Μονο για 1 μηνα ισχυει αυτο απο οτι ξερω..Μια φορα δηλαδη γινεται, δεν μπορεις να το κανεις καθε μηνα..
Ετσι νομιζω δηλαδη..
ναι
οχι
Μονο για 1 μηνα ισχυει αυτο απο οτι ξερω..Μια φορα δηλαδη γινεται, δεν μπορεις να το κανεις καθε μηνα..
Ετσι νομιζω δηλαδη..
Kostas_1 (16-03-13)
Ξέρει κάποιος να απαντήσει υπευθυνα για το τί ισχύει σχετικά με τα "πράσινα" τέλη κυκλοφορίας αν κάνεις εισαγωγή μεταχειρισμένου απο εξωτερικό;
Για αγορά απο Ελλάδα, μετά την 1/11/10 ισχύει το νέο ("πράσινο") καθεστώς υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας βάση των εκπομπών CO2.
Αν εισάγεις τώρα μεταχειρισμένο απο την Γερμανία (για παράδειγμα) το οποίο είναι μοντέλο 2011, τί γίνεται με τα τέλη; πώς υπολογίζονται;
Εχει καμία σημασία η 1η άδεια στην αλλοδαπή;
o νομος αναφερει πρωτη αδεια στην ελλαδα και ισχυει χρονια τωρα.
αλλοι ευνοηθηκαν απο αυτο, αλλοι οχι.
το κολτακι που πηρα τον δεκεμβριο του 2011,ειναι εισαγωγης και εβγαλε πινακιδες οταν το πηρα,το οποιο ειναι 2007 και πληρονω τελη βαση των ρυπων και οχι των κυβικων.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Kostas_1 : 24-03-13 στις 08:54 Αιτία: 2011
Δηλαδή αν κάποιος ατύχησε και αγόρασε στην Ελλάδα καινούργιο αυτοκίνητο μεγάλου κιβυσμού τον Αύγουστο 2010 (τέλη κυκλοφορίας πάνω απο 1000 ευρώ), θα ήταν συμφέρον να το πουλήσει (και καλά) σε κάποιον -π.χ- Γερμανό, να βγάλει γερμανική άδεια και μετά να το ξαναφέρει Ελλάδα μετά απο 2 μήνες (Νοέμβριο του 2010) και να πληρώνει τέλη κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 (ίσως και λιγότερα απο τα μισά σε σχέση με πριν).
Το προβλημα δεν ειναι το σημα στα αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου. Αλλωστε η διαφορα που θα προκυψει αν υπολογιστει με την μεθοδο των ρυπων θα ειναι μικρη. Στην καλυτερη των περιπτωσεων να ειναι μια διαφορα της ταξης των 300-500 ευρω και οχι για ολα τα αυτοκινητα.
Η αλητεια της πρωτης Ελληνικης αδειας ομως, ως υπολογισμου των τεκμηριων και κατ επεκταση και του φορου πολυτελειας θα επιφερει στο κατοχο αυξημενα τεκμηρια (με αποτελεσμα μηδενισμο της αναλωσης του διαθεσιμου κεφαλαιου ακομα και στους υψηλομισθους που το καλυπτουν, οποτε σε τυχον μελλοντικες αγορες θα υπαρξει φορολογηση καθως δεν θα υπαρχει διαθεσιμο εισοδημα, και σε αυτους που δεν τους καλυπτουν, επιπλεον φορους) αλλα και το αυξημενο τελος πολυτελειας για παρα πολλα χρονια αφου το αυτοκινητο θα θεωρηται καινουργιο, που στα αυτοκινητα υψηλου κυβισμου το ποσο που καλειται να πληρωσει ο κατοχος, ειναι μεγαλυτερο ακομα και απο ολοκληρο το ποσο του σηματος.
Τα εχουν σκεφτει ολα οι κ@ριοληδες, μην τους εχετε για βλακες. Αυτο θελουν να μας κανουν να πιστευουμε οτι ειναι ασχετοι και βλακες, γιατι ειναι μια καλη δικαιολογια για αυτους. Ειναι αδιστακτοι![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη turbodog : 24-03-13 στις 09:53
Παιδια η λυση ειναι μια.Αν εχεις πολλα "αγαθα" ή ακομα και δανεια στο ονομα σου που σου ανεβαζουν το τεκμηριο τοτε καταθετεις πινακιδες και κατεβαζεις τ αυτια.Αν απο την αλλη εισαι διατεθημενος να πληρωσεις για κατι που γουσταρεις τοτε το κανεις.Και αν στην τελικη εχεις μονο ενα αμαξι και τπτ αλλο δεν σου αυξανει το τεκμηριο,και αφου το αγαπας αυτο που με κοπο απεκτησες,τοτε παλι πληρωνεις οχι ομως τα μαλιοκεφαλα σου.Μιλαω βεβαια για το πως τα βλεπω εγω τα πραγματα απο την δικια μου την "σκοπια" και τις αποφασεις που επρεπε να παρω στην δικη μου περιπτωση.Σιγουρα σαν και μενα θα ειναι κι αλλοι πολλοι εδω μεσα.Οποτε,ας μην τρεφουμε φρουδες ελπιδες γιατι μεχρι να γινουν πραγματικοτητα (αν ποτε γινουν) θα παλιωσουν και τα αμαξια μας.![]()
Φόροι… πολυτελείας και για τα μικρομεσαία Ι.Χ.!
Μεγάλες ανατροπές στη φορολόγηση των Ι.Χ. αυτοκινήτων εξετάζει ο υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης. Για να αντιμετωπίσει τις απώλειες κρατικών εσόδων από τις μαζικές καταθέσεις πινακίδων, ετοιμάζει νομοσχέδιο που προβλέπει να φορολογούνται τα αυτοκίνητα όχι βάσει του κυβισμού τους, αλλά βάσει της εργοστασιακής αξίας τους.
Το χτύπημα προβλέπεται να είναι διπλό καθώς πολλοί ιδιοκτήτες θα κληθούν να πληρώσουν και την έκτακτη εισφορά «πολυτελείας», αλλά και αυξημένο φόρο εισοδήματος λόγω τεκμηρίων.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Πρώτου Θέματος», στο «δόκανο της εφορίας αναμένεται να πιαστούν πρώτα τα «οικολογικά» Ι.Χ. με turbo κινητήρες και χαμηλές εκπομπές ρύπων, τα αυτοκίνητα που κινούνται με πετρέλαιο και υγραέριο και τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών.
Έτσι το κράτος υπολογίζει να εισπράξει τα διπλάσια χρήματα από όσα θα εισέπραττε μόνο από τον φόρο πολυτελείας, ο οποίος θα επιβάρυνε ιδιοκτήτες μεγάλων αυτοκινήτων. Από το νέο σχέδιο θα επιβαρυνθούν πολύ περισσότεροι ιδιοκτήτες, ακόμη και Ι.Χ. των 1200 κυβικών!