
Αρχικό μήνυμα απο
EVERGET
Άβαφο Μ3, εάν δεν έχει λιγότερα από 30k km θα είναι μες στο stone-chip....
Οπότε προτιμώ βαμμένο....
....όπως κάποιοι, όταν αγόραζα εγώ Μ3, όταν τους ρώταγα γιατί το αμάξι τους έχει τόσα βαθουλώματα μου απαντούσαν πως δεν τα φτιάχνουν για να θεωρείται άβαφο πράγμα που εκτιμά ο αγοραστής. Ένας άλλος μου είχε πει το αστείο: αφήνω δύο τρία βαθουλωματάκια για το μάτι...χαχαχα.....
Μ3 και να μην είναι πένα το bodywork το θεωρώ αστείο....δεν είναι fiatάκι που και να το χτυπήσουμε το αφήνουμε έτσι....
στο κάτω κάτω μία απλή επισκευή βαθουλώματος είναι εμφανές ότι δεν πρόκειται για στούκα...

Αν δεις σε αυτοκινητα μεγαλης ηλικιας και ειδικα γρηγορης κατηγοριας αυτο που σπανιζει ειναι 2 πραγματα και μονο 2.
1)Ενας ιδιοκτητης
2)Original χρωμα
Αυτα τα 2 εκτοξευουνε την τιμη του αυτοκινητου και αμεσως ξεχωριζει απο τα υπολοιπα.Παντα το μη ανακατασκευασμενο και σε αξιοπρεπη κατασταση ειναι πιο ακριβο και σπανιο απο το ανακατασκευασμενο,αυτο για τα κλασσικα και καποιας ηλικιας αμαξια.
Μην φανταστεις οτι ειναι ερειπιο το συγκεκριμενο,αλλα δεν ειναι βιτρινας.
Οσο αναφορα το βαψιμο ή καποιο αλλαγμενο φτερο εξαρταται για τί ηλικιας αμαξι μιλας.Στο καινουργιο εχει μεγαλυτερη-αρνητικη-βαρυτητα ενω στα πολυ παλια πολυ λιγοτερο εως θετικη οπως ειπες και εσυ.
Προσωπικα θα προτιμουσα να παρω αμαξι απο πρωτο χερι και αβαφτο και το καντραν να γραφει τα πραγματικα χλμ παρα καποιο αλλο.
insane in the ///Midbrain