Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 15 από 15

Θέμα: [E36] λάδια-βαλβολίνες-μπουζί για 325

  1. #11
    Εγγραφή
    05-07-11
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    916
    Thanked
    696
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jo65947 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Δεν ήξερα οτι στο realoem έχει κωδικούς και για τα λάδια...

    Επειδή λέει οτι είναι Lifetime τα λάδια, να τα αλλάξω? 135000χλμ έχω και δεν ξέρω αν έχουν αλλαχτεί ποτέ.
    εμανα μου πε καθε 100.000 χλμ καλο του κανει...

    e36 till death!
    its not what you can say its what you can proοve(denzel washighton-training day film).

  2. The Following User Says Thank You to leo328 For This Useful Post:

    bakalos (04-04-13)

  3. #12
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jo65947 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Δεν ήξερα οτι στο realoem έχει κωδικούς και για τα λάδια...

    Επειδή λέει οτι είναι Lifetime τα λάδια, να τα αλλάξω? 135000χλμ έχω και δεν ξέρω αν έχουν αλλαχτεί ποτέ.
    Αλλαξε τα, θα μαλακωσουν οι αλλαγες.

  4. The Following 2 Users Say Thank You to fanisk For This Useful Post:

    bakalos (04-04-13), Panos 316T (04-04-13)

  5. #13
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

  6. The Following 3 Users Say Thank You to Bitz For This Useful Post:

    bakalos (04-04-13), BILL007 (04-04-13), Panos 316T (04-04-13)

  7. #14
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jo65947 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...σε site του εξωτερικού προτιμάνε τα NGK οι τύποι. Τι προτείνετε?
    Αυτα που προτιμουν και στα site του εξωτερικού, NGK δηλαδη !
    Ειχα κακη εμπειρια με τα BOSCH στο Μ50 που ειχα και διορθωθηκε μετα απο αλλαγη σε NGK. Και το προβλημα δεν ηταν στις επιδοσεις.

    Για το σασμαν τσεκαρεις πρωτα ταμπελακι που εχει επανω το σασμαν και μετα παιρνεις βαλβολινες. Αν ο κατασκευαστης λεει MTF θα παρεις MTF, αν λεει ATF ομως, ATF και τελος. Μην τα μπερδεψεις και παρεις αλλα αντι αλλων.



    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jo65947 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το αμάξι είναι E36 325.
    Γνωμη μου ειναι πως τα Μ50 επειδη εχουν κλεισει 20ετια πλεον αλλα και παρα πολλα χλμ στην πλατη τους καλο ειναι να μην ασχοληθεις με τις μαρκετιστικες π@π@ριες της BMW που αλλωστε δεν αφορουν τη γενια των Μ50 ουτως η' αλλως και να βαλεις προιοντα απο aftermarket εξειδικευμενες εταιρειες στο αντικειμενο της λιπανσης αλλα και δοκιμασμενες στα BMW και ειδικα σε Ε36 και να βοηθησεις το μοτερακι σου το σασμαν και το διαφορικο να αντεξουν ακομα πιο πολυ απροβληματιστα.
    Εγω ειχα χρησιμοποιησει και προσθετο ενισχυτικο μεταλλων μεσα σε Μ50 και στο διαφορικο και το μονο που εχω να πω ειναι τα καλυτερα για αυτην την επιλογη.

  8. The Following User Says Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    bakalos (04-04-13)

  9. #15
    Εγγραφή
    07-04-10
    Μηνύματα
    154
    Thanked
    94
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σας ευχαριστώ πολύ όλους, με καλύψατε πλήρως!

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP