κοιταξε ολοι οι σκελετοι (απο τα καινουργια) ειναι πανω κατω το ιδιο εχουν το σιδερο πανω απο το μοτερ που κραταη το πλαισιο και εκει εμποδιζη ενα π.χ. δικιλινδρο τετραχρονο μοτερ 2μισαρι, τωρα διχρονο εχει βαλη και ενας γνωστος μου αλλα μονοκιλινδρο.
Η σκεψη μου ηταν για καλυτερη οικονομικη λυση (αφου θα πασαριζα καινουργιο μοτερ + καρμπυρατερ ισουτε καινουργιο μηχανακι ) και συν το ελαφρυ πλαισιο της παπιας ενα 2,5 μοτερ σε παπια επρεπε να παη σφαιρα (δηλ. με καμια 120-130 χαλαρα στην απλα ανετα) αλλα λογικο ηταν να κοψη σασι απο τον διχρονο γιατι π.χ. αλλο το πισω ψαλιδι απο παπια και αλλο απο 2,5ρα μηχανη αλλα και στην περιπτωση που Εντελως Τεχνομηχανικα ειναι κατι αναρμοστο μπορω να κανω την πιθανοτερη Δυνατη περιπτωση ενος σκελετου π.χ. απο μοντενα η μετ/σμενο - χαλασμενο Κρυπτον και να βαλω Κινεζο καινουργιο Παπισιο 150ρι μοτερ Μπολτεξ - Λιφαν- και α. παλι με 110 θα παη ταξιδι χαλαρα.
στο σκουτερ μου εχω βαλη καιν. μοτερ GYG - 150cc κιν. και με το μανισιο εχει μερα με νυχτα διαφορα στα Βαριατορ (φυγοκεντρικο) στην αποδοση ειναι εντελως ταξιδιαρικο ο Κινεζος μεσα σε 2 χρονια Βελτιωθηκε φανερα Αποτυπωσε τον ιαπωνα ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ και τωρα πλεον ειναι Απειλη γι αυτον τωρα για ταξιδια θα προτημουσα την παπια γιατι δεν εχει Ιμαντα αλλα αλυσιδα στην κινηση η εμπειρια μου απο να κανη τον ιμαντα στα καλα καθουμενα μαλια - κουβαρια ειναι σε 2-3 φασης ενω η αλυσιδα θα σου δειξη εμφανη σημεια μετα απο 55.000χιλ.π.χ.
Παντως στην Εξατμιση θα Βαλω ΚΑΙ στην παπια τη μοτοσπορ Πρεφορμανς την ελλ. γιατι ειναι πολυ καλα μετρημενη μελετημενη η καλυτερη μπορω να πω στα παπ.μοτερια και τραβαη αφανταστα θα βγαλω φωτο απο το σκουτερ αργοτερα οταν θα το πλυνω γιατι ειναι το εργαλειο της δουλειας και της μεταφορας και εκει που κινειτε ειναι και λασποδρομοι και ,,,,,,,,,,αστα να πανε