Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 25

Θέμα: Bmw z3 τούρμπισμα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    379
    Thanked
    284
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Andreasz3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα παιδιά.Κατ αρχην θα ηθελα να μαθω αν καποιος γνωριζει καποιο συνεργειο που να ασχολειται με το τουρμπισμα των bmw και συγκεκριμενα με τον δικο μου κινητηρα (1.9 is μ44).Πηρα τηλ τον Καρα στο αργος και που ειπε οτι πλεον δεν βγαινει καποιο κιτακι γι αυτο το μοτερ και δεν φτιαχνει ο ιδιος πλεον αυτο το μοτερ.Με ενδιαφερει να φτασω στα 190-210 αλογα.Εχω βρει καποια κιτακια στο ebay αλλα δε ξερω κατα ποσο ειναι αξιοπιστα και ποιος αναλαμβανει να κανει τη τοποθετηση.Αν καποιος εχει ασχοληθει με αυτο το μοτερ και ξερει καποιον που να τουρμπιζει θα με βοηθουσε πολυ.Επισης αν καποιος ξερει και το κοστος στο περιπου. Ευχαριστω πολυ!
    ποτε δεν έβγαινε κιτακι!!πατεντα του Καρρά ναι!!και αυτη βγηκε πριν 16-17 χρόνια!!τοτε πραγματι ηταν μονοδρομος ο Καρράς,τωρα θα ηταν κατσικοδρομος εαν επελεγες τον Καρρά...5.500 χιλιαδες ευρώ με πολλα λαθη και φτηνα πραγματα(1500 ευρω χοντρα χοντρα θα αξιζε ολο το κολπο)ειμαι παθων και τα γραφω αυτα,δεν τα ακουσα ουτε στην καφετερια ουτε τα διαβασα σε φορουμ!!Τωρα σαν προταση θα σου προτεινα να κανονισουμε μια συναντηση να δεις απο κοντα τι μου εφτιαξε το μελος απο το φορουμ μας ΖΩΗΣ(bmw316turbo)....και να δεις και το αμαξι του Ζωη απο κοντα μιας και ειναι ολο χειροποιητο το προτζεκτ απο τα κουλα χερια του""""και αυτο μ43 Ε36,και κρατα αυτο ,,,,εντοσθια ΜΑΜΑ τετραπεταλουδο τουρμπο με χρονια στην πλατη!!!!και ρυθμισμα αγραφου μονος του!!!!και πιεση 1.5 οταν βιαζεται για τουαλετα!!!!
    Χωρις πλακα μια βολτα θα σου μαθει πολλα ο γερο Ζωης γι'αυτο το μοτερ που εχεις!!!το 1.5 bar που γραφω δεν ηταν πλακα!!!ΣΑΦΩς και δεν θα πρεπει να δουλευει εκει το μοτερ,αλλα εαν ξερεις......Αντεχει πολλα....
    Να μην ξεχασω να πω οτι η πιεση που αναφερθηκε δεν ειναι απο την παιδικη θροσατη Τ25 του Καρρα(0,7ct τερμα) αλλα απο αρκετα μεγαλυτερη!!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 28-02-13 στις 16:53

  2. The Following 4 Users Say Thank You to z3outofmind For This Useful Post:

    BILL007 (28-02-13), chrisgiapz3 (28-02-13), Panos 316T (28-02-13), Stunt Mike (28-02-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    21-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    231
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ευχαριστω για τα καλα σου λογια κορινθιε απλα για τα παιδια που ενδιαφερονται να τουρμπισουν ενα μ43, μ42, μ44 θα πω ενα πραγμα .το μοτερ αντεχει μαμα τα παντα , αλλα εγω προσωπικα και με σφυριλατα και με μικρη τουρμπινα ακομα και ατμοσφαιρικο δεν θα εγγυομουνα για τιποτα οσο αναφορα αξιοπιστια.ολα ειναι θεμα χρησης.Απλα οσο πιο φορτωμενο μοτερ ειναι απο ανταλακτικα τοσο μειωνεται ο κινδυνος κραου...

  4. The Following 3 Users Say Thank You to bmw316turbo For This Useful Post:

    BILL007 (28-02-13), Panos 316T (28-02-13), z3outofmind (28-02-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    379
    Thanked
    284
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw316turbo Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευχαριστω για τα καλα σου λογια κορινθιε απλα για τα παιδια που ενδιαφερονται να τουρμπισουν ενα μ43, μ42, μ44 θα πω ενα πραγμα .το μοτερ αντεχει μαμα τα παντα , αλλα εγω προσωπικα και με σφυριλατα και με μικρη τουρμπινα ακομα και ατμοσφαιρικο δεν θα εγγυομουνα για τιποτα οσο αναφορα αξιοπιστια.ολα ειναι θεμα χρησης.Απλα οσο πιο φορτωμενο μοτερ ειναι απο ανταλακτικα τοσο μειωνεται ο κινδυνος κραου...
    καλα συνεχισε εσυ τα θαυματα και τις εγγυησεις εγω!!!ξερουμε οσοι εχουμε περασει τα 230 αλογα σε αυτα τα μοτερ που πονανε,οταν ειναι 200-210 δεν πονανε πουθενα ΕΚΤΟΣ ΤΕΛΙΚΩΝ ταχυτητων(5τες κοινως) τα περιφεριακα ειναι αλλο καπελο....Για το μοτερ μιλαμε ΜΠΑΡΜΠΑ ΖΩΗ!!!!!!

  6. #4
    Εγγραφή
    01-04-12
    Περιοχή
    Inside of BMW
    Μηνύματα
    3.103
    Thanked
    2318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw316turbo Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευχαριστω για τα καλα σου λογια κορινθιε απλα για τα παιδια που ενδιαφερονται να τουρμπισουν ενα μ43, μ42, μ44 θα πω ενα πραγμα .το μοτερ αντεχει μαμα τα παντα , αλλα εγω προσωπικα και με σφυριλατα και με μικρη τουρμπινα ακομα και ατμοσφαιρικο δεν θα εγγυομουνα για τιποτα οσο αναφορα αξιοπιστια.ολα ειναι θεμα χρησης.Απλα οσο πιο φορτωμενο μοτερ ειναι απο ανταλακτικα τοσο μειωνεται ο κινδυνος κραου...
    Με Ν43 έχεις ασχοληθεί?
    Πωλούνται : Ζάντες 16 Μ Styling 220

    Αγοράζονται : BMW Performance parts

  7. #5
    Εγγραφή
    21-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    231
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Andri Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με Ν43 έχεις ασχοληθεί?
    Οχι φιλε μου εχω ασχοληθει σαν χομπι μονο με αυτο που εχω μ43 1600

  8. The Following User Says Thank You to bmw316turbo For This Useful Post:

    Panos 316T (08-03-13)

  9. #6
    Εγγραφή
    01-04-12
    Περιοχή
    Inside of BMW
    Μηνύματα
    3.103
    Thanked
    2318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw316turbo Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οχι φιλε μου εχω ασχοληθει σαν χομπι μονο με αυτο που εχω μ43 1600
    Χόμπι? Μπράβο για τα αποτελέσματα τότε
    Πωλούνται : Ζάντες 16 Μ Styling 220

    Αγοράζονται : BMW Performance parts

  10. #7
    Εγγραφή
    13-01-12
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    70
    Thanked
    41
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3outofmind Εμφάνιση μηνυμάτων
    ποτε δεν έβγαινε κιτακι!!πατεντα του Καρρά ναι!!και αυτη βγηκε πριν 16-17 χρόνια!!τοτε πραγματι ηταν μονοδρομος ο Καρράς,τωρα θα ηταν κατσικοδρομος εαν επελεγες τον Καρρά...5.500 χιλιαδες ευρώ με πολλα λαθη και φτηνα πραγματα(1500 ευρω χοντρα χοντρα θα αξιζε ολο το κολπο)ειμαι παθων και τα γραφω αυτα,δεν τα ακουσα ουτε στην καφετερια ουτε τα διαβασα σε φορουμ!!Τωρα σαν προταση θα σου προτεινα να κανονισουμε μια συναντηση να δεις απο κοντα τι μου εφτιαξε το μελος απο το φορουμ μας ΖΩΗΣ(bmw316turbo)....και να δεις και το αμαξι του Ζωη απο κοντα μιας και ειναι ολο χειροποιητο το προτζεκτ απο τα κουλα χερια του""""και αυτο μ43 Ε36,και κρατα αυτο ,,,,εντοσθια ΜΑΜΑ τετραπεταλουδο τουρμπο με χρονια στην πλατη!!!!και ρυθμισμα αγραφου μονος του!!!!και πιεση 1.5 οταν βιαζεται για τουαλετα!!!!
    Χωρις πλακα μια βολτα θα σου μαθει πολλα ο γερο Ζωης γι'αυτο το μοτερ που εχεις!!!το 1.5 bar που γραφω δεν ηταν πλακα!!!ΣΑΦΩς και δεν θα πρεπει να δουλευει εκει το μοτερ,αλλα εαν ξερεις......Αντεχει πολλα....
    Να μην ξεχασω να πω οτι η πιεση που αναφερθηκε δεν ειναι απο την παιδικη θροσατη Τ25 του Καρρα(0,7ct τερμα) αλλα απο αρκετα μεγαλυτερη!!!!
    Καλα κανεις και γραφεις την εμπειρια σου και μου λες αυτα που ξερεις!Εννοειται καποια στιγμη να κανουμε μια συναντηση να τα πουμε απο κοντα!Ξερω πως τα αλογα που θελω βγαινουν με νορμαλ πιεση οποτε δε ρισκαρω πολλα!Ποσο σου κοστισε η μετατροπη εστω χωρις την εργασια?Με χαρα να γνωρισω και το παιδι που στο εφτιαξε!

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP