σε κόντρα θα βοηθούσε αν άλλαζε αισθητά πιο γρήγορα απ'ότι μαμά. οπότε, δεν βοηθάει πουθενά σε πάτημα.
στον δρομο βοηθάει αν είσαι σε κάνα επαρχιακό δίκτυο, ή σε καμμιά διαδρομή που σου αρέσει να τρέχεις. σου δίνει ένα κλίκ πάνω στην αίσθηση και στον τρόπο οδήγησης.
καταρχήν σε κατεβάσματα δεν έχεις μπλοκάρισμα των πίσω τροχών σε κλειστά κομμάτια.
γενικά αν δεν οδηγήσεις σε διαδρομή ένα σι ες ελ για να καταλάβεις την διαφορά, μπορούμε να γράφουμε εδώ πέρα για καμμιά βδομάδα και άκρη να μην βγάζουμε.
γενικά πάντως και ανάλογα με το κόστος πάντα, είναι μια αναβάθμιση που αξίζει. αρκεί να μην ξεπερνά τα 300 - 400 ευρώ. παραπάνω, θεωρώ ότι είναι πεταμένα λεφτά στην κυριολεξία.
πάντως αν εσύ γιάννη θέλεις αναβάθμιση για πατήματα, να πάς στον σκανδάλη να σου περάσει το δικό του πρόγραμμα που θα σου ρίξει τις στοφές στις 1700 για το λοντς κοντρόλ. θα κάνεις εκκίνηση και το αμάξι θα κάνει σούζα.
το έχω βάλει εγώ, και η διαφορά στα ξεκινήματα είναι τραγική.









Απάντηση με παράθεση