μην λεμε οτι να ναι δε θελει φρενα, το ις φοραει ολοιδια με τ 325 δηλ μεχρι τα 200 αλογα ειναι οκ
μην λεμε οτι να ναι δε θελει φρενα, το ις φοραει ολοιδια με τ 325 δηλ μεχρι τα 200 αλογα ειναι οκ
JimE36 (14-03-13)
Συμφαιρει γιατι εκτος του οτι παραμενεις νομιμος, ειναι καλα τα λεφτα για σχεδον ολοκληρομενο κιτ.Το μονο που σου λειπει ειναι ο κομπρεσσορας.Ολα τα αλλα τα παιρνεις κομπλε σε αυτην την τιμη.Και οχι κατι πεντοχιλιαρα που ζητανε αλλοι για τα ιδια αλογα(με κομπρεσσορα παντα).Και μετα απο εκει και περα οσο σε παιρνει η τσεπη σου βαζεις κι αλλα(ιντερκουλερ,αγραφο,εξ τμιση).
ziaba (19-03-13)
Και δηλαδή θα πρέπει να βρεις έν κομπρεσορα που να συνεργαστεί με το υπόλοιπο κιτάκι και αν λειτουργήσουν όλα αυτά σωστά θα χρειαστεις επαναπρογραμματισμό του έγκεφαλου ιντερκουλερ γιατί εδω δεν είμαστε γερμανία έχουμε μεγαλες θερμοκρασίες σωληνώσεις ιντερκουλερ κλπ κλπ κλπ.Ο κομπρεσορας μπορει να είναι ένα σχετικά ανώδυνο προτζεκτ για το αυτοκίνητο αλλα......με κλ@νιες δεν βάφουν αυγά.Εδώ διατίθεσαι να πληρώσεις ένα κιτ της προκοπής και πάλι λες παναγία μου να δουλέψει όχι να συναρμολογήσεις σκόρπια κομάτια απο διαφορους εμπορους το βλέπω λίγο παράτολμο.Και όπως είπα η αποψη μου ότι κάποια στιγμή για να γίνει σωστό το αυτοκίνητο θα έχεις φτάσει τα λεφτά ενός ακριβου κιτ και δεν θα το πιστευεις![]()
black_beauty (14-05-13), dark knight (22-03-13)