Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 13

Θέμα: Μ42 ή Μ44?

  1. #1
    Εγγραφή
    29-11-12
    Περιοχή
    Χαλκιδα
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    395
    Thanked
    549
    Rides
    1

    Προεπιλογή Μ42 ή Μ44?

    Καλησπερα σας.Εχω μια βασικη απορια.Επειδη το αυτοκινητο μου το πηρα μεταχειρισμενο, (Ε36 318ις), και ο προηγουμενος ιδιοκτητης μου ειχε πει οτι εχει αλλαξει μοτερ, πως μπορω να δω πιο μοτερ εχω?Δηλαδη αν ειναι το Μ42Β18, το Μ44Β18 ή το Μ44Β19?Σε πιο σημειο της μηχανης το γραφει (αν το γραφει)?

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πάτρα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.147
    Thanked
    4325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο JimE36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπερα σας.Εχω μια βασικη απορια.Επειδη το αυτοκινητο μου το πηρα μεταχειρισμενο, (Ε36 318ις), και ο προηγουμενος ιδιοκτητης μου ειχε πει οτι εχει αλλαξει μοτερ, πως μπορω να δω πιο μοτερ εχω?Δηλαδη αν ειναι το Μ42Β18, το Μ44Β18 ή το Μ44Β19?Σε πιο σημειο της μηχανης το γραφει (αν το γραφει)?
    Νομίζω πως δεν υπάρχει Μ44Β18 παρά μόνο Μ44Β19.
    Η μετατροπή έχει δηλωθεί ; Εάν ναι τότε στην άδεια φαίνεται (1895κ.ε ο Μ44, 1796 ο Μ42)

  3. The Following 4 Users Say Thank You to Κωνσταντίνος For This Useful Post:

    BILL007 (25-02-13), dark knight (26-02-13), JimE36 (26-02-13), Kostas_1 (25-02-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    01-04-12
    Περιοχή
    Inside of BMW
    Μηνύματα
    3.103
    Thanked
    2318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δηλαδή πήρες αμάξι με αλλαγμένο μοτέρ χωρίς να έχεις τα στοιχεία του καινούργιου ?
    Πιστεύω ένα χαρτί ή ένα στοιχείο για το μοτεράκι έπρεπε να το ζητήσεις....
    Πωλούνται : Ζάντες 16 Μ Styling 220

    Αγοράζονται : BMW Performance parts

  5. #4
    Εγγραφή
    04-02-13
    Περιοχή
    BAΡΗ-ΑΤΤΙΚΗ
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    87
    Thanked
    66
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    τον αριθμο κινητηρα θα τον βρεις πανω στον κορμο στην μερια κατω απο τη μιζα αλλα θα δυσκολευτεις να το βρεις και ισως χρειαστει να το σηκωσεις σε ραμπα

  6. The Following User Says Thank You to grigoris_vari For This Useful Post:

    JimE36 (26-02-13)

  7. #5
    Εγγραφή
    30-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    1153
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Χωρίς να παιδεύεσαι το καταλαβαίνεις από το maf στην εισαγωγή...

    Ο Μ44Β19 είναι έτσι :
    https://www.google.gr/imgres?q=bmw+m...8&tx=142&ty=36

    ενώ ο Μ424Β18 είναι έτσι :
    https://www.google.gr/imgres?q=bmw+m...8&tx=136&ty=88

    Δες πως είναι το maf στον δικό σου κινητήρα και θα καταλάβεις πολύ πιο εύκολα αν είναι Μ42 ή Μ44...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tasos.kamv : 25-02-13 στις 21:20

  8. The Following 6 Users Say Thank You to tasos.kamv For This Useful Post:

    A8hnaios (20-03-13), grigoris_vari (25-02-13), JimE36 (26-02-13), nikos valvetronic (25-02-13), oldcarskickass (19-03-13), skaros (26-02-13)

  9. #6
    Εγγραφή
    30-06-12
    Περιοχή
    Peristeri
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    271
    Thanked
    278
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αυτό είναι το M44... Η εισαγωγή αέρα στο Μ42 δεν έχει καμία σχέση οπότε η διαφορά φαίνεται πολύ εύκολα.
    Attached Images Attached Images
    BMW 320ci AC Schnitzer

  10. The Following 2 Users Say Thank You to teo21 For This Useful Post:

    JimE36 (26-02-13), ziaba (26-02-13)

  11. #7
    Εγγραφή
    25-07-12
    Μηνύματα
    361
    Thanked
    333
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τεό βλέπω γυαλάει το μοτόρι ε;;;

    Άσχετο, αλλά γιατί έχουν διαφορετική εισαγωγή;;; Λόγω maf;
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 6ylinder : 25-02-13 στις 21:48
    Ε36 M44Β19

  12. #8
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    η εισαγωγή ίδια είναι το φιλτροκουτι αλλαζει, το μαφ κ το κόλαρο σύνδεσής με τ πεταλούδα

  13. The Following User Says Thank You to ziaba For This Useful Post:

    JimE36 (26-02-13)

  14. #9
    Εγγραφή
    30-06-12
    Περιοχή
    Peristeri
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    271
    Thanked
    278
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 6ylinder Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τεό βλέπω γυαλάει το μοτόρι ε;;;

    Άσχετο, αλλά γιατί έχουν διαφορετική εισαγωγή;;; Λόγω maf;
    Χεχε!! Το μοτέρ μου είναι πάντα καθαρό! Έχω κόλλημα...
    Όσο για την εισαγωγή αναφέρθηκα στη ροή του αέρα που έχει αλλάξει και φαίνεται απο τα πράγματα που αναφέρατε κι εσείς.
    BMW 320ci AC Schnitzer

  15. #10
    Εγγραφή
    29-11-12
    Περιοχή
    Χαλκιδα
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    395
    Thanked
    549
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Andri Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδή πήρες αμάξι με αλλαγμένο μοτέρ χωρίς να έχεις τα στοιχεία του καινούργιου ?
    Πιστεύω ένα χαρτί ή ένα στοιχείο για το μοτεράκι έπρεπε να το ζητήσεις....
    Ποια στοιχεια?Μου ειπε οτι ειναι το ιδιο με αυτο που ειχε απλα θελω να ειμαι σιγουρος.Ετσι κι αλλιως οταν κανεις αντικαταστασει το μοτερ δεν χρειαζεται να το δηλωσεις.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP