Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 73

Θέμα: ΞΕΚΙΝΑΩ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    01-04-13
    Περιοχή
    πυργος ηλειας
    Μηνύματα
    122
    Thanked
    187
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    βασικα θελω να ανασανει λιγο η μπεμπα για αρχη κ βλεπουμε μετα .ετσι να δω λιγο διαφορα γιατι το ψιλοβαρεθηκα ,ειναι κ η πρωτη μου επαφη με βελτιωση,...να μην πεσω στα βαθια απο τωρα.ειμαι απειρος.τωρα απο χρηματα υπαρχουν στην ακρη για αυτη τη δουλεια οχι μεγαλο ποσο αλλα ρε παιδι μου δεν με ενδιαφερει κ πολυ για παρτυ μου το κανω οχι για το φαινεσθαι.δηλαδη αντεχω για φιλτρο ,προγραμμα,εξατμιση. και κατι παραπανω.ευχαριστω για το ενδιαφερον απολους παντως.

  2. #2
    Εγγραφή
    29-12-09
    Περιοχή
    nea smyrni
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    387
    Thanked
    467
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο DENNIS E46 CABRIO Εμφάνιση μηνυμάτων
    βασικα θελω να ανασανει λιγο η μπεμπα για αρχη κ βλεπουμε μετα .ετσι να δω λιγο διαφορα γιατι το ψιλοβαρεθηκα ,ειναι κ η πρωτη μου επαφη με βελτιωση,...να μην πεσω στα βαθια απο τωρα.ειμαι απειρος.τωρα απο χρηματα υπαρχουν στην ακρη για αυτη τη δουλεια οχι μεγαλο ποσο αλλα ρε παιδι μου δεν με ενδιαφερει κ πολυ για παρτυ μου το κανω οχι για το φαινεσθαι.δηλαδη αντεχω για φιλτρο ,προγραμμα,εξατμιση. και κατι παραπανω.ευχαριστω για το ενδιαφερον απολους παντως.
    Μην πας σε ατμοσφαιρική βελτίωση στον Μ54. Απο αυτά που λες, πας να μπλέξεις..με το φπε (για κατι επώνυμο) θα δώσεις κανα 3χίλιαρο, θα πάρεις 20 άλογα στα λόγια, 8-10 στο δυναμόμετρο τα οποία δεν θα καταλάβεις στη βαριά καρότσα του Ε46, έχεις κ καμπριο.. Οι λύσεις στο Ε46 οι εξής 2: κομπρέσσορας η μετατροπή σε 330. Ακόμα και με φπε να αρχίσεις αργα ή γρήγορα σ αυτά θα καταλήξεις και θα έχεις πετάξει και το 3χίλιαρο τζάμπα. Το φπε δεκτό, να το κάνεις μετά όμως, αν ο κομπρεσορας ή το 3λιτρο δεις οτι δε σου φτάνουν.
    Ρίξε μια ματιά εδώ για το 323 σου..
    https://www.esstuning.com/products/M...28TS2%29-.html

  3. The Following 11 Users Say Thank You to tassos For This Useful Post:

    A8hnaios (10-04-13), aristent (10-04-13), bill_m3 (11-04-13), deepBLUE (10-04-13), NikoZ3 (11-04-13), Panos 316T (11-04-13), Stunt Mike (10-04-13), trifonas (10-04-13), Tsik.D. (11-04-13), VanVIC (13-04-13), Vassilis ///M (10-04-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Πειραιας - Μηλος
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    7.051
    Thanked
    20215
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tassos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην πας σε ατμοσφαιρική βελτίωση στον Μ54. Απο αυτά που λες, πας να μπλέξεις..με το φπε (για κατι επώνυμο) θα δώσεις κανα 3χίλιαρο, θα πάρεις 20 άλογα στα λόγια, 8-10 στο δυναμόμετρο τα οποία δεν θα καταλάβεις στη βαριά καρότσα του Ε46, έχεις κ καμπριο.. Οι λύσεις στο Ε46 οι εξής 2: κομπρέσσορας η μετατροπή σε 330. Ακόμα και με φπε να αρχίσεις αργα ή γρήγορα σ αυτά θα καταλήξεις και θα έχεις πετάξει και το 3χίλιαρο τζάμπα. Το φπε δεκτό, να το κάνεις μετά όμως, αν ο κομπρεσορας ή το 3λιτρο δεις οτι δε σου φτάνουν.
    Ρίξε μια ματιά εδώ για το 323 σου..
    https://www.esstuning.com/products/M...28TS2%29-.html
    Ετσι ακριβως !!!
    www.deepbluebeachbar.com

    Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
    360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
    ************** Click on the link: ****************
    https://www.paliochori.com/vt/deepblue


    Instagram

  5. The Following User Says Thank You to deepBLUE For This Useful Post:

    tassos (10-04-13)

  6. #4
    Εγγραφή
    16-11-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    375
    Thanked
    315
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tassos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην πας σε ατμοσφαιρική βελτίωση στον Μ54. Απο αυτά που λες, πας να μπλέξεις..με το φπε (για κατι επώνυμο) θα δώσεις κανα 3χίλιαρο, θα πάρεις 20 άλογα στα λόγια, 8-10 στο δυναμόμετρο τα οποία δεν θα καταλάβεις στη βαριά καρότσα του Ε46, έχεις κ καμπριο.. Οι λύσεις στο Ε46 οι εξής 2: κομπρέσσορας η μετατροπή σε 330. Ακόμα και με φπε να αρχίσεις αργα ή γρήγορα σ αυτά θα καταλήξεις και θα έχεις πετάξει και το 3χίλιαρο τζάμπα. Το φπε δεκτό, να το κάνεις μετά όμως, αν ο κομπρεσορας ή το 3λιτρο δεις οτι δε σου φτάνουν.
    Ρίξε μια ματιά εδώ για το 323 σου..
    https://www.esstuning.com/products/M...28TS2%29-.html
    συμφωνω και επαυξανω...πετας λεφτα και δεν ειναι καιρος....ασε που δεν θα δεις κερδος...
    Μονοδρομος κομπρεσσορας..

  7. The Following 3 Users Say Thank You to trifonas For This Useful Post:

    aristent (10-04-13), deepBLUE (10-04-13), tassos (10-04-13)

  8. #5
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tassos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην πας σε ατμοσφαιρική βελτίωση στον Μ54.
    Αδικος κοπος για τα διβανα Μ54/Μ52TU.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tassos Εμφάνιση μηνυμάτων
    .με το φπε (για κατι επώνυμο) θα δώσεις κανα 3χίλιαρο, θα πάρεις 20 άλογα στα λόγια, 8-10 στο δυναμόμετρο τα οποία δεν θα καταλάβεις στη βαριά καρότσα του Ε46, έχεις κ καμπριο..


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tassos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι λύσεις στο Ε46 οι εξής 2: κομπρέσσορας η μετατροπή σε 330. [/URL]
    Αν πας για μετατροπη σε 330 με 3 χιλιαρικα max για ανταλλακτικα και τοποθετηση θα εχεις παρει για πλακα 60 αλογα επανω ...

    Με κομπρεσορα εχεις φυγει σε ιπποδυναμη ακομα πιο πανω ... ΦΠΕ και πρασινα αλογα, θα στην πεφτουν τα μινι κουπερ και τα 500ρακια τα Αμπαρθ και 'συ θα ψαχνεις τα πρασινα αλογα του ΦΠΕ.
    Στο φωναζουν ολοι εδω μεσα και εχουν απολυτο δικιο !!!!!

    Εγω θα σου'λεγα αστο οπως ειναι, βαλε και ενα μπλοκε και απολαυσε τα ταξιδακια σου χωρις σκοτουρες.
    Αλλιως πουλα το και παρε κατι που να ειναι γρηγοροτερο η' να ειναι ευκολοτερα αναβαθμισιμο γιατι τα διβανα με την εισαγωγη που εχουν δεν προκειται να δεις προκοπη,
    τα καλαμακια του φραπε εχουν μεγαλυτερο ανοιγμα απο τους αυλους της εισαγωγης ενος διβανου !
    Ακομα και το 3λιτρο που εχει μεγαλυτερη εισαγωγη απο του δικου σου μοτερ ειναι μικροτερη απο την εισαγωγη του 2.5λιτρου του Μ50. Γι'αυτο την βαζουνε στα Μ52 που μπαινει κουτα και "τρελαινονται" τα 2.8 !!!
    Και χωρις προγραμα κιολας !!!

    Κανε οτι σου λενε οι πιο εμπειροι, την τσεπη σου προστατευουνε απο ακυρες αγορες.


  9. The Following 11 Users Say Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    A8hnaios (12-04-13), Bazil Van Sinner (12-04-13), deepBLUE (11-04-13), Leonidas_E39 (11-04-13), limnios.m3 e36 (14-04-13), Panos 316T (11-04-13), tassos (12-04-13), trifonas (11-04-13), Tsik.D. (11-04-13), VanVIC (13-04-13), Vassilis ///M (11-04-13)

  10. #6
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο DENNIS E46 CABRIO Εμφάνιση μηνυμάτων
    βασικα θελω να ανασανει λιγο η μπεμπα για αρχη κ βλεπουμε μετα .ετσι να δω λιγο διαφορα γιατι το ψιλοβαρεθηκα ,ειναι κ η πρωτη μου επαφη με βελτιωση,...να μην πεσω στα βαθια απο τωρα.ειμαι απειρος.τωρα απο χρηματα υπαρχουν στην ακρη για αυτη τη δουλεια οχι μεγαλο ποσο αλλα ρε παιδι μου δεν με ενδιαφερει κ πολυ για παρτυ μου το κανω οχι για το φαινεσθαι.δηλαδη αντεχω για φιλτρο ,προγραμμα,εξατμιση. και κατι παραπανω.ευχαριστω για το ενδιαφερον απολους παντως.
    Θ'ανασανει η μπεμπα σου και θα βαριαναστεναξει η τσεπη σου!Οτι διαφορα και να δεις στο 2.5αρι σου με ΦΠΕ,μεσα στη βδομαδα θα σου φαινεται παλι ιδιο...Δεν αξιζει η ατμοσφαιρικη βελτιωση σ'αυτα τα μοτερ....Με τα ιδια σχεδον χρηματα βαζεις 330 μοτερακι κι εκει βλεπεις διαφορα...Αν θες να παραμεινεις με το μοτερ σου,τοτε προχωρας στον κομπρεσσορα οπως σου'παν και τα παιδια...
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  11. The Following 4 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    deepBLUE (10-04-13), DENNIS E46 CABRIO (10-04-13), NikoZ3 (11-04-13), VanVIC (13-04-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP