λοιπόν, επειδή για τον ένα ή τον άλλο λόγο έχω αγοράσει 3 φανάρια εμπρός για το αμάξι μου.... θα συμφωνήσω ότι είναι πολύ δύσκολο να ανοίξει η κόλλα που χρησιμοποιεί η bmw (ή ο προμηθευτής της) για τα φανάρια στα τελευταία μοντέλα (δεν μιλώ για ε46 κλπ αλλά για πιο πρόσφατες σειρές).
Αν η κόλλα που χρησιμοποιείται στα πίσω είναι η ίδια με αυτή για τα μπροστά, τότε είναι πραγματικά δύσκολο να ανοίξουν και πάντα με θερμοπίστολο και όχι μόνο με φούρνο όπως μπορεί να γίνει σε άλλα αυτοκίνητα.
Ακόμη πιο δύσκολο είναι να γίνει η δουλειά και να φαίνεται και ωραίο μετά.
Το πρόβλημα δεν είναι να μην γίνει ενυδρείο - αυτό είναι εύκολο να αποφευχθεί αν χρησιμοποιήσουμε στο κλείσιμο κλασική παρμπριζόκολλα με σωστή εφαρμογή. Το δύσκολο είναι να ξανακλείσουν καλά τα σημεία που "ανοίξαμε" περιφερειακά κατά το ξεκόλλημα και να φαίνεται όμορφο το περίγραμμα του φαναριού όταν θα ανοίγουμε το πορτ-μπαγκαζ για παράδειγμα...
Η πολύ ισχυρή κόλλα χρησιμοποιείται από την εταιριάρα για να μην μπορεί να μπει χέρι σε αυτά και να είναι δύσκολο κάθε diy, οπότε ο "τυχερός" ιδιοκτήτης να αναγκάζεται να αγοράζει καινούργιο φανάρι (που ακούστηκε για ένα καμμένο λεντάκι να πρέπει να ξανααγοράσεις όλο το φανάρι!........τέλος πάντων.....)
(φυσικά τα παραπάνω ισχύουν στην περίπτωση που χρησιμοποιείται η ίδια κόλλα για τα πίσω φανάρια που χρησιμοποιείται για τα μπροστινά στα τελευταία μοντέλα).










Απάντηση με παράθεση
