Και πάλι καλορίζικο φίλε μου και να το χαρείς !!!!!!!
Και πάλι καλορίζικο φίλε μου και να το χαρείς !!!!!!!
ntinose30 (13-03-13)
δεν θέλω να αμφισβητήσω τα λεγόμενα σου αλλά ο MSS54 δεν βγάζει αναλογική έξοδο για το check engine μόνο μέσω can-bus που το καντραν του Ε36 Μ3 δεν έχει, συνήθως όλοι καταργούν το check engine και το limp-mode μαζί με ένα σωρό άλλα (γιατί δεν μπορούν να τα διαχειριστούν) και έτσι ο κινητήρας γίνεται ευάλωτος.
ΝΑΙ ΝΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΤΥΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΜΑΣ.....ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΩ ΛΟΙΠΟΝ.....ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ OBD ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΣΑΝ ΣΦΑΛΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΟΛΑΡΟ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΛΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ...ΣΕ ΓΝΗΣΙΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΠΑΝΤΑ....ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΠΤ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΘΕΣΟΥΜΕ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ......
TSAF (14-03-13)
τα θέματα που έχει ο S54 με σασσι Ε36 είναι...
1. Το σήμα ταχύτητας και όλο το θεματακι με το ASC/DSC
2. το can bus στα όργανα για το check engine κυρίως γιατί τα άλλα μαζεύονται με κάποιο τρόπο
3. ο εγκέφαλος του κινητήρα ότι δεν καταλαβαίνει πότε δουλεύει ο κλιματισμός όπως και ο κλιματισμός δεν έχει πλέον ολοκληρωμένη την ρουτίνα για την ασφάλιση του κυκλώματος κάτι που στα Ε36 αναλαμβάνει η DME ενώ στα Ε46 το κάνει το ΙΗΚR-A
4. η φανα ότι χρειάζεται από Ε46 για να δεχτεί το σήμα με παλμό
5. το EWS που το Ε36 φοράει το 2 ή 2.2 ενώ το Ε46 φοράει το 3 ή 4 που δεν είναι διαγνωσημα αν δεν έχεις Κ-BUS (που γεννιέται από το καντραν του Ε46 λόγο ότι είναι πύλη)
και διάφορα τέτοια αυτά είναι τα πιο βασικά που μου έρχονται στο μυαλό περασμένες 12![]()
TSAF (14-03-13)
άρα έρχεσαι στα λόγια μου δεν έχεις λαμπάκι check engine γιατί δεν έχεις can bus άρα δεν ξέρεις πότε καταγράφει βλάβη ο κινητήρας σου και δεν έχεις limp mode λόγο τις φροντίδας που λες ώστε να πούμε ένα πιθανό σενάριο ότι καταγράφει μια βλάβη η ECU δεν το παίρνεις χαμπάρι γιατί δεν το βλέπεις πουθενά (εκτός αν κάνει σύμπτωμα που μπορείς να αισθανθείς) δεν μπαίνει σε limp mode και εσύ συνεχίζεις ακάθεκτος να στροφαρεις 6000+ rpms, ααα και επίσης δεν έχεις και immobilizer εκτός το κόψιμο της μίζας αν το Ε36 σου έχει EWS2 (νομίζω είπες S50B30 με motronic 3.3 που δεν υποστηρίζει) γιατί ο MSS54 έχει rollin code table ενώ το Ε36 είναι Fixed ISN code σωστά;
Πάντως έχετε κάνει καλή δουλεία στο μηχανοστάσιο .
BILL007 (14-03-13)
ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΝΔΕΙΞΗ ΣΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ ΕΝΟΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ Ε36 ΚΑΝΤΡΑΝ ΑΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ....ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΝΤΡΑΝ 46 ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΧΑ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ.....ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΓΝΩΣΗ....ΠΑΝΤΩΣ Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΜΗΝ ΚΑΘΕΣΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ.....ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΡΗ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ...ΣΕ ΣΥΓΚΡΗΣΗ ΜΕ ΑΓΡΑΦΟΥΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΤΟΥ ΧΙΛΙΑΡΙΚΟΥ......
ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΟ....![]()
TSAF (14-03-13)
Εγω βλέπω πιο πιθανό όλα τα ηλεκτρικά να είναι απο Ε46 (πιο πάνω αναφέρθηκε ότι πλεξούδα είναι απο Ε46 νομίζω),οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείς για τίποτε άλλο!Είναι σαν να έχεις ένα 46άρι σχεδόν στα πάντα με εξαίρεση το σκελετό που είναι απο Ε36...
Δεν ξέρω αν ο φίλος μας έκανε κάτι τέτοιο 100%,πάντως εγω κάτι τέτοιο αισθάνομαι
Υ.Γ Το πάντρεμα με τα όργανα απο Ε36 είναι για μένα είναι ένα μυστήριο,σε περίπτωση που όλα τα ηλεκτρικά μπήκαν απο Ε46.Τους λόγους τους ανέφερες παραπάνω![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 14-03-13 στις 10:38
ntinose30 (14-03-13)
ΜΠΟΡΜΠΟΛΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
Ακρωτηρίου 10 Ηλιούπολη, Τ.Κ. 16346
Δήμος Ηλιούπολης, Νομός Αττικής
Τηλ.: 2109750350
https://www.facebook.com/groups/111385648990990/
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSAF : 30-09-13 στις 11:46
WRC is for boys
GROUP B was for men
BILL007 (30-09-13), Vassilis ///M (30-09-13)