+1... eco pro=no,no,noΠλην του eco pro....
+1... eco pro=no,no,noΠλην του eco pro....
Σχεδόν όλα τα μεταχειρισμένα που παίζουν είναι πρώην test drive και οι τιμές που ζητάνε οι dealers είναι έως και αστείες. Αν εξαιρέσω το συγκεκριμένο μαύρο που έχεις στο link το οποίο έχει τουλάχιστον το sport line όλα τα άλλα είναι σχεδόν γυμνά και χωρίς το idrive που θεωρώ must για το αυτοκίνητο (και πλέον δεν το πληρώνεις στα MY2013). Οι τιμές είναι σε πολύ καλά επίπεδα μετά και τις προσφορές που τρέχουν, συνεπώς δεν βρίσκω πολλούς λόγους να πάρει κάποιος ένα test drive πάνω στο οποίο έχει βγάλει το γούστο της η σάρα και η μάρα μόνο και μόνο για γλιτώσει 2.000-3.000 ευρώ (και να χάσει τη χαρά του ξεπαρθενιάσματος).
Είναι αρκετά σπαστικό αν σε τρώει το δεξί πόδι αλλά μέσα στην κίνηση δεν με ενοχλεί (προς το παρόν στο sport mode το αυτοκίνητο δεν βγάζει φτερά για να πετάξει πάνω από τα μποτιλιαρισμένα). Οπότε σε συνθήκες πόλης το αφήνω στο eco pro και έχω bonus την αυξημένη αυτονομία στο trip (η επιβράβευση για την υπομονή σου).
Εδώ και 2 μέρες ακούω κάτι σαν τριγμούς από όλες τις πόρτες. Οι θόρυβοι αυτοί γίνονται αντιληπτοί με κλειστό το ραδιόφωνο και κλειστά τα παράθυρα κυρίως όταν περνάω πάνω από λακούβες ή στις στροφές (σαν να έχει μειωθεί η στρεπτική ακαμψία ένα πράγμα). Αν ανοίξω έστω και ελάχιστα το κάθε παράθυρο δεν ακούγεται τίποτα. Αν ανοίξω μόνο τα μπροστά (λίγο) και με τα πίσω κλειστά ακούγονται τριγμοί από πίσω και το ανάποδο. Σαν κάτι δηλαδή να συμβαίνει μέσα στις πόρτες και έχει να κάνει με τα παράθυρα. Επίσης να σημειώσω ότι το εν λόγω φαινόμενο το αντιλήφθηκα αφότου γύρισα από μια σβέλτη βόλτα όπου είχα βγάλει το esp και έπαιζα με την ουρά (παρότι diesel στην κατάλληλη άσφαλτο γυρίζει πανεύκολα). Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι πριν πάω στην αντιπροσωπεία να το δουν? Το οδόμετρο γράφει αισίως 3.000 χλμ και το αυτοκίνητο δεν έχει κλείσει μήνα από την ημερομηνία αγοράς
Μέχρι τώρα το αυτοκίνητο ήταν (και είναι αν εξαιρέσω αυτό το πρόβλημα) χρηματοκιβώτιο ακόμα και στους χειρότερους δρόμους.
mrclouzo (23-04-13)
Σιγά μην ασχοληθούν σοβαρά. Θα πουν μια μλκία και θα κοιτάξουν να τον ξεπετάξουν.
Οι τριγμοί είναι 1002 πράγματα:
Μπορεί να είναι από την ανάρτηση = σφύξιμο
Πόρτες = σφύξιμο οι μεντεσέδες (και ας είναι καινούριο το αμάξι)
Μηχανισμός παραθύρων = άνοιγμα και τσεκάρισμα
Λάστιχα στις πόρτες = σπρέϋ σιλικόνης
Ταμπλό/Ταπετσαρίες = σπρέϋ σιλικόνης
Κάτι άλλο μέσα στο αμάξι
Δυστηχώς η λύση του σπρέϋ είναι παροδική και θέλει υπομονή, ψάχνοντας λίγο -λίγο όλο το αμάξι, σε ήσυχο δρόμο και με εξεταστικό αυτί.
Η εμπειρία έχει δείξει οτι οι τριγμοί άλλες φορές μειώνονται ή εξαφανίζονται, μετά επανέρχονται, κοκ. Γενικά δεν διορθόνονται πάντα.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
freddys (23-04-13), Konstantinos E60 (23-04-13), mrclouzo (23-04-13)
Οι πορτες (και οι πεντε) ανοιγοκλεινουν σωστα ?
Δλδ χωρις οποιουδηποτε ειδους ζορι, χωρις να θες δευτερη και τριτη φορα να προσπαθησεις να τις κλεισεις, οταν τις ανοιγεις αντιλαμβανεσαι καποιο "σκαλωμα" ?
Θα σου προτεινα να ξεκινησεις απο εκει.
Στο δικο της, η πορτα του συνοδηγου ειχε καποια απο τα παραπανω συμτωματα, το αντιληθφηκα κατα την στιγμη της παραδοσης του αυτοκινητου και την επομενη ρεγουλαρανε τους μεντεσεδες της πορτας, οπου και το θεμα
ξεπεραστηκε.
Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν κλείνουν με την μία, θέλουν δύναμη για να κλείσουν σωστά και οι 4. Ελπίζω να είναι αυτό και να λυθεί το πρόβλημα. 99% έχει να κάνει με τις πόρτες ή τα παράθυρα, δεν ακούγεται άλλος θόρυβος. Θα πάω μια βόλτα από την αντιπροσωπεία με την πρώτη ευκαρία και ο Θεός βοηθός!
Ptboul (23-04-13)
Δεν έβαζα τόση δύναμη πια, ίσα ίσα πρόσεχα πολύ. Απλά από την πρώτη μέρα τραβώντας την πόρτα με κανονική δύναμη δεν έκλεινε οπότε γινόταν σχεδόν πάντα δεύτερη προσπάθεια με περισσότερη δύναμη (αλλά όχι υπερβολές). Θεωρώ πολύ δύσκολο να έπαθαν κάτι από αυτό οι μηχανισμοί των παραθύρων. Θα τους πω να ξεκινήσουν από ρεγουλάρισμα-σφιξίματα στους μεντεσέδες και στις πόρτες και αν το πρόβλημα εξακολουθήσει να υφίσταται αναγκαστικά βγάλσιμο οι επενδύσεις. Πάντως μου κάνει εντύπωση πως όταν τα παράθυρα είναι κατεβασμένα έστω και λίγο το φαινόμενο σταματάει. Τουλάχιστον ξέρω από πού προέρχονται οι θόρυβοι οπότε είναι πιο εύκολο να εντοπιστούν και προφανώς αν δεν διορθώσουν το πρόβλημα δεν θα τους αφήσω σε ησυχία. Δεν το περίμενα αυτό σε αυτοκίνητο τέτοιας αξίας και ποιότητας...
Ptboul (23-04-13)