Σελίδα 70 από 200 ΠρώτηΠρώτη ... 2060686970717280120170 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 691 έως 700 από 1993

Θέμα: Επικαιροτητα - Προβληματισμοι ...01 2013

  1. #691
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εδώ γιάννη ξέρεις σε τι σημείο βρισκόμαστε???

    ακόμα και να χαρίζανε αυτό το παρατημένο κτίριο σε κάποιον για να το φτιάξει και να το λειτουργήσει, θα πεταγόντουσαν οι μισοί και θα γινότανε ο κακός χαμός.

    τόσα χρόνια ερείπια που δεν τα δίνει σημασία κανείς, παρατημένα στο έλεος του καιρού, δεν ενδιαφέρουν κανέναν. ούτε το πως είναι, ούτε το πως έφτασαν να είναι έτσι. μόλις όμως πάει κάτι να γίνει, γίνεται ο κακός χαμός ότι χαρίζουμε και ξεπουλάμε τα εθνικά ερείπια - καταλλύματα για πρεζάκια.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Monsta (19-02-13)

  3. #692
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    αυτή τη στιγμή νομίζω ότι δεν έχουμε και πολύ μεγάλες πολυτέλειες, ούτε και την δύναμη να γυρνάμε έτσι απλά την πλάτη μας στα πάντα. σάλιο για να φάμε δεν έχουμε που λέει ο λόγος και καλό θα ήταν να είμαστε λίγο πιο ανοιχτόμυαλοι με όλα αυτά που συμβαίνουν.

    γιατί δλδ φαίνεται παράξενο μια περαιτέρω επένδυση απο τον συγκεκριμένο άραβα, απο την οποία να επωφεληθεί και ο ίδιος, αλλά και ο τόπος...

    άλωστε μην ξεχνάμε ότι έχουμε τα ξενία ως τα μεγαλύτερα ερείπια στις καλύτερες τοποθεσίες. παράλογο θα ήταν δλδ να έρθει κάποιος με επιχειρηματικό μυαλό και να τα ξαναλειτουργήσει επενδύοντας στον ελληνικό τουρισμό, ενώ παράλληλα θα μπορούσε να βοηθήσει λίγο και την ανεργία?

    το ότι μερικά πράγματα δεν γίνονται στην χώρα λόγο ανικανότητας, δεν σημαίνει ότι και απραγματοποίητα. τους κατάλληλους ανθρώπους θέλουν που να ξέρουν να χειρίζονται καταστάσεις.
    Σωστα Θωμα δεν εχουμε την πολυτελεια αλλα αυτο δεν θα μας κανει να χασουμε και καθε ιχνος αξιοπρεπειας.
    Οσο για τα Ξενια δεν το χωραει ο νους μου γιατι τα αφηνουν ετσι να ρημαζουν, εκεινο στο πευκοχωρι ειναι παραδεισος και καθε φορα που παω με πιανει η ψυχη μου.

  4. The Following 5 Users Say Thank You to Nino For This Useful Post:

    bimmerm (19-02-13), Konstantinos E60 (19-02-13), Ptboul (19-02-13), S8N (19-02-13), Thomelef (19-02-13)

  5. #693
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αρη αφου θα αγοραζε ΟΛΟ το νησι ,τι μας πειραζε αν θα χτισει βιλα εκει??
    Θα εμποδιζε το πεταγμα των γλαροπουλων η το θαλασσιο ρευμα που περνανε τα αφροψαρα ?
    Ελικρινα δεν καταλαβαινω,εκτος αν ειναι καλυτερα τετοια ερημα για βοσκοτοπια

    Γιώργο, στα συρτάρια του ΥΠΕΚΑ υπάρχουν χωροταξικές μελέτες οι περισσότερες εκ των οποίων έχουν περάσει όλα τα γραφειοκρατικά στάδια εγκρίσεων, ακόμη και αυτό του Συμβουλίου της Επικρατείας. Δεν είμαστε εμείς εκείνοι που θα κρίνουν για ποιο λόγο η συγκεκριμένη νήσος θεωρείται δασική και προστατεύεται. Επιπλέον, για την ανέγερση κτίσματος σε περιοχές ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους απαιτείται περιβαλλοντική μελέτη. Σου θέτω ορισμένα ερωτήματα:

    - Με ποιον τρόπο θα γίνεται η πρόσβαση στα κτήρια; Προφανώς λοιπόν οι εργασίες δεν περιλαμβάνουν μερικά υπνοδωμάτια και λουτρά αλλά και λιμενικά έργα, ασφαλτοστρωμένους δρόμους και κατασκευές στον αιγιαλό.

    - Πώς θα ηλεκτροδοτηθεί το κτήριο; Με φωτοβολταϊκά? Χα. Με γεννήτριες? Χαχα. Με εναέρια ή υποθαλάσσια καλώδια; Ποιος θα πληρώσει γι' αυτά? Τι περιβαλλοντικές επιπτώσεις έχουν?

    - Πώς θα γίνεται η υδροδότηση και η αποχέτευση των κτηρίων και λοιπών υποδομών; Με συσκευές αφαλάτωσης και βιολογικούς καθαρισμούς? Και πως θα έφερνε νερό στην Ιθάκη ο τύπος? Με τον ίδιο τρόπο?

    - Ποιος θα αναλάβει την προστασία του περιβάλλοντος και τον πολεοδομικό έλεγχο των οικοδομών που θα ανεγερθούν, όταν ούτε εσύ ο ίδιος δε θα μπορείς να πλησιάσεις με σκαφάκι?

    - Ποιος θα καθορίσει μέτρα και περιορισμούς δόμησης στις νήσους αυτές?

    Δε θέτω καν θέματα εθνικής ασφάλειας, αφού το παράδειγμα του Εμίρη μπορεί να το ακολουθήσει ο κάθε ζάμπλουτος πρώην υπήκοος Σοβιετίας και να το κάνει ορμητήριο για τους σκοπούς του.

    Ο Σαμαράς πολύ καλά έκανε και δεν αναμίχθηκε στην υπόθεση. Εκτός κι αν πάρουμε απόφαση να χτίζουμε από δω και στο εξής όπως έχτισε ο Μαροσούλης στη γωνία Πειραιώς και Ιεράς Οδού.

  6. The Following 6 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    bimmerm (19-02-13), ghost-rider (19-02-13), katsaraios (19-02-13), nikos1400 (19-02-13), Nino (19-02-13), PANOS-E60 (19-02-13)

  7. #694
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σωστα Θωμα δεν εχουμε την πολυτελεια αλλα αυτο δεν θα μας κανει να χασουμε και καθε ιχνος αξιοπρεπειας.
    Οσο για τα Ξενια δεν το χωραει ο νους μου γιατι τα αφηνουν ετσι να ρημαζουν, εκεινο στο πευκοχωρι ειναι παραδεισος και καθε φορα που παω με πιανει η ψυχη μου.
    για ποια αξιοπρέπεια μιλάμε???για αυτή που φρόντισαν οι πολιτικοί μας να χαθεί?

    και άντε πες ότι οκ, έγινε ότι έγινε...τι κερδίσαμε είναι η ερώτηση μου. το να δημιουργείς προυποθέσεις για κάτι, δεν νομίζω ότι είναι κακό...

    εμείς παράδειγμα το development για οτιδήποτε καινούριο φτιάχναμε για τους κατασκευαστές, κάποτε το χρεώναμε. σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να έπιαναν καλούπια φόρμες κτλ κτλ ακόμα και τα 4κ, εκ των οποίων ήταν υπολογισμένα μόνο τα έξοδα, διότι ποντάραμε στην μετέπειτα παραγωγή.

    αυτή την στιγμή, αυτό το πράγμα το χρηματοδοτούμε μόνοι μας, και είναι και ο λόγος που ανοίξαμε λίγο τις εξαγωγές μας. ουσιαστικά κάνουμε έναν τύπο επένδυσης που αποσκοπεί στο μέλον, να δημιουργήσουμε πιο γρήγορα και εύκολα ένα δίκτυο, αλλιώς δεν έχουμε ζωή πάνω απο 6 μήνες...

    έλειψη αξιοπρέπειας είναι αυτό? τουλάχιστον έτσι, αν και οι τιμές είναι καλές, προχωράμε κατευθείαν με τον πελάτη μιας και δεν του αφήνεις περιθώρειο να σκεφτεί γιατί δεν έχει κάτι να χάσει, και μόλις δεί ότι και η ποιότητα ανταποκρίνεται, γίνεται το ξεκίνημα της συνεργασίας.

    φυσικά αν είμουν άνετος, δεν υπήρχε περίπτωση να το έκανα, αλλά τα περιθώρια μου είναι στενά και δεν έχω την πολυτέλεια να πώ χέστον πάμε να βρούμε άλλον που να είναι στα μέτρα μας.

    δώστου τα...να κάνει αυτό που θέλει, πλεύρισε τον, κάντου μια πρόταση να σκεφτεί, και δεν ξες ποιο θα είναι το αποτέλεσμα.

    επενδύουν δισεκατομύρια στο ντουμπάι αυτοί οι άνθρωποι και εμείς έχουμε ανεκμετάλευτα κομμάτια που όπως είναι η κατάσταση σήμερα, θα μείνουν για πάρα πολλά χρόνια με την νοοτροπία που έχουμε αποκτήσει τόσα χρόνια.

    να βολευτεί σιγά σιγά ο κόσμος που έχει μείνει στον δρόμο και σιγά σιγά όλα θα φτιάξουν.

    προσωπικά πιστεύω ότι στην βράση κολάει το σίδερο.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Monsta (19-02-13), PANOS-E60 (19-02-13)

  9. #695
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Θεσ/νίκη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.294
    Thanked
    7815
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Έτσι όπως τα λέει ο Άρης είναι. Και για να καταλάβω επενδυτές ψάχνουμε ή εργολάβους ?
    Εκτός αν συνεχίζουμε να πιστεύουμε ότι η βίλα και η μαιζονετα είναι επένδυση.

  10. The Following 2 Users Say Thank You to Konstantinos E60 For This Useful Post:

    nikos1400 (19-02-13), S8N (19-02-13)

  11. #696
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ανάπτυξη από την οικοδομή μην περιμένετε. Και τους εργολάβους, ξεχάστε τους. Σε μερικά χρόνια μικρά τεχνικά γραφεία σαν το δικό μου δε θα υπάρχουν. Θα υπάρχουν εταιρείες με υπαλλήλους μηχανικούς όλων των ειδικοτήτων που θα αναλαμβάνουν όλο το έργο από την έκδοση της άδειας μέχρι το παραμικρό πιστοποιητικό. Έτσι συμβαίνει και στο εξωτερικό. Θα σου έρχεται μια επιστολή να περάσεις από το ταμείο για να εξοφλήσεις τις υδραυλικές εργασίες στο υπό ανέγερση σπίτι σου, θα παίρνεις την αποδειξούλα σου ή το τιμολογιάκι σου και όλα καλά. Όχι τώρα, που φωνάζεις όποιον να 'ναι και ούτε απόδειξη ούτε εγγύηση ούτε τίποτα, μηχανικό βλέπεις ή του ύψους ή του βάθους, ο ιδιοκτήτης κάνει ό,τι του καπνίσει και από μέτρα ασφαλείας μηδέν.

    Α, και επενδυτής ήταν ο Κωνσταντακόπουλος που έκανε ό,τι έκανε στο Costa Navarino, όχι ο Εμίρης του Κατάρ.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 19-02-13 στις 09:51

  12. The Following 6 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    bimmerm (19-02-13), chrisgiapz3 (19-02-13), Konstantinos E60 (19-02-13), nikos1400 (19-02-13), Nino (19-02-13), Ptboul (19-02-13)

  13. #697
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή Ένα "νησί" αλλάζει τον ελληνικό τουριστικό χάρτη

    και ο Αρης έχει δίκιο που θέτει κανόνες για τις επενδύσεις και ο Θωμάς που ζητάει άμεσες δράσεις, ιδανικά πρέπει να συνδυάζονται και τα δύο.

    μιά ακόμα καλή ιδέα που ελπίζω να μην μείνει μόνο στα σχέδια

    Των Μαρίνας Μάνη, Νίκου Χρυσικόπουλου

    Ένα εντυπωσιακό και ιδιαίτερα φιλόδοξο σχέδιο για τη δημιουργία ενός νέου λιμενικού hub, ελάχιστα λεπτά από το κέντρο του Πειραιά, στο νέο Φάληρο, επεξεργάζεται η κυβέρνηση. Στόχος η προσέλκυση μεγάλων ξένων επενδύσεων στον τουρισμό, και ιδιαίτερα στον τομέα της κρουαζιέρας, από όπου εκτιμάται πως η Ελλάδα μπορεί να ωφεληθεί άμεσα, υπό την προϋπόθεση, όμως, δημιουργίας σύγχρονων υποδομών.

    Η ιδέα έχει πέσει στο τραπέζι του κυβερνητικού επιτελείου εδώ και μήνες, όταν διαπιστώθηκε ότι το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας δεν μπορεί να «σηκώσει» ένα μεγάλο επενδυτικό project προς αυτή την κατεύθυνση, εξαιτίας του κορεσμού του, του κυκλοφοριακού χάους, που καθιστά προβληματική τη μετακίνηση χιλιάδων τουριστών ημερησίως σε ώρες αιχμής, αλλά και (κυρίως...) των ζητημάτων ασφαλείας που έχουν ανακύψει.

    100.000 επιβάτες την εβδομάδα

    Σύμφωνα με όσα μεταφέρονται στο «Κ», το (υπό επεξεργασία) σχέδιο έχει ως εξής: η μικρή βραχονησίδα των 2 στρεμμάτων που βρίσκεται «απέναντι» από την περιοχή του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας να φτάσει σε έκταση τα 20 στρέμματα, με παρεμβάσεις (επιχωματώσεις κ.λπ.).

    Στη μια πλευρά θα διαμορφωθούν τουλάχιστον τέσσερις προβλήτες, για να δένουν τα κρουαζιερόπλοια, ενώ η άλλη θα ενώνεται με τη στεριά με γέφυρα, η οποία θα καταλήγει απευθείας στην παραλιακή -και μ΄ αυτόν τον τρόπο θα παρακάