Λοιπόν δε θυμάμαι ακριβώς τις μοίρες πάντως χρειαζόταν, δεν έχω το χαρτί μπροστά μου, αλλά είχε γίνει και το εξής. Στο σημείο που το τιμόνι ζοριζόταν έβρισκε λίγο η ρόδα επειδή ήταν χώμα και κατ' επέκτασιν το οδόστρωμα ανώμαλο... Σας παρακαλώ μη με πείτε χαζό.... αλήθεια λέω αλλά ήταν νύχτα και δε φαινόταν καλά...
Παρεπιπτώντος ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον....
M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.