-
Συγγνωμη αλλα εδω κατι δεν μου αρεσει...Τι σημαινει διαβαζει λαθος ο λ ????? Αφου διαβαζει οξυγονο το μειγμα ειναι φτωχο!!! Τελος...
τι να τον κοροιδεψουμε ...?
-
-
υδρογόνο
Γεια σας παιδιά είμαι ο βαγγελης απο θεσσαλονικη.Με το συγκεκριμένο πράγμα ασχολούμαι χρόνια για να μην ψάχνετε άδικα και πέφτετε σε παγίδες του κάθε ημιμαθή σας λέω ειλικρινά ότι είναι ο ποιο φθηνός και σωστός τρόπος για να έχουμε οικονομία στα πολύτιμα πλέον καύσιμα μας.Η οικονομία που έχουμε σε παλιούς κινητήρες με καρμπιρατέρ είναι 40-50% ijection 20-45% και στα disel 40-60% με απίθανη βελτίωση στην απόδοση του κινητήρα επάνω σε λεωφορεία και σε νταλίκες τα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά. Καλά μέχρι εδώ.μια τέτοια εγκατάσταση πρέπει να γίνει από άτομο που έχει ασχοληθεί ώστε να μην έχει μεγάλη κατανάλωση ρεύματος με αποτέλεσμα να θέλει φαΐ ο κινητήρας και να ρυθμιστή σωστά ο ¨λ¨ για να μην έχει ρεταρισματα.Η εγκατάσταση θέλει μια γεννήτρια hho και ένα ηλεκτρονικό σύστημα ώστε να αναγνωρίζει το αέριο που παράγουμε ο εγκέφαλος σαν πρόσθετο καύσιμο και αυτός με την σειρά του να μειώνει τον ψεκασμό του καύσιμου στα ακριβώς ίδια επίπεδα απόδοσης του κινητήρα. Όλα αυτά χρειάζονται γνώση και εξειδίκευση αλλιώς το αποτέλεσμα δεν θα είναι αυτό που γράφω. είναι εκατομμύρια φορές ποιο ασφαλές από το αέριο και δεν δημιουργηθεί καμία φθορά σε κανένα κινητήρα, αντιθέτως με τα αέρια (βαλβίδες-πιστόνια για τους ποιο γκαντεμιδες ) από τα 20000 - 40000 χιλιόμετρα λειτουργίας σπανίως δεν παρουσιάστηκε κάτι, ενώ με το υδρογόνο ποτέ δεν παρουσιάστηκε βλάβη γιατί ο χώρος καύσεως είτε σε disel η βενζίνη δουλεύει παράλληλα και το υδρογόνο οπότε η λίπανση παραμένει ίδια.Το κόστος πραγματικά είναι από 400 και πάνω σε βαρέως τύπου οχήματα φορτηγά σκαπτικά κ.α. καθώς και σε σκάφη όλων τον τύπων. Αυτά και άλλα πολλά.
φιλικά βαγγελης
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP