
Αρχικό μήνυμα απο
Kostas Maras
Η συμβουλη μου στη βελτιωση που ζητας ειναι να ξεκινησεις απο την κατασταση-χιλιομετρα του μοτερ.....ελεγχος συμπιεσης κ.α. και θα σου προτεινα να το δουλευψεις σε μια λογικη πιεση απο 0,7 εως 1 bar με Τ28αρα πουλεμανατη χωρις περαιτερω αλλαγες στα σωθικα του κινητηρα και με μια καλη εξατμιση και μεταλικο καταλυτη και θα εχεις κατι παραπανω απο 210 αλογακια.....χωρις να ξεφυγεις σε κοστος. Ο Καρρας για την δουλεια αυτη θα ηταν η καλυτερη λυση αλλα πλεον δεν ασχολειται. Κανε υπομονη και θα σου απαντησουν παιδια που ειναι γνωστες του θεματος και θα σου πουν που και ποσο!