Christopherk (08-04-13)
Γυρνουσαμε με τον Καζακο απο Κατερινη και μετα τα διοδια του Αιγινιου το αμαξι αν πατουσα το γκαζι βαθια μπερδευε. Μας πηγε ως το μαγαζι ετσι σβησαμε μαι μετα απο κανενα μισαωρο παμε να το βαλουμε, αργοδουλεψε και εσβησε και δεν ξαναπηρε. Μετρησε ο Χρηστος πιεση και δεν ανεβαζε καθολου. Δεν ειχα κανενα σημαδι ως τωρα.![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη giannis_compact : 08-04-13 στις 23:29
Παιδιά είχαμε συνέχεια στο πρόβλημα, το οποίο τελικά ήταν θέμα καυσίμου. Άλλαξε αντλία ο Χρήστος, πήρε μπροστά το αυτοκίνητο και φεύγω και διαπιστώνω ότι το αυτοκίνητο μπερδεύει στις 1500-2000 στροφές και γενικά δεν πάει όπως πρέπει να πάει. Το αυτοκίνητο στο διαγνωστικό έβγαζε φτωγό μείγμα στον 1ο κύλινδρο. Αδειάζω το ρεζερβουάρ σε ένα μπετόνι και διαπιστώνω ότι είχε μέσα πετρέλαιο(!) κατά ένα μεγάλο ποσοστό, πιθανότατα θέρμανσης μιας και η βενζίνη ήταν κοκκινωπού χρώματος. Προφανώς ήταν νοθευμένη με πετέλαιο θέρμανσης. Πάω στο Χρήστο (αγχωμένος όπως πάντα) αλλάζουμε φίλτρο και κάνουμε μια προσαρμογή και αλλάζουμε και ένα σωληνάκι υποπίεσης που ήταν σε κακή κατάσταση και το αυτοκίνητο έκτοτε πηγαίνει καλύτερα από ότι πήγαινε. Εννοείται πως φούλαρα με καλή βενζίνη. Ευχαριστώ δημόσια τον Καζάκο γιατί είναι μάστορας με όλη τη σημασία της λέξης!![]()
Παρόλο που με πειράζει συνέχεια γιατί ξέρει ότι αγχώνομαι!![]()
Bazil Van Sinner (14-04-13), BILL007 (14-04-13), chrisgiapz3 (03-05-13), Kostas_1 (02-05-13), Leonidas_E39 (14-04-13), nikos valvetronic (15-04-13), Panos 316T (02-05-13), PANOS-E60 (14-04-13), steliosm46 (14-04-13), Tsakirakos (02-05-13), Vassilis ///M (14-04-13)