Σπανια να ειχα δει πανω απο 10 εγω...
https://www.bmwfans.gr/forum/showpos...6&postcount=81
Ναι, ξεχάσαμε να σου πούμε οτι ο Ντίνος δεν μετράει.
Ακόμα στο Μόναχο ψάχνουν να δουν τι έχουν κάνει λάθος.
Εγώ παίζω χαμηλότερα από τους άλλους Πετράν και Νίκο γιατί δεν το τσινάω. Τα παιδιά παίζουν στα ίδια νούμερα.
Γενικά σαν παραδοχή τα si είναι πάντα και σταθερά πάνω από 11lt/km.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
14-15 παίζω εγώ μην τα ξαναλέμε για τις καταναλώσεις... ο καθένας καίει ανάλογα με το ΠΟΥ και ΠΩΣ το οδηγάει.
όσο για τις τελικές το si έχει ναι ΜΕΝ πιο κοντό διαφορικό που θα του έκοβε τελική ναι ΑΛΛΑ έχει και μετατοπισμένο κόφτη στροφών, οπότε.... στα ίδια είναι περίπου. Γενικά δεν έχουν μεγάλες διαφορές με την 170. το si όμως δεν αποτελεί εξέλιξη της 170 αλλά της πιο παλιάς 150.
η μεγάλη διαφορά είναι στα μπαμ λόγω διαφορικού και λόγω διαγράμματος.
μπορείτε να δείτε αυτό που έχω ανεβάσει απο τη δυναμομέτρηση...
Αυτά λες και μουρλαίΝεις και όλο λέω να το κρατήσω εν τέΛη.![]()
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Nikos! (07-03-13)
Ο κυριος λογος που το εδωσα ηταν τα 2500-3000 χλμ τον μηνα σε συνδιασμο με την τιμη της βενζινας.
Τα 135.οοο km δευτερευοντως (απο αποψης ενδεχομενων ζημιων που θα μπορουσαν να προκυψουν)
----------------------
Να μην πω καταναλωση που εχω με την κορσαρα μαλλον ετσι ?![]()
απο περιεργια το si εχει μπλοκε διαφορικο ή ελευθερο?
Ελεύθερο, ελεύθερο.
Nikos
Loukas (07-03-13)