Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 121

Θέμα: MotoGP 2013

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Athens City
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    4556
    Rides
    0

    Προεπιλογή MotoGp 2013 - Test Sepang 2 - Day 1

    Ολοκληρώθηκε η πρώτη ημέρα των δεύτερων δοκιμών στη Sepang, με τον καιρό να είναι καλός το πρωί και μέχρι το μεσημεριανό διάλειμμα, ωστόσο στη συνέχεια είχαμε καταρρακτώδη βροχή που δεν άφησε τους οδηγούς να ολοκληρώσουν τις εργασίες τους στο στεγνό.

    Από τους πρώτους στην πίστα ήταν ο Dani Pedrosa, με τον Ισπανό άσο να συνεχίζει το momentum από τις πρώτες δοκιμές – στην αρχή του μήνα – και να γράφει στον 17ο γύρο του τον καλύτερο χρόνο της ημέρας, 2.01.580. Ο χρόνος αυτός δεν πλησιάζει καν τον καλύτερο χρόνο του Dani την προηγούμενη φορά στην Μαλαισία (2.00.100), ωστόσο ήταν πιο αργός και από την αντίστοιχη ημέρα του πρώτου τεστ (2.01.157). Η απογευματινή μπόρα δεν πτόησε τον Pedrosa, ο οποίος βγήκε για να δοκιμάσει τη μοτοσυκλέτα του στο βρεγμένο, με καλύτερο χρόνο στα 2.15.527. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Jorge Lorenzo, ακολούθησε στην δεύτερη θέση, με καλύτερο χρόνο στα 2.01.815, μένοντας σχεδόν 2/10 πίσω από τον μεγάλο του αντίπαλο και σχεδόν 7/10 από το χρόνο του την πρώτη ημέρα στις αρχές του μήνα (2.01.165). Ο Ισπανός της Yamaha, όπως και ο ομόσταυλός του Valentino Rossi, είχαν προγραμματίσει προσομοίωση αγώνα για το απόγευμα, ωστόσο ο καιρός τους χάλασε τα σχέδια. Ο ανανεωμένος Ιταλός 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, δούλεψε με πολλές διαφορετικές ρυθμίσεις στη μοτοσυκλέτα του, οδηγώντας το δεύτερο γκρουπ των αναβατών με καλύτερο χρόνο στα 2.02.028. Η διαφορά του από την κορυφή διαμορφώνεται κάτω από το μισό δευτερόλεπτο, στα ίδια επίπεδα δηλαδή, όπως και στις αρχές του πρώτου τεστ παρά το ότι ο σημερινός του χρόνος ήταν χειρότερος (την προηγούμενη φορά είχε κάνει 2.01.584).

    Συνεχίζει να είναι εξαιρετικός ο Marc Marquez, με το νεαρό αναβάτη της εργοστασιακής Honda να σταματά το χρονόμετρο στα 2.01.942 και να κατακτά την 3η θέση με διαφορά 0,362 από την κορυφή. Ο Marquez αποφάσισε να μην βγει το απόγευμα στην πίστα, μένοντας ικανοποιημένος από την απόδοσή του το πρωί, όταν και είχε μια μικρή πτώση χωρίς κάτι το ανησυχητικό. Ο τελευταίος αναβάτης που έπεσε κάτω από το όριο του 2.02, ήταν ο Stefan Bradl! Ο Γερμανός της LCR Honda έκανε δυναμικό ξεκίνημα και πλασαρίστηκε στο πρώτο γκρουπ των αναβατών, χάρη στο χρόνο που σημείωσε στον 24ο γύρο του: 2.01.959! Με τέτοιες εμφανίσεις, ο 23χρονος οδηγός δείχνει ότι βρίσκεται στο σωστό δρόμο και ότι θα καταφέρει να πάρει το πρώτο του βάθρο στη μεγάλη κατηγορία φέτος!

    Πιο πίσω, στην έκτη θέση με διαφορά σχεδόν 7/10 από την κορυφή, βρίσκεται ο Cal Crutchlow, με τον αναβάτη της Monster Yamaha Tech 3 να είναι για 2/10 πιο αργός από τον Rossi! Πολύ καλός και ο Alvaro Bautista, κατάφερε να φέρει την Honda του στην 7η θέση της κατάταξης, συνεχίζοντας να δουλεύει στην ανάρτηση της Showa. Για πρώτη φορά στις χειμερινές δοκιμές, ο Andrea Dovizioso καταφέρνει να είναι η καλύτερη Ducati του grid, με τον Ιταλό οδηγό να σημειώνει 2.02.801, έχοντας διαφορά 1,2 δευτερόλεπτα από την κορυφή! Η μεθοδικότητα και η σκληρή δουλειά του Ιταλού αρχίζουν να αποδίδουν, μιας και είναι η πρώτη φορά που η διαφορά της Ducati από Honda και Yamaha πέφτει στο 1,2. Στο προηγούμενο τεστ το καλύτερο πλασάρισμα οδηγού των κόκκινων, ήταν αυτό του Nicky Hayden – τη δεύτερη ημέρα – με διαφορά 1,5 δευτερόλεπτο από την κορυφή. Ένατος ακολουθεί ο Αμερικανός της Ducati, ο οποίος δοκίμασε (όπως και ο Dovi) και αξιολόγησε ένα νέο ντεπόζιτο που έφερε η ομάδα στην Μαλαισία. Τη δεκάδα έκλεισε ένας πολύ καλός Bradley Smith, με τον οδηγό της Tech 3 να βρίσκεται 2 δευτερόλεπτα από την κορυφή – στην πρώτη του χρονιά στη μεγάλη κατηγορία – και καλύτερο χρόνο στα 2.03.632.

    Από εκεί και κάτω ιδιαίτερης μνείας αξίζει ο Aleix Espargaro (είχε μια πτώση χωρίς συνέπειες) ο οποίος αποδεικνύει την εξαιρετική του ευχέρεια πάνω στην ART μοτοσυκλέτα του, καταφέρνοντας να πάρει τη δωδέκατη θέση και να υπολείπεται μόλις 2,3 δευτερόλεπτα από την πανίσχυρη Honda του Pedrosa! Η διαφορά του (1,3δ) από τον ομόσταυλό του είναι ενδεικτική του ποιος θα είναι και φέτος ο κυρίαρχος της κατηγορίας των CRT! Το δίδυμο της Pramac κινήθηκε σε μέτρια επίπεδα, με τον Spies να ολοκληρώνει στην 13η θέση, ενώ ο Iannone – δοκιμάζοντας τα δυο μοτέρ της Ducati – δεν έδωσε βαρύτητα στους χρόνους και έμεινε 14ος. Αξιοσημείωτη και η επίδοση του νέου δοκιμαστή της Ducati, Michele Pirro, ο οποίος πήρε την 16η θέση με διαφορά μόλις 6/10 από τον Αμερικανό της Pramac! Να σημειώσουμε ότι το ντεμπούτο του Michael Laverty με το πλαίσιο της PBM έχει εξελιχθεί σε σίριαλ, αφού ούτε και σήμερα βγήκε στην πίστα με τους μηχανικούς να ασχολούνται ακόμα με την ενσωμάτωση της ηλεκτρονικής της Magneti Marelli.

    1. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda (RC213V) 2m 1.580s (Lap 17/43)
    2. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory (YZR-M1) 2m 1.815s (14/25)
    3. Marc Marquez ESP Repsol Honda (RC213V) 2m 1.942s (17/23)
    4. Stefan Bradl GER LCR Honda (RC213V) 2m 1.959s (24/38)
    5. Valentino Rossi ITA Yamaha Factory (YZR-M1) 2m 2.028s (19/25)
    6. Cal Crutchlow GBR Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 2m 2.272s (5/28)
    7. Alvaro Bautista ESP Honda Gresini (RC213V) 2m 2.362s (27/32)
    8. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP13) 2m 2.801s (16/22)
    9. Nicky Hayden USA Ducati Team (GP13) 2m 3.143s (37/46)
    10. Bradley Smith GBR Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 2m 3.632s (24/24)
    11. Katsayuki Nakasuga JPN Yamaha Test Rider (YZR-M1) 2m 3.734s (23/24)
    12. Aleix Espargaro ESP Aspar (ART CRT) 2m 3.941s (27/28)
    13. Ben Spies USA Pramac Racing (GP13) 2m 4.047s (24/25)
    14. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (GP13) 2m 4.050s (29/32)
    15. Wataru Yoshikawa JPN Yamaha Test Rider (YZR-M1) 2m 4.590s (11/23)
    16. Michele Pirro ITA Ducati Test Rider (GP13) 2m 4.626s (24/38)
    17. Hiroshi Aoyama JPN Avintia (FTR-Kawasaki CRT)* 2m 4.743s (29/30)
    18. Randy De Puniet FRA Aspar (ART CRT) 2m 5.288s (9/22)
    19. Takumi Takahashi JPN Honda Test Rider (RC213V) 2m 5.510s (21/34)
    20. Colin Edwards USA Forward Racing (FTR-Kawasaki CRT)* 2m 5.518s (17/21)
    21. Danilo Petrucci ITA IodaRacing (Suter-BMW CRT)* 2m 5.827s (19/35)
    22. Karel Abraham CZE Cardion AB (ART CRT) 2m 5.838s (15/26)
    23. Yonny Hernandez COL Paul Bird Motorsport (ART CRT) 2m 5.908s (18/29)
    24. Hector Barbera ESP Avintia (FTR-Kawasaki CRT)* 2m 6.062s (27/30)
    25. Claudio Corti ITA Forward Racing (FTR-Kawasaki CRT)* 2m 6.306s (21/26)
    26. Bryan Staring AUS Honda Gresini (FTR-Honda CRT) 2m 6.730s (24/34)
    27. Lukas Pesek CZE IodaRacing (Suter-BMW CRT)* 2m 7.991s (20/25)
    Attached Images Attached Images
    Powered by

  2. The Following 2 Users Say Thank You to soc12r For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (28-02-13), pilot (26-03-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Athens City
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    4556
    Rides
    0

    Προεπιλογή MotoGp 2013 - Test Sepang 2 - Day 2

    Τη δεύτερη ημέρα δοκιμών στην πίστα της Μαλαισίας, ήταν ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Jorge Lorenzo αυτός που σημείωσε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας! Ο Jorge σταμάτησε το χρονόμετρο στα 2.00.282 – χρόνο που έκανε το πρωί – και άφησε πίσω του τον Dani Pedrosa (2.00.651δ), ο οποίος είχε τον καλύτερο χρόνο χτες. Πάντως ο Lorenzo δεν κατάφερε να φτάσει τον εκπληκτικό χρόνο του Dani από το πρώτο τεστ στις αρχές του μήνα (2.00.100), ενώ κανείς από τους δυο πρωτοπόρους δεν έκανε προσομοίωση αγώνα σήμερα.

    Την έκπληξη έκανε ο Cal Crutchlow, ο οποίος έφερε τη δορυφορική του μοτοσυκλέτα στην 3η θέση της κατάταξης, πέφτοντας κάτω από το όριο του 2.01! Ο Βρετανός σταμάτησε το χρονόμετρο στα 2.00.907, το πρωί, δείχνοντας ότι και φέτος θα είναι υπολογίσιμη δύναμη πάνω στην Μ1 του. Η βελτιωμένη κατάσταση της ασφάλτου ευνόησε τους χρόνους σήμερα, με τον – νεοφερμένο στην κατηγορία – Marc Marquez να χάνει μια θέση κατάταξης σε σχέση με χτες, ολοκληρώνοντας 64 γύρους σήμερα και φιγουράροντας στην 4η θέση. Ο Ισπανός της Honda σημείωσε τον καλύτερό του χρόνο στον 9ο γύρο του, ενώ είναι και ο τελευταίος από τους αναβάτες που έπεσαν κάτω από το 2.01!

    Η 5η θέση ανήκει στον Valentino Rossi, ο οποίος στο δέκατο γύρο του “έγραψε” 2.01.065δ βελτιώνοντας το χρόνο του από χτες, μένοντας όμως 7/10 πίσω από το χρόνο του Lorenzo, το ρυθμό του οποίου έχει θέσει ως στόχο να φτάσει. Οι ευνοϊκές καιρικές συνθήκες έδωσαν τη δυνατότητα στον Vale – αλλά και στους υπόλοιπους αναβάτες – να κάνουν πολλά χιλιόμετρα στην πίστα. Ο Alvaro Bautista, ο Stefan Bradl και ο νεοφερμένος στην κατηγορία Bradley Smith πήραν θέση μέσα στη δεκάδα, με τον τελευταίο να παραμένει δέκατος, πίσω από το δίδυμο της Ducati.

    Στο στρατόπεδο των κόκκινων, ο Nicky Hayden πήρε μια άτυπη ρεβάνς από το νέο του ομόσταυλο, Andrea Dovizioso, με τον Αμερικανό να καταφέρνει το απόγευμα να “γράφει” 2.01.778δ και να αφήνει πίσω του για 0,025δ τον Dovi, ο οποίος δεν κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του από το πρωί. Η διαφορά της GP13 από την κορυφή δείχνει να σταθεροποιείται στο +1,5δ παραμένοντας μακριά από το στόχο που έθεσε χτες ο Nicky (κάτω από 1δ). Καλή 13η θέση και για το δοκιμαστή της ομάδας, Michele Pirro, ο οποίος συνεχίζει να αξιολογεί το νέο πλαίσιο της ομάδας.

    Σε σχέση με τους χρόνους στις 15:00, είχαμε κάποιες μικρές αλλαγές το απόγευμα με τον Andrea Iannone να εδραιώνεται στην 11η θέση, ενώ συνεχίζει τις φοβερές του εμφανίσεις και ο Aleix Espargaro, ο οποίος έριξε κι άλλο το χρόνο του το απόγευμα τερματίζοντας στην 12η θέση και δίνοντας το παράδειγμα στους υπόλοιπους αναβάτες των CRT! Ο Barbera κατάφερε να περάσει τον Ben Spies, με τον τελευταίο να έχει μια πτώση (ευτυχώς χωρίς συνέπειες για τον Αμερικανό) καθώς αναρρώνει ακόμα από τον τραυματισμένο του ώμο. Ο Petrucci μπήκε μέσα στην εικοσάδα, έχοντας διαφορά 2/10 από τον Karel Abraham ο οποίος άλλαξε από πρωτότυπο σε CRT πλαίσιο για το 2013.

    Τα 39α γενέθλιά του γιόρτασε ο Colin Edwards, συνεχίζοντας τη σκληρή δουλειά με τους μηχανικούς της NBG Mobile Forward Racing. Ο Michael Laverty πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας στο γκαράζ, ολοκληρώνοντας μόλις 16 γύρους συνολικά πάνω στη μοτοσυκλέτα της PBM. Αύριο είναι η τρίτη και τελευταία ημέρα του τεστ.

    1. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory (YZR-M1) 2m 0.282s (Lap 32/58)
    2. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda (RC213V) 2m 0.651s (24/55)
    3. Cal Crutchlow GBR Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 2m 0.907s (29/59)
    4. Marc Marquez ESP Repsol Honda (RC213V) 2m 0.992s (9/64)
    5. Valentino Rossi ITA Yamaha Factory (YZR-M1) 2m 1.065s (10/63)
    6. Alvaro Bautista ESP Honda Gresini (RC213V) 2m 1.208s (14/58)
    7. Stefan Bradl GER LCR Honda (RC213V) 2m 1.485s (15/54)
    8. Nicky Hayden USA Ducati Team (GP13) 2m 1.778s (63/69)
    9. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP13) 2m 1.803s (16/49)
    10. Bradley Smith GBR Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 2m 2.023s (62/63)
    11. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (GP13) 2m 2.608s (23/47)
    12. Aleix Espargaro ESP Aspar (ART CRT) 2m 2.905s (44/45)
    13. Michele Pirro ITA Ducati Test Rider (GP13) 2m 2.920s (26/60)
    14. Katsuyuki Nakasuga JPN Yamaha Test Rider (YZR-M1) 2m 2.946s (40/43)
    15. Wataru Yoshikawa JPN Yamaha Test Rider (YZR-M1) 2m 3.354s (15/40)
    16. Hector Barbera ESP Avintia (FTR-Kawasaki CRT)* 2m 3.428s (54/55)
    17. Ben Spies USA Pramac Racing (GP13) 2m 3.460s (34/36)
    18. Randy De Puniet FRA Aspar (ART CRT) 2m 3.518s (36/57)
    19. Hiroshi Aoyama JPN Avintia (FTR-Kawasaki CRT)* 2m 3.990s (50/57)
    20. Danilo Petrucci ITA IodaRacing (Suter-BMW CRT)* 2m 4.279s (50/50)
    21. Karel Abraham CZE Cardion AB (ART CRT) 2m 4.350s (55/68)
    22. Takumi Takahashi JPN Honda Test Rider (RC213V) 2m 4.512s (55/77)
    23. Colin Edwards USA Forward Racing (FTR-Kawasaki CRT)* 2m 4.656s (18/44)
    24. Yonny Hernandez COL Paul Bird Motorsport (ART CRT) 2m 4.671s (56/58)
    25. Claudio Corti ITA Forward Racing (FTR-Kawasaki CRT)* 2m 4.709s (19/29)
    26. Bryan Staring AUS Honda Gresini (FTR-Honda CRT) 2m 5.439s (37/44)
    27. Lukas Pesek CZE IodaRacing (Suter-BMW CRT)* 2m 6.206s (17/45)
    28. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM CRT)* 2m 7.721s (18/19)
    * Control ECU.
    Attached Images Attached Images
    Powered by

  4. The Following 2 Users Say Thank You to soc12r For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (28-02-13), pilot (26-03-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP