Πίσω δεν έχεις αεριζόμενα, συνεπώς θέλεις κομπλέ σετ πίσω μαζί με δαγκανες.![]()
Πίσω δεν έχεις αεριζόμενα, συνεπώς θέλεις κομπλέ σετ πίσω μαζί με δαγκανες.![]()
ghost-rider (09-04-13), JimE36 (09-04-13)
Διαφωνω βασικα Αντρεα.
Οριζοντιως κ καθετως.
Σεβαστη η αποψη σου παραυτα.
ghost-rider (09-04-13)
joseph (01-11-13)
Προς θεού δεν είπα ότι δεν πρέπει να αλλαξης τους δίσκους και τα τακακια?
Απλα βάλε τα δικα του, έτσι και αλλιώς ο κατασκευαστής ξέρει τη βάζει στο κάθε αυτοκίνητο, εκτός και έχεις αλλαξη μοτέρ και έχεις ανεβεί σε δύναμη οπότε εκει πάω πάσο. Τώρα για μεταχειρισμένα? το βλέπω κάπως? ειδικά στα φρένα.
οι διαμετροι εχουν ως εξης:
328 ε36 286mm-274mm(280mm σε καποια).
325 e46 300mm-294mm
γνωμη μου εφοσον θελεις να μπεις στη διαδικασια βαλε μπρος πισω απο 325 ε46 (που θαναι και λιγοτερα ταλαιπωρημενες οι δαγκανες) με καινουργιες δισκοπλακες σετ μπρος-πισω (αφου λες οτι εχεις τρεμουλο στο τιμονι οταν φρεναρεις) να υσηχασεις μια και καλη με αυτο...
δισκοπλακες βαλε ate-zimmerman οτι βρεις...για την τιμη τους την κανουν την δουλεια τους...
απο ε46 325 μπαινουν χωρις πατεντες ατοφια..
το ιδιο και τα μπροστινα του 330 ε46 αλλα δεν σου χρειαζεται τοσο μεγαλα γιατι απο ειδα εχεις 318is οποτε εισαι καλλυμενος με του 325 ε46...![]()
e36 till death!
its not what you can say its what you can proοve(denzel washighton-training day film).
JimE36 (10-04-13)
e36 till death!
its not what you can say its what you can proοve(denzel washighton-training day film).
JimE36 (11-04-13)