μπορεις να βαλεις απο ε46 Χρηστο που νομιζω τα βγαζει και 22,5mm και 23,5mm σε περιπτωση που ειχε μ-πακ αναρτηση απο τη μανα του οπως ειχε εμενα αλλα θα σου πω κατι..μην τα αλλαξεις τα λαστιχακια της ζανφορ δεν προκειται να δεις απολυτως καμια διαφορα και οσοι λενε για διαφορες κλπ κλπ σε εργοστασιακη αντιστρεπτικη καποια στιγμη βαζουν επανω παχυτερες και τελειωνει εκει το θεμα..εκει ναι βαλτα τα powerflex για να κανεις σωστη δουλεια αφου ετσι και αλλιως θα μπεις στη διαδικασια..εγω προσωπικα εβαλα ζαμφορ απο ζ3 3.0 μ-πακ μπρος πισω με μαμα σινεμπλοκ 25,5mm εμπρος και 16mm πισω και οι κλισεις περιοριστικαν σε καποιο βαθμο ομως και παλι δεν ηθελα να το σκλυρηνω υπερβολικα και να παω σε λυσεις h&r κλπ..ειμαι απολυτα ικανοποιημενος ομως ''διαφορα'' θα δεις αν βαλεις ΙΕ subframe bushings(Ireland Engineering) καθως επισης και πειραζοντας την καμπερ σου εμπρος..Αν θες μια μερα παρε με τηλεφωνο να σε παω βολτα να δεις τι εχω φτιαξει μπρος πισω στο στησιμο και να βγαλεις τα συμπερασματα σου γιατι απο το πληκτρολογιο δεν βγαινει ακρη..παντως μονο τα λαστιχακια μην τα αλλαξεις τζαμπα λ7..στο μυαλο σου θα δεις διαφορα και μονο λογω ψυχολογιας![]()










Απάντηση με παράθεση