Kαι εργοστασιακο το mx5 δεν αξιζει και τιποτα
Gregor_Marga (11-04-13)
Το ΜΧ5 ( ΜΥ 2001 1.8 με στανταρ μπλοκε) επειδη ειχα την τυχη να το εχω στην κατοχη μου για καποια χρονια, πιστευω οτι ειναι ενα απο τα καλυτερα σχολεια εκμαθησης της πισω κινησης.
Το δεν αξιζει και τιποτα ειναι μεγαλη κουβεντα για ενα αυτοκινητο που ουσιαστικα αναβιωσε την roadster κατηγορια.
Προφανως αν το συγκρινεις με αυτοκινητα που ειναι ακριβοτερα απο αυτο φυσικα και θα ειναι χειροτερο. Για μενα ομως η συγκριση 2 αυτοκινητων πρεπει να εχει ως γνωμονα το κοστος πρωταρχικα, για να εχει και καποιο νοημα, αλλιως ολοι μας θα κυκλοφορουσαμε με Μ5, 997ΤΤ, 458 και Panamera turbo![]()
apovas (12-04-13), Bassakos (13-04-13), Bazil Van Sinner (11-04-13), chief (11-04-13), fan1s_e21 (12-04-13), ghost-rider (11-04-13), kostas 325 (11-04-13), nfot (14-04-13), Nick bmwlover (13-04-13), nikos1400 (11-04-13), pilot (11-04-13), Ptboul (11-04-13), Samaro (12-04-13), sheriff (12-04-13), Thomelef (11-04-13), trabakoulas (11-04-13), z3 2.2 (12-04-13)
Αψογη η απαντηση σου!!!Ηταν περιπου πανω κατω αυτα που σκοπευα να γραψω..Φυσικα δεν μπορει να συγκριθει με καμια ferrari ,carrera , M και αλλα ..
Επειδη παρακολουθω πααρα πολυ καιρο το φορουμ, το κλιμα σας ειναι αψογο και η παρεα σας.. Ημουν στην αναζητηση roadster, μου αρεσε πολυ το Ζ3.
Αλλα ευχαριστω το θεο που δεν το πηρα γιατι το αμαξι καλως η κακως δεν στριβει..Μην μου την πεσετε ολοι με τα Ζ...Δεν το λεω με την κακη εννοια.Ειναι πιο πολυ βολταδικο.Ενω το μιατα μπορει πολυ ευκολα να σε παει και για drift αλλα και Μεγαρα ας πουμε για χρονο.
Νομιζω και ενα μελος απο εδω o Βazil Van Sinner ειχε και περασε σε 320αν δεν απατωμαι μπορει να επιβεβαιωσει..Το ζυγισμα του ειναι ακριβως 50/50 και με το μπλοκε ειναι πολυ διασκεδαστικο.Νιωθω πολυ ευχαριστημενος με την επιλογη μου και δεν θα το αλλαζα με τιποτα για Ζ3!Εκτος αν ηταν Μ φυσικα...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dimsour9 : 11-04-13 στις 17:07
Bassakos (13-04-13), Bazil Van Sinner (11-04-13), chief (11-04-13), gnx (12-04-13), Panos 316T (11-04-13), Ptboul (12-04-13), Samaro (12-04-13), turbodog (11-04-13), vs316ti (12-04-13)
Μike οταν λες δεν αξιζει τιποτα,τι εννοεις?Ειχες ποτε επαφη με ΜΧ5?και αν ναι τι δεν σου αρεσε?
Την ιδια κουβεντα ειπε και ο Chris Harris,και ειναι απο τις λιγες φορες που απολογειτε και διορθωνει αποψη του
Απο το NA μεχρι και το NBfl,που ηταν αμιγως Ιαπωνικο,το αμαξακι εγραψε ιστορια παγκοσμιος,σε πωλησεις και σε ερωτες!
Ειναι ενα πολυ καλο project,που ξεκινησε βασισμενο σε ευρωπα'ι'κες νορμες,Lotus rulezzzzz.
Εχει σασι,τυπου μπανιερα,διπλα ψαλιδια,ζυγισμα 50/50,τα μοτερ που εχει χρησιμοποιησει ειναι ΑΘΑΝΑΤΑ,σασμαν της Aissin που ΔΕΝ σπαει και διαφορικο Torsen!H δε ακαμψια του,χρονια μπροστα απο τον ανταγωνισμο!
Ειναι ο ορισμος του roadster και ενα απο τα καλυτερα all around fun-car!!!!
Μπορει να σε παει απο την Εκκλησια γαμπρο,μεχρι και σε αγωνα drift!
Εχω περασει πολλα χιλιομετρα με NBfl 1.8 ,δηλωνω ερωτευμενος ακομα,και θελω καποια στιγμη να παρω ενα ΝΑ ,να βρισκεται!!!!!
Χωρις πολλα λογια,αλλα με αρκετο θρασσος το αμαξακι κανει παπαδες!!!
αλλη μια φορα μια απ τις μπαντες μου που προλαβα και εγραψα τοτε,ατιμη τεχνολογια!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=vOQAp3z1a2Y
να τονισω πως τα μονα μη εργοστασιακα πανω του ηταν μια διπλη εξατμιση Sebring και αναρτηση ρυθμιζομενη της AGX !!!!
Respect Miata!![]()
Bassakos (13-04-13), dimsour9 (12-04-13), fan1s_e21 (12-04-13), katsaraios (12-04-13), Leonidas_E39 (11-04-13), Nick bmwlover (13-04-13), nikos1400 (11-04-13), Panos 316T (11-04-13), pilot (11-04-13), Ptboul (12-04-13), Samaro (12-04-13), Κωνσταντίνος (11-04-13)
εδω φαινεσαι σιγουρος για την αποψη σου .
εδω το σκεφτεσαι!
ποσα κιλα διαφορα νομιζεις εχει το ΝΑ με το ΝΒ????
Ε οχι και πατσαβουρα !!!!!Νταξ το 1.6 δεν ειχε τοοοση δυναμη, αλλα παταει αξιοπρεπεστατα,και μ'ενα μπλοκε χαριζει ατελειωτα χαμογελα!!!
Καλα για το slk δεν σχολιαζω,επιλογες ειναι αυτες,ασε που παιζει να μπαζε πολυ περισσοτερο νερο αποτο ΜΧ5.
Εχω απορια πραγματικα,να τεκμηριωσεις την τοσο αρνητικη αποψη σου,για ενα αμαξι που το αγαπησε ολος ο ντουνιας!
dimsour9 (12-04-13)