρυτατα διαδεδομενο στην Ελλαδα.
Μου θυμιζει καποιον που μετα το πατημα προσπαθουσε να μας πεισει για την καλυτερη ποιοτητα κατασκευης, για τους χωρους, το prestige κτλ.
Ελεος πια με αυτα τα ατομα
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη turbodog : 12-04-13 στις 17:19
Bazil Van Sinner (12-04-13), dimsour9 (12-04-13), ghost-rider (12-04-13), wheelman (12-04-13)
Ναι νομιζω πως οφειλεις μια συγγνωμη,γιατι αν δεν καταλαβες ,ειναι το ατομο που ανεβασε το βιντεο.
Γενικα ο λογος σου πιο πολυ ακουγεται χορτατος απο λ7 ,παρα απο εμπειριες!
Εμπειρια ειναι να πας απο Αλεξανδρουπολη Κορινθο με Fiat 127,οχι απο Αθηνα Βολο για ουζα,με την 360!
Δεν μπορεις να αποκαλεις σκουπιδι αυτο που εγω ιδρωσα για να το παρω!!!
Τελος,θεωρω πιο ικανο ενα οδηγο που μπορει να driftαρει ενα αμαξι με 136 αλογα και μπλοκε(....ο Πατελος ας πουμε,με το ΝΒ του και με 16αρες παρακαλω,κουμπωνε μεχρι και 3η),παρα εναν φραγκατο που πηρε ενα τερας που driftαρει απο μονο του!
Ελεος πια με τα πλουτη![]()
Nick bmwlover (13-04-13), Nino (12-04-13), wheelman (12-04-13)