Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 71

Θέμα: Το καλύτερο Μ3 είναι το....1Μ Coupe....

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγω ειμαι εναντια παντως στις συγκρισεις αυτοκινητων απο διαφορετικες γενιες και....δεκαετιες!!!Προσωπικα δεν θεωρω ''θρυλο'' το Μ3 Ε30,παρα μονο ενα εξαισιο σπορ αυτοκινητο που την εποχη που βγηκε,ηταν γρηγορο και αποτελεσματικο....Οπως λεει και ο λαος ομως:''καθε πραγμα στον καιρο του και ο κολιος τον Αυγουστο!''
    Αν πας εν ετει 2012 σε μια πιστα μ'ενα Μ3 Ε30 κι ενα 1Μ,θα κανεις μερικους γυρους με το πρωτο και συντομα θα βαρεθεις,ειδικα αν εισαι συνηθισμενος σε συγχρονα μεγεθη ιπποδυναμης...Οταν το μεσο σπορ μπροστοκινητο GTi σημερα παιζει στα 240-300hp τουρμπατα,η αποδοση ενος Μ3 2.5 evo των 238hp φανταζει λιγη....Κι εκει καβαλας το 1Μ και αναφωνεις:Voilaaaa!!Γκαζια!!Ροπ ρα!!Και κρατημα να περασω εκεινο το πορτοκαλι γ@μημενο Focus ST που μου'χει γινει βραχνας στη μιση πιστα!!
    Δεν αντιλεγω οτι το Μ3 Ε30 ηταν ωραιο και ιδιαιτερο αμαξι(αν και πιο ιδιαιτερο ηταν την ιδια εποχη ενα Sierra RS500 με την εξωφρενικη ιπποδυναμη του!!)....αλλα παει,ξεπεραστηκε,τελος.
    Καταλαβαινω απολυτα τον HarisP που το αποκαλεσε ''καραμελα''....η αυτοκινηση εξελισσεται,οι οδηγοι το ιδιο και καποιοι ακομη επιμενουν να λενε οτι η ''καραμελα'' αυτη ηταν η πιο ανοθευτη!Και το συγκρινουν με //Μ αυτοκινητα 3-4 γενιες μετα!!Κατι αλλο παιρνουν ανοθευτο μου φαινεται....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    joseph (27-03-13), Kostas_1 (27-03-13), Nikos (26-03-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν πας εν ετει 2012 σε μια πιστα μ'ενα Μ3 Ε30 κι ενα 1Μ,θα κανεις μερικους γυρους με το πρωτο και συντομα θα βαρεθεις,ειδικα αν εισαι συνηθισμενος σε συγχρονα μεγεθη ιπποδυναμης...Οταν το μεσο σπορ μπροστοκινητο GTi σημερα παιζει στα 240-300hp τουρμπατα,η αποδοση ενος Μ3 2.5 evo των 238hp φανταζει λιγη....Κι εκει καβαλας το 1Μ και αναφωνεις:Voilaaaa!!Γκαζια!!Ροπ ρα!!Και κρατημα να περασω εκεινο το πορτοκαλι γ@μημενο Focus ST που μου'χει γινει βραχνας στη μιση πιστα!!
    Δεν αντιλεγω οτι το Μ3 Ε30 ηταν ωραιο και ιδιαιτερο αμαξι(αν και πιο ιδιαιτερο ηταν την ιδια εποχη ενα Sierra RS500 με την εξωφρενικη ιπποδυναμη του!!)....αλλα παει,ξεπεραστηκε,τελος.
    θα αντιτεθω στο φιλαρακι μου...

    αν πας σε μια πιστα με το ε30 και το 1m το πιο πιθανο ειναι να σου κοψει την χολη το ε30..αν δοκιμασεις να το πας οπως ενα συγχρονο αμαξι...το 1m παλι θα σε δυσκολεψει λογω βαρους και οχι τοσο λογω γκαζιου...και απο αυτες τις δυο διαφορες...ανακαλυπτεις οτι η καλυτερη οδηγικη εμπειρια δεν εχει να κανει με τα χιλιομετρα..ουτε με τον γυρο πιστας..αλλα με την δυσκολια να τιθασευσεις το αμαξι κατι που εξ ορισμου ειναι πιο δυσκολο στην γρια...at the end of the day αυτο που μενει ειναι η αισθηση....και οχι η αποτελεσματικοτητα...και τα παλια αυτοκινητα το ηξεραν καλα αυτο....

  4. The Following 8 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    aggelosmk2 (28-03-13), Bassakos (15-04-13), Dimitrios (21-04-13), doctore (26-03-13), nikos1400 (26-03-13), Thomelef (26-03-13), TSAF (27-03-13), Vasilis M3 (26-03-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Τα αλογα δεν ειναι το παν σε αυτη τη ζωη...

    (λεω εγω που δεν τα ΄χω! )
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  6. The Following 6 Users Say Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    Bassakos (15-04-13), bill_m3 (27-03-13), m-power_01 (27-03-13), manos///3 (27-03-13), nik200 (26-03-13), STREETRACING (26-03-13)

  7. #4
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    θα αντιτεθω στο φιλαρακι μου...

    αν πας σε μια πιστα με το ε30 και το 1m το πιο πιθανο ειναι να σου κοψει την χολη το ε30..αν δοκιμασεις να το πας οπως ενα συγχρονο αμαξι...το 1m παλι θα σε δυσκολεψει λογω βαρους και οχι τοσο λογω γκαζιου...και απο αυτες τις δυο διαφορες...ανακαλυπτεις οτι η καλυτερη οδηγικη εμπειρια δεν εχει να κανει με τα χιλιομετρα..ουτε με τον γυρο πιστας..αλλα με την δυσκολια να τιθασευσεις το αμαξι κατι που εξ ορισμου ειναι πιο δυσκολο στην γρια...at the end of the day αυτο που μενει ειναι η αισθηση....και οχι η αποτελεσματικοτητα...και τα παλια αυτοκινητα το ηξεραν καλα αυτο....
    Καλα δεν ισχυει με την καμια αυτο!Ναι Νικο,ενα Sierra Rs500 μπορει να μου την κοψει την χολη με τις ατσαλες αντιδρασεις του και την ωμη τουρμπατη δυναμη του....Ναι Νικο,το Ε30 σου ειναι πιο επικινδυνο απο ενα γνησιο Μ3 Ε30....αλλα ενα Μ3 Ε30 ισως να με τρομαζε μονο αν ειχε καμια 500αρια αλογακια....Τι συζηταμε τωρα?
    Υ.γ οσο πιο πρωτογονο σε υλικα,χαμηλο σε βαρος και πιο απολυτα στημενο ειναι ενα αυτοκινητο,τοσο καλυτερη αισθηση εχει....και τοσο πιο ευκολα μπορει να σε τρομαξει....Θα'πρεπε να το ξερεις εσυ καλυτερα απ'ολους αυτο....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  8. #5
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Υ.γ οσο πιο πρωτογονο σε υλικα,χαμηλο σε βαρος και πιο απολυτα στημενο ειναι ενα αυτοκινητο,τοσο καλυτερη αισθηση εχει....και τοσο πιο ευκολα μπορει να σε τρομαξει....Θα'πρεπε να το ξερεις εσυ καλυτερα απ'ολους αυτο....
    μα αυτο λεω!αρα το μ3 ε30 δεν ειναι το πιο ζορικο???...με την αργη κρεμαγιερα..το τσαμπουκαλεμενο στησιμο..την αεροδυναμικη περιπτερου...αντε στριφτο με τα 15αρια του και την δυναμη που δεν φτανει για να σε "κρατησει" σε συνθηκες πιστας στα πολλα...

  9. #6
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    μα αυτο λεω!αρα το μ3 ε30 δεν ειναι το πιο ζορικο???...με την αργη κρεμαγιερα..το τσαμπουκαλεμενο στησιμο..την αεροδυναμικη περιπτερου...αντε στριφτο με τα 15αρια του και την δυναμη που δεν φτανει για να σε "κρατησει" σε συνθηκες πιστας στα πολλα...
    Οχι!Το Sierra ειναι!!! Αν ειχες οδηγησει θα συμφωνουσες μαζι μου!!Εβγαζε και κατι μουτρα οταν πιεζοτανε...κι εδινες γκαζι να μαζευτει κι ηθελες πυξιδα να βρεις τον δρομο σου μετα!!!
    Αστειευομαι βεβαια,αλλα εν πασει περιπτωσει,δεν μπορω να δεχτω ως ''θρυλο'' ενα αμαξι που απλως ηταν πολυ καλο για την εποχη του και τιποτα παραπανω(για το Μ3 Ε30 μιλαω).Και ειδικα να το θεωρουν πιο ανοθευτη οδηγικη μηχανη απο ενα Μ3 Ε46 CSL ή ενα 1Μ...Οι συγχρονοι καιροι επιβαλλουν ασφαλεια,εξοπλισμο,βαρος κι ολα αυτα σαφως και μειωνουν την αισθηση του ζορικου σ'ενα αυτοκινητο....Πχ ιδιο ειναι το 36αρι μου τωρα με αυτο που ηταν οταν το κυκλοφορουσα ως 328?Και δεν μιλω για το μοτερ μονο,αλλα για το ποσο απολυτο ειναι στο δρομο σε σχεση με πριν...Αμα θεωρουμε θρυλο οτιδηποτε ''ζορικο'' ας παρουμε κανα Capri 2.8 turbo και να παλευουμε να το στριψουμε....Ο κοσμος παει μπροστα κι οχι πισω Νικολα...
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  10. #7
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3075
    Rides
    1

    Smile ....

    Το καθενα ητανε το καλυτερο στην εποχη του.....ΑΛΛΑ.....το πιο καθαροαιμο ηταν-ειναι και θα ειναι η Μ3 Ε30.Μιχαλη ειναι μυθος το ατιμο....σχεδιαστηκε εξαρχης σαν αγωνιστικο και σαρωσε τα παντα.....τα παντα.

    Δεν το λεω εγω,το λεει ολοκληρος ο ειδικος τυπος χρονια ολοκληρα τωρα και αυτο αντικατοπτριζεται και στο παγκοσμιο αμοκ τα τελευταια χρονια με την Μ3 Ε30 απο αφιερωματα και ζητηση αλλα και ανοδο τιμων.

    Τί να σου πω??Εχω πουλησει Μ3 Ε36 και Μ3 Ε46 σε καλυτερες εποχες και τωρα με την Μ3 Ε30 τα τηλεφωνα ειναι αν οχι το ιδιο (σε χειροτερη εποχη) μην σου πω και παραπανω και εχω μετατροπη φαντασου.

    Ετσι ειναι και με την σειρα 106 RALLYE (την ειχα ολη και διπλα μερικα),οσο περνανε τα χρονια οι αναγκες,η νομοθεσια το γ@μομαρκετινγκ (αναθεμα την ωρα τα 10ρια στο Πανεπιστημιο) αλλαζουνε την αυτοκινηση και εν τελει τα αυτοκινητα στο πιο soft αν θες.

    Η αναλαμπη σε ολη αυτη την διαδρομη (ανιουσα ή κατιουσα οπως το παρει κανεις) ή η παυση αν θες ητανε 1 και μονο 1 κατ'εμε......C-S-L...............

    Μπορω να κανω μια συγκριση παντως με αυτα που ειχα αν και το συμπερασμα εξαρταται και απο ποιον ακουει καθε φορα...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 26-03-13 στις 22:46
    insane in the ///Midbrain

  11. The Following 4 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    EVERGET (26-03-13), nik200 (27-03-13), nikos1400 (26-03-13), Vasilis M3 (27-03-13)

  12. #8
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το καθενα ητανε το καλυτερο στην εποχη του.....ΑΛΛΑ.....το πιο καθαροαιμο ηταν-ειναι και θα ειναι η Μ3 Ε30.Μιχαλη ειναι μυθος το ατιμο....σχεδιαστηκε εξαρχης σαν αγωνιστικο και σαρωσε τα παντα.....τα παντα.

    Δεν το λεω εγω,το λεει ολοκληρος ο ειδικος τυπος χρονια ολοκληρα τωρα και αυτο αντικατοπτριζεται και στο παγκοσμιο αμοκ τα τελευταια χρονια με την Μ3 Ε30 απο αφιερωματα και ζητηση αλλα και ανοδο τιμων.

    Τί να σου πω??Εχω πουλησει Μ3 Ε36 και Μ3 Ε46 σε καλυτερες εποχες και τωρα με την Μ3 Ε30 τα τηλεφωνα ειναι αν οχι το ιδιο (σε χειροτερη εποχη) μην σου πω και παραπανω και εχω μετατροπη φαντασου.

    Ετσι ειναι και με την σειρα 106 RALLYE (την ειχα ολη και διπλα μερικα),οσο περνανε τα χρονια οι αναγκες,η νομοθεσια το γ@μομαρκετινγκ (αναθεμα την ωρα τα 10ρια στο Πανεπιστημιο) αλλαζουνε την αυτοκινηση και εν τελει τα αυτοκινητα στο πιο soft αν θες.

    Η αναλαμπη σε ολη αυτη την διαδρομη (ανιουσα ή κατιουσα οπως το παρει κανεις) ή η παυση αν θες ητανε 1 και μονο 1 κατ'εμε......C-S-L...............

    Μπορω να κανω μια συγκριση παντως με αυτα που ειχα αν και το συμπερασμα εξαρταται και απο ποιον ακουει καθε φορα...
    με καλυψες...same way of thinking man..

  13. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Bassakos (15-04-13)

  14. #9
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω ειμαι εναντια παντως στις συγκρισεις αυτοκινητων απο διαφορετικες γενιες και....δεκαετιες!!!Προσωπικα δεν θεωρω ''θρυλο'' το Μ3 Ε30,παρα μονο ενα εξαισιο σπορ αυτοκινητο που την εποχη που βγηκε,ηταν γρηγορο και αποτελεσματικο....Οπως λεει και ο λαος ομως:''καθε πραγμα στον καιρο του και ο κολιος τον Αυγουστο!''
    Αν πας εν ετει 2012 σε μια πιστα μ'ενα Μ3 Ε30 κι ενα 1Μ,θα κανεις μερικους γυρους με το πρωτο και συντομα θα βαρεθεις,ειδικα αν εισαι συνηθισμενος σε συγχρονα μεγεθη ιπποδυναμης...Οταν το μεσο σπορ μπροστοκινητο GTi σημερα παιζει στα 240-300hp τουρμπατα,η αποδοση ενος Μ3 2.5 evo των 238hp φανταζει λιγη....Κι εκει καβαλας το 1Μ και αναφωνεις:Voilaaaa!!Γκαζια!!Ροπ ρα!!Και κρατημα να περασω εκεινο το πορτοκαλι γ@μημενο Focus ST που μου'χει γινει βραχνας στη μιση πιστα!!
    Δεν αντιλεγω οτι το Μ3 Ε30 ηταν ωραιο και ιδιαιτερο αμαξι(αν και πιο ιδιαιτερο ηταν την ιδια εποχη ενα Sierra RS500 με την εξωφρενικη ιπποδυναμη του!!)....αλλα παει,ξεπεραστηκε,τελος.
    Καταλαβαινω απολυτα τον HarisP που το αποκαλεσε ''καραμελα''....η αυτοκινηση εξελισσεται,οι οδηγοι το ιδιο και καποιοι ακομη επιμενουν να λενε οτι η ''καραμελα'' αυτη ηταν η πιο ανοθευτη!Και το συγκρινουν με //Μ αυτοκινητα 3-4 γενιες μετα!!Κατι αλλο παιρνουν ανοθευτο μου φαινεται....
    Μπα φιλε μου Εγω θα Πρωτιμουσα του 95 την Ferrari -355 Spider και σε πιστα και σ'οτι θες και φερε μου εσυ το 1 εμ με τις συνχρονες ροπες του να δης που θα ειναι

  15. The Following 2 Users Say Thank You to 850CSI For This Useful Post:

    chief (28-03-13), nik200 (28-03-13)

  16. #10
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μπα φιλε μου Εγω θα Πρωτιμουσα του 95 την Ferrari -355 Spider και σε πιστα και σ'οτι θες και φερε μου εσυ το 1 εμ με τις συνχρονες ροπες του να δης που θα ειναι
    Πες τα Δασκαλε* !!



    * Der Lehrer
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  17. The Following 2 Users Say Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    Bassakos (15-04-13), nik200 (28-03-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP