Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 48

Θέμα: CSL Rev Matching for E46 M3 SMG by Evolve Automotive

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πάντως το πρόγραμμα του SMG στα απλά Μ3, και συγχρονισμό κάνει όταν το πρόγραμμα καταλαβαίνει ότι πρέπει να το κάνει...ώστε ας πούμε όσο το δυνατόν να μην γίνονται μπλοκαρίσματα (προσωπικά έχω παρατηρήσει πως κάποιες φορές και χωρίς πατημένο γκάζι ρίχνει ξερογκαζιά):

    "Double Declutching
    To prevent a fast downshift from upsetting the M3Άs composure in any way, the SMG II will
    automatically double clutch and raise engine speed on downshifts to guarantee that engine
    RPM and road speed are perfectly matched before the lower gear engages. The result is
    quicker, smoother downshifts with less wear on the clutch and less chance of upsetting the
    carΆs chassis."


    Αλλά και ρυθμίζει το πατινάρισμα του συμπλέκτη ώστε να μην αποσταθεροποιείται το αμάξι στα κατεβάσματα:

    "Slip Alert System
    Under Slippery or inclement situations the SMG II can alter the clutch engagement and
    engine RPM to ensure the rear wheels never break traction. Functional in either sequential
    or automated mode, Slip Alert checks for tire slippage every 10 ms and also operates even
    with the DSC turned off."


    Όλα αυτά εδώ

    https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j...44158598,d.ZWU
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. The Following 6 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (26-03-13), BILL007 (25-03-13), doctore (25-03-13), Panos 316T (26-03-13), pilot (26-03-13), steliosm46 (25-03-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σωστος, αυτο θα εγραφα τωρα. το εχω διαβασει πολλες φορες στο manual, ειναι κατι σαν τον μονοδρομο συμπλεκτη στα μηχανακια.
    Δεν ειναι προνομιο μονο του CSL.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  4. The Following 2 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    BILL007 (26-03-13), EVERGET (26-03-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ψαγμενο αυτοκινητο το 46αρι. εχουν περασει 12-13 χρονια απο οταν πρωτοκυκλοφορησε και ακομα γι αυτο μιλαμε.

    μπραβο σε οσους το εχουν και ασχολουνται ακομη

  6. The Following 3 Users Say Thank You to StratosZ4 For This Useful Post:

    doctore (26-03-13), pilot (26-03-13), STREETRACING (26-03-13)

  7. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καθίστε να δούμε αναλυτική περιγραφή του προγράμματος από την Evolve, γιατί αν είναι μόνο για rev matching ανεξαρτήτως πατήματος γκαζιού δεν λέει και πολύ....

    Κάποτε σε ένα συνεργείο μου είχαν πει ότι μπορούν να μου περάσουν το πρόγραμμα του csl στο smg αλλά δεν το επιχείρησα...δεν τους εμπιστεύτηκα καν...άλλωστε οι ecu του CSL και του Μ3 έχουν άλλο part no (άσε που του CSL είναι 64bit ενώ των Μ3 έως 09/2004 είναι 32bit) οπότε παίζει να μην φορτώνεται καν το πρόγραμμα. Τώρα εάν ο Evolve έχει κάνει τα μαγικά του και έχει φτιάξει πρόγραμμα πανομοιότυπο με του CSL που να φορτώνεται με επιτυχία καλοδεχούμενο...αλλά όχι μόνο για το Rev Matching...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάντως το πρόγραμμα του SMG στα απλά Μ3, και συγχρονισμό κάνει όταν το πρόγραμμα καταλαβαίνει ότι πρέπει να το κάνει...ώστε ας πούμε όσο το δυνατόν να μην γίνονται μπλοκαρίσματα (προσωπικά έχω παρατηρήσει πως κάποιες φορές και χωρίς πατημένο γκάζι ρίχνει ξερογκαζιά):

    "Double Declutching
    To prevent a fast downshift from upsetting the M3Άs composure in any way, the SMG II will
    automatically double clutch and raise engine speed on downshifts to guarantee that engine
    RPM and road speed are perfectly matched before the lower gear engages. The result is
    quicker, smoother downshifts with less wear on the clutch and less chance of upsetting the
    carΆs chassis."


