Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν δεν κάνω λάθος, στο πλάϊ υπήρχε χιονάκι και σε κάποια σημεία, ο δρόμος κάτω "γυάλιζε ύποπτα" (πάγος ίσως).
Προφανώς ο οδηγός του GT-R ήταν "φρέσκος" με το συγκεκριμένο αμάξι, σαν να μην ήξερε πώς να το τοποθετήσει στις κλειστές στροφές και 1-2 φορές "φλέρταρε με το "είμαι-δεν έιμαι έξω".

Πάντως γενικά το EVO (μέχρι και το 9 αλλά είδικά το 9) είναι μεγάλη "αλήτρα" σε κλειστά κομμάτια. Φίλος μου με μεγάλη εμπειρία απο scooby (είχε 2 "ταβανιασμένα") και EVO (είχε το 9 "φευγάτο" και τώρα έχει το 10) μου λέει οτι σε "κλειστές/σφικτές" διαδρομές, το 9άρι απλά "δεν παίζεται".

Το GT-R προφανώς έχει πιο "touring" χαρακτήρα σε σχέση με το "αγωνιάρικο" EVO 9.
Φυσικά λέμε για μια διαφορά πάνω απο 400 kg μεταξύ των δύο αυτοκινήτων, κάτι που κάνει το evo να υπερέχει σε ένα τόσο σφτιχτό κομμάτι. Κρίμα όμως... παρασήρθηκε απο έναν χερά που είχε μπροστά και ακολουθούσε απο πίσω δίχως αύριο. Το έχασε σε 1 σημείο, το έχασε σε δεύτερο... ε μετά είναι άξιος της μοίρας του