Ο αερας δεν ειναι σιγουρο οτι χανεται στην θεση ροης που εχει θεμα ο φιλος..
Το μεγαλο και δυσκολο της πατεντας ειναι η σωστη κολληση του κλαπετου της εβαπορετας που ανοιγοκλεινη με την τροποποιημενη ντιζα και ισως εκει δεν εφαρμοζει σωστα,..
Η ντιζα λοιπον ( φωτο αριστερα) αλλαζει γεωμετρια με ενα ελασματακι 3 ποντων ωστε να δωσει τετραγωνικη μορφη στο εσωτερικο της εβαπορετας και να χωρεσει η βαση(τσιγκινη αστεια για τα λεφτα της) και εκει να πατησει η συσκευη 2din..
Αυτη η ντιζα ανοιγοκλεινη τα δυο κλαπετα στην εβαπορετα και αν το δεξι κλαπετο που ΚΟΒΕΤΑΙ στην μεση καθετα δεν ξανακολλησει αψογα εχουμε απωλει αερα στην λειτουργια του κλιματισμου οχι ομως σιγουρα στα ποδια ..
Παραθετω και μια φωτογραφια(δεξια) απο το πρωην μου Ε46 με την πατεντα τελειωμενη,σε αλλο υπολογιστη εχω βημα βημα τις φωτο της εγκαταστασης-πατεντας..