Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο hades7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Η ανάπτυξη της κυπριακής οικονομίας κατά τα τελευταία 20 χρόνια στηρίχθηκε σε τρεις βασικούς πυλώνες: στον τουρισμό (περίπου 20% του ΑΕΠ), στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες (20% του ΑΕΠ) και στη ναυτιλία (15% του ΑΕΠ).


εγω κραταω αυτο και ρωταω ποια η δυναμικη της κυπρου σε σχεση με την ελλαδα στο θεμα τουρισμου?και μονο το μηκος των ακτογραμων της ελλαδας ειναι πολλαπλασιο χωρια την διαφορα σε φυσικο καλλος ακομα και στην ενδοχωρα περα απο τις ακτογραμμες ακομα προσβαση οδικη απο την κεντρικη και δυτικη και ανατολικη ευρωπη .δευτερο για ναυτιλια ωραιο ανεκδοτο το οτι μια χωρα εχει κατω απο την σκεπη της(σημαια) βαπορια δεν συμαινει οτι τις ανηκουν κιολας η οτι οι ιδιοκτητες τους ειναι ημιδαποι που θα ειχαν ενα παραπανω κινητρο να τα νηολογησουν στην χωρα τους.η ελλαδα ειναι 3η χωρα στον κοσμο (αν κανω λαθος ας με διορθωσει ο ροσπυ) σε χωριτικοτητα φορτιου στη ναυτιλια αν λοιπον πριν το μνημονιο η ελλαδα εκανε το προφανες οσον αφορα τα παραπανω που συμβαλλουν τα μεγιστα στον αεπ της χωρας και βοηθουμενη επισης οτι εχει τις δυναμεις για αγροτικη παραγωγη και κατ επεκταση εξαγωγες δεν θα χριαζοταν να στησουμε εδω και χρονια κωλο η να γινουμε ο Τζανετακος της ευρωπαικης ενωσης και του ΔΝΤ
δεν έχει τουριστικό πλεονέκτημα η κύπρος έναντι της ελλάδας Αρη. Αν δεν με απατάει η μνήμη μου και εμείς ανάλογο ποσοστό του αεπ έχουμε που προκύπτει από τον τουρισμό (18%). Εκεί που έχει "θέμα" η κύπρος είναι στο χρηματοοικονομικό τομέα, ο οποιος είναι υπέρογκος, κατά την κρίση των γερμανών. Το παραπάνω άρθρο τα εξηγεί όλα πολύ καλά.