
Αρχικό μήνυμα απο
Thomelef
αμάξι 10ετίας με λιγότερο απο 100κ χιλιόμετρα, είναι φως φανάρι ότι τα χιλιόμετρα είναι γυρισμένα.
οι περιπτώσεις που αυτά τα χιλιόμετρα σε αυτά τα αμάξια είναι πραγματικά, είναι πάρα πολύ λίγες και φυσικά έχουν την αντίστοιχη τιμή πάντα...
στο θέμα Μ3 Ε46 τώρα που το έχουμε σκίσει πια με τους μύθος που το κυνηγάνε, όλα είναι μ@λ@κίες, κυρίως απο ανθρώπους που έχουν ακούσει ιστορίες ανασκευασμένες απο 20 στόματα, ελαφρώς τραβηγμένες κάθε φορά που την έλεγε ο ένας στο επόμενο.
το θέμα είναι, ότι σαν ///Μ, αν χρειαστεί κάτι ν'αλλάξεις θα τσούξει. το ότι πωλιούνται 10-12-15 χιλιάρικα, είναι ένα γεγονός το οποίο δεν αντικατοπτρίζει την πραγματική εικόνα του αυτοκινήτου. μιλάμε, για το πιο αδικημένο - σκοτωμένο αυτοκίνητο της αγοράς παρέα με τα καγιέν.
αλλά το ότι όλα αυτά που ακούγονται είναι μπούρδες και τπτ άλλο, είναι γεγονός και τέλος. τι λέει ο καθένας απο αυτά που έχει ακούσει δεξιά και αριστερά, δεν μου λένε τπτ. εγώ ξέρω ότι μετά απο 120κ χιλιόμετρα στα δικά μου χέρια με αγορά περίπου στα 80, οι ζημιές που είχα ήταν ένας αισθητήρας αναγνώρισησ ταχύτητας, το βάνος, και το κράου του δίσκου απο μια εκκίνηση. και μιλάμε για ένα αμάξι που συνέχεια είναι στην λίμα. όσοι με ξέρουν μπορούν να επιβεβαιώσουν για το τι χρήση του κάνω όταν ζεσταθεί και για το αν τελικά τα 46άρια Μ3 αντέχουν.