Άλλο ένα θέμα that has been beaten to death, γιατί η πόρσε το ένα, γιατί το άλλο...
Το 2020 εάν δεν κάνω λάθος η μέση εκπομπή ρύπων για ένα κατασκευαστή πρέπει να πέσει στα 95 γραμμάρια CO2. Η φολκσβαγκεν πχ το 2016 νομίζω ότι θα έπρεπε να πληρώνει 800 εκατομμύρια ευρώ πρόστιμο-φόρο ανά έτος εάν οι εκπομπές της έμεναν στα επίπεδα του 2009.
Γι'αυτό και ξεκίνησε η πόρσε να αγοράσει σταδιακά την φολκσβαγκεν, με μετοχές και παράγωγα.
Είχε φτάσει η πόρσε το 2007 εάν θυμάμαι καλά σε ένα split κερδών 1/3 από αυτοκίνητα και 2/3 από παράγωγα. Η αγορά αποκαλούσε την εταιρεία hedgefund όχι κατασκευαστή αυτοκινήτων και ο Wiedeking χασκογελούσε στις συνεντεύξεις, εκείνη τη χρονιά έβγαλε μισθούς και μπόνους κοντά στα 73 εκ ευρώ, ήταν ο πιό ακριβοπληρωμένος CEO στην Ευρώπη.
Μέχρι που εφτασε το καλοκαίρι του 2008 με αποτέλεσμα το shortsqueeze που δημιουργήθηκε και οδήγησε τη μετοχή της VW ενδοσυνεδριακά στα 1000 ευρω. Εδώ έσκασαν hedge funds λόγω του συγκεκριμένου trade όπως το Perennial και άλλα.
Πολύ μεγάλη μπουκιά η πόρσε για τη φολκσβαγκεν, γι'αυτό συνέβη τελικά το ανάποδο.
Η BMW είναι πολύ μεγάλη εταιρεία, δεν μπορεί να κρυφτεί πίσω από καμία μεγαλύτερη και να συνεχίσει να βγάζει μοτερ ατμο με specific ιπποδύναμη 100 και 120 άλογα.
Εχτές ανακοίνωσε κέρδη πρό φόρων τέταρτου τριμήνου 2.08 δις ευρώ μόνο απο τα αυτοκίνητα, χωρίς τις μοτοσυκλέτες...











Απάντηση με παράθεση