    Αλλά και ρυθμίζει το πατινάρισμα του συμπλέκτη ώστε να μην αποσταθεροποιείται το αμάξι στα κατεβάσματα:

    "Slip Alert System
    Under Slippery or inclement situations the SMG II can alter the clutch engagement and
    engine RPM to ensure the rear wheels never break traction. Functional in either sequential
    or automated mode, Slip Alert checks for tire slippage every 10 ms and also operates even
    with the DSC turned off."


    Όλα αυτά εδώ

    https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j...44158598,d.ZWU
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σωστος, αυτο θα εγραφα τωρα. το εχω διαβασει πολλες φορες στο manual, ειναι κατι σαν τον μονοδρομο συμπλεκτη στα μηχανακια.
    Δεν ειναι προνομιο μονο του CSL.
    η διαφορά ανάμεσα στους δύο τρόπους λειτουργίας είναι αρκετά μεγάλη, το καταλαβαίνεις σε συνθήκες οδήγησης στο όριο.

    σε αυτό που αναφέρει ο ντοκ, ειδικά αν πρίν την στροφή βρίσκεσαι ήδη σε καμπή, με το πρόγραμμα του σι ες ελ, θα κατεβάσεις άφοβα με τσαρουχωμένο το φρένο, ενώ το αμάξι θα ρολάρει κανονικά στην είσοδο της στροφής.

    εκτός και αν κάποιος είναι ήδη μαθημένος στο μύτη τακούνι γενικότερα, μπορεί να το κάνει μόνος του πατώντας γκάζι ταυτόχρονα με το φρένο για να πετύχει τον συγχρονισμό του σι ες ελ.

    όσων αφορά το πρόγραμμα, κάποιος που ασχολείτε με προγραμματισμό, αν ασχοληθεί εκτεταμένα με κάτι, μπορεί να μεταφράσει και να αλλάξει τα πάντα.

    ειδικά οι συγκεκριμένοι βελτιωτές, φημίζονται για την ποιότητα προγραμματισμού και για τον τρόπο με τον οποίο προγραμματίζουν τα αυτοκίνητα. ούτε γραφήματα, ούτε τπτ. αλλάζουν τις σταθερές απο τον κώδικα και τέλος.

    συγκεκριμένα και ο σκανδάλης έχει κάνει το ρεβ μάτσινγκ με το δικό του πρόγραμμα, απλά του δημήτρη δουλεύει μετά τις 3.5κ για να δώσει ξερόγκαζο τ αμάξι χωρίς να έχεις γκάζι πατημένο στα κατεβάσματα.

    ειδικά για κάποιον που του αρέσει να οδηγάει γρήγορα στην πραγματικότητα και όχι να νομίζει ο ίδιος ότι οδηγάει γρήγορα ενώ στην ουσία πάει βολτίτσα, μια τέτοια αναβάθμιση είναι must have...

    το ρεβ ματσινγκ που κάνει το απλό Μ3, είναι σε συνθήκες πανικού όπου ο οδηγός αναγκάζεται να κατεβάσει κάπου στις 5κ, και το σαζμάν λειτουργεί έτσι για την δική του ασφάλεια και όχι του οδηγού. άλωστε μετά τις 5,5κ το εσ εμ τζι δεν προκειτε να κατεβάσει ποτέ μα ποτέ...

    ειδικά όλοι όσοι γουστάρουν την πραγματικά γρήγορη οδήγηση, δεν θα έπρεπε να σνομπάρουν τη συγκεκριμένη αναβάθμιση.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    doctore (26-03-13)

  9. #5
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο StratosZ4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ψαγμενο αυτοκινητο το 46αρι. εχουν περασει 12-13 χρονια απο οταν πρωτοκυκλοφορησε και ακομα γι αυτο μιλαμε.

    μπραβο σε οσους το εχουν και ασχολουνται ακομη

    Ακριβώς. Ένα 46άρι σε 'σωστά' χέρια μπορεί -ακόμα και σήμερα- να ταπεινώσει πολύ δυνατότερα αυτοκίνητα βλ. 92Μ [δεν αναφέρομαι βέβαια σε ευθείες].

  10. #6
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Θωμά εγώ προσωπικά εννοείται πως δεν το σνομπάρω, απλά ανέφερα πως και το απλό έχει μια ανάλογη λειτουργία(το γράφει και στο βιβλίο) αν και ''κατώτερη''..και όντως είναι καλή αναβάθμιση.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  11. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    doctore (26-03-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP