Ptboul (04-03-13)
Αυτό το πράγμα να μη πλένουν το αυτοκίνητο τους οταν το βαζουν αγγελια, δε το μπορω!
Sent via mobile device
Nikos
Bazil Van Sinner (04-03-13), Ptboul (04-03-13), Vassilis ///M (04-03-13)
η ΑΕ δηλωνει ποιος χρηστης τα χρησιμοποιει και αντιστοιχα παει το τεκμηριο και το εισοδημα.
εκτος απο τα επαγγελματικα που δεν εμπιπτουν σε αυτον τον κανονα.
ιετς ιετς.
ολα τα εξοδα χρησης και συντηρησης περνανε στα Γ κατηγοριας βιβλια της εταιριας
αντε γεια...
ntinos (04-03-13)
δεν χρειαζεται να ειναι μελος του δ.σ.
δεν κερδιζει κανεις τιποτα εκτος απο το κρατος.
η λογικη -της εφοριας- ειναι οτι το αυτοκινητο ειναι μια παροχη η οποια αν δεν υπηρχε, στη θεση της θα ηταν το αντιστοιχο εισοδημα για τον εργαζομενο.
δηλαδη παιρνεις 1000 ευρω και αυτοκινητο, αν δεν ειχες το αυτοκινητο η εταιρια θα σου εδινε π.χ. 1200, αρα θα πληρωνες παραπανω φορο.
τωρα ερχεται και λεει οτι θα πληρωσεις αυτο το ποσο αφου σου δινουν το αμαξι και επιπλεον θα εχεις και το αντιστοιχο τεκμηριο σαν φυσικο προσωπο αφου εχεις την χρηση του.
σε πολλες περιπτωσεις ισχυει το σκεπτικο της εφοριας (π.χ. παροχες σε στελεχη), σε αλλες ομως δεν ισχυει, οπως η παροχη αυτοκινητου σε πωλητες.
για το δευτερο ομως εχει αφησει εκτος τα μικρα κυβικα (αν θυμαμαι 1600 και κατω) οποτε δεν υπαρχει πραγματικο θεμα.
τα εξοδα χρησης περνανε, αλλα συνηθως στους ελεγχους πετανε τα μισα εξω επειδη απο καπου πρεπει να βγαλουν μια διαφορα και να πληρωσεις το κουστουμι που σου εχουν ραψει απο πριν...
(συνηθως 1% του τζιρου).
όχι όλα.
Εξαρτάται από τον κυβισμό πλέον όμως... όσο περισσότερο κυβικά τόσο μικρότερο το ποσοστό των εξόδων που δικαιολογείται.
Πολλοί βέβαια περνάνε αυτούσιο το τιμολόγιο, και αν τους πιάσουν στον "έλεγχο" το αφαιρούν τότε.
όσο για το τεκμήριο πάει σε όποιον δηλώσεις ότι το χρησιμοποιεί, Πρόεδρος, μέλος, πωλητής ή οτιδήποτε....