Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 18

Θέμα: M3 e92 συντήρηση

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ακριβώς,
    Γι αυτο ποτε δεν θα αγόραζα αυτο το μοντέλο όπως έχω πει κ στο παρελθόν .
    Μια πολυ καλή ανάλυση του προβλήματος έχει στο YouTube ο πολυ καλός οίκος BMW gintani
    Γιαννη εδω θα διαφωνησω μαζι σου. Το Μ3 Ε92 ειναι ενα καταπληκτικο αυτοκινητο, και προφανως στα χιλιαδες κομματια που εχουν πουληθει υπαρχουν και καποια που ειχαν engine failures.
    Με αυτην την λογικη, τοτε και το 46αρι ειναι μια κινουμενη ωρολογιακη βομβα. Μεταλλα,πατωματα,vanos,τρομπε ς SMG κοκ.

    Η συγκεκριμενη κατηγορια αυτοκινητων εχει και αυξημενο κοστος συντηρησης αλλα και συχνοτερες βλαβες. Ετσι ειναι αυτα. Αλλιως παιρνεις Yaris.
    Και δεν ισχυει μονο στα Μ. Να σου υπενθυμισω τα αυταναφλεγομενα ferrari/lambo ακομα και στα τελευταια τους μοντελα? Η για τον δισκο τους που με μια κακη εκκινηση τον εκανες δισκο σερβιρισματος και ηθελες 3-4Κ για αλλαγη?

    Εγω δεν θα το επαιρνα για καθαρα φορολογικους λογους. Ειναι για μενα το σημαντικοτερο μειονεκτημα του με το υπαρχον καθεστως στην χωρα μας.

  2. The Following 4 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    doctore (09-04-13), mark e92 (19-04-13), pilot (09-04-13), steliosm46 (09-04-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP