Σελίδα 2 από 6 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 52

Θέμα: [E46] Βελτίωση ιπποδύναμης 316

  1. #11
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο theo75 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λέτε να μην μπορώ να διαχωρίσω τα 116 από τα 140? Είπαμε...


    Πάντως, έχετε δίκιο. Θα δω άδεια και τα συναφή και επιστρέφω στο topic για τα περαιτέρω.


    Ευχαριστώ για το μέχρι στιγμής feedback.
    Μετρα 0-100 και 0-400 να δουμε αν ειναι 140 (που μαλλον δεν ειναι, γιατι οταν εβγαλε το Μ μοτερ απο πανω, τα υπολοιπα πραγματα δεν ταιριαζουν με το 1.6.) Καλως ηλθες.

  2. #12
    Εγγραφή
    19-11-12
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    16
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλά ρε παιδιά, μην τρελαίνεστε, δεν το λέω για να δείξω ότι το 16άρι μου έχει παραπάνω άλογα από κάθε άλλο.

    Άλλωστε δεν με ενδιαφέρει η ταχύτητα. Τα extra άλογα τα θέλω για καλύτερη κατανάλωση, γιατί είναι αρκετά βαρύ με ότι φοράει το αμάξι.

  3. #13
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για καλύτερη οικονομία το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται περισσότερα άλογα αλλά ροπή.

    Βάλε τις ζάντες-ελαστικά από 316 (ότι πιο λεπτό έπαιρνε από την BMW σε ελαστικά - 195 ή 205 μάλλον.... με 16άρες ζάντες - και φρόντισε τα ελαστικά να μην έχουν λιγότερη πίεση από τη συνιστώμενη από το εργοστάσιο...για να μην έχεις αυξημένη τριβή κύλισης..).
    Επίσης, αν το μοτέρ είναι χωρίς πρόγραμμα κτλ- οι 4 εξατμίσεις το βοηθούν ώστε να αποδίδει.... λιγότερη ροπή χαμηλά (μειωμένο backpressure) οπότε βάλε και την εξάτμιση της 316 για καλύτερη απόδοση και οικονομία....

    (επίσης φρόντισε μπουζί και φίλτρο αέρος να είναι σε καλή κατάσταση για να αποδίδει σωστά και να μην πληρώνεις πολλά σε καύσιμα)


    (επίσης βγάλε και το σήμα της //Μ3....επειδή δεν είναι....)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 31-03-13 στις 17:50

  4. The Following 6 Users Say Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    A8hnaios (01-04-13), BILL007 (31-03-13), Panos 316T (31-03-13), tmilatos (02-04-13), Tsik.D. (31-03-13), VanVIC (31-03-13)

  5. #14
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    AΘΗΝΑ
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    798
    Thanked
    766
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο theo75 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλά ρε παιδιά, μην τρελαίνεστε, δεν το λέω για να δείξω ότι το 16άρι μου έχει παραπάνω άλογα από κάθε άλλο.

    Άλλωστε δεν με ενδιαφέρει η ταχύτητα. Τα extra άλογα τα θέλω για καλύτερη κατανάλωση, γιατί είναι αρκετά βαρύ με ότι φοράει το αμάξι.
    δε τρελενομαστε τις αποριες που εξεφρασες θελουμε να σου λυσουμε. γραψε αριθμο πλαισιου και ημερομηνια πρωτης εγγραφης πες μας αν ειναι εισαγωγης η οχι ανεβασε καμια φωτο οταν μπορεσεις και εισαι κομπλε. τα παιδια εδω το θεμα e46 το ξερουνε καλητερα και απο το πατερ ημων

  6. The Following User Says Thank You to Moufas E46 For This Useful Post:

    giannis_compact (31-03-13)

  7. #15
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Όπως ακριβώς είπαν τα παιδιά, γράψε τα τελευταία 7 τελευταία στοιχεία του αριθμού πλαισίου σου (2 γράμματα-5 αριθμοί) και θα στα πούμε όλα. Βάλε και καμιά φωτογραφία από τον κινητήρα σου!

  8. #16
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πάντως ασχέτως του ποιά είναι η πραγματική ίπποδύναμη του συγκεκριμένου κινητήρα τώρα, για να φτάσει σε επίπεδα ίπποδύναμης 160-170 ίππων, το forced induction είναι μονόδρομος. Το θέμα είναι ποιός μπορεί να αναλάβει το project.

  9. The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    nikos1400 (31-03-13)

  10. #17
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάντως ασχέτως του ποιά είναι η πραγματική ίπποδύναμη του συγκεκριμένου κινητήρα τώρα, για να φτάσει σε επίπεδα ίπποδύναμης 160-170 ίππων, το forced induction είναι μονόδρομος. Το θέμα είναι ποιός μπορεί να αναλάβει το project.
    Τι εννοεις Βαγγελη;

  11. #18
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο theo75 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλά ρε παιδιά, μην τρελαίνεστε, δεν το λέω για να δείξω ότι το 16άρι μου έχει παραπάνω άλογα από κάθε άλλο.

    Άλλωστε δεν με ενδιαφέρει η ταχύτητα. Τα extra άλογα τα θέλω για καλύτερη κατανάλωση, γιατί είναι αρκετά βαρύ με ότι φοράει το αμάξι.
    Ενδιαφέρον.

    Και τα παραπάνω άλογα τι θα τρώνε; Κουτόχορτο;

    Εκτός αν λέγοντας καλύτερη κατανάλωση εννοείς περισσότερη.

    Γιατί δυστυχώς φίλε μου στην σάπια κοινωνία που ζούμε το καλύτερο έτσι μεταφράζεται.

    Δεδομένου λοιπόν ότι το αμάξι είναι ατμοσφαιρικό, δεν έχεις 140 άλογα με την καμία, είτε γράψε τα τελευταία νούμερα του VIN είτε ακόμα καλύτερα στείλε μια φωτογραφία από το μοτέρ σου.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  12. #19
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο theo75 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλά ρε παιδιά, μην τρελαίνεστε, δεν το λέω για να δείξω ότι το 16άρι μου έχει παραπάνω άλογα από κάθε άλλο.

    Άλλωστε δεν με ενδιαφέρει η ταχύτητα. Τα extra άλογα τα θέλω για καλύτερη κατανάλωση, γιατί είναι αρκετά βαρύ με ότι φοράει το αμάξι.
    Aν νιωθεις οτι ειναι 140 αλογα και το εχεις τσεκαρει και με αλλα 1600 πχ...
    Τοτε δεν εχεις 1600.
    Ισως εβαλε διλιτρο μοτερ μετα.
    Βρισκεις κανενα κωδικο απο το μοτερ που εχεις τωρα επανω, να δουμε τι γινεται?

    Το 1600 χωρις κανα κομπρεσσορα δεν μπορει να περασει τα 130 αλογα.

  13. #20
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο theo75 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λέτε να μην μπορώ να διαχωρίσω τα 116 από τα 140? Είπαμε...
    Γιατι ο πρωτος θα'σαι ή ο τελευταιος??Κανεις δεν γεννηθηκε ''κινητο δυναμομετρο''.....Εν πασει περιπτωσει,ειναι μαλλον απιθανο το 316 σου να'χει 140hp και σιγουρα ειναι εξαιρετικα δυσκολο να βγαλει 160 χωρις τη χρηση υπερσυμπιεσης.Το οτι ηταν Μ3 πριν,δεν σημαινει οτι βγαζοντας το καποια αλογα ξεμειναν κατω απο το καπο σου!
    Απο την αλλη μας λες οτι θες αλογα για να'ναι πιο οικονομικο στην οδηγηση,πραγμα που ειναι εντελως οξυμωρο....Αν δεν καψει,δεν παει φιλε μου,αυτος ειναι ο χρυσος κανονας...Οποτε ή δεν μας τα λες καλα ή δεν τα ξερεις καλα....Δειξε μας τ'αμαξι σου λοιπον να σε βοηθησουμε οσο μπορουμε βεβαια..
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  14. The Following 4 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    120ie87 (31-03-13), Nino (27-05-13), Ptboul (01-04-13), Thomelef (02-04-13)

Σελίδα 2 από 6 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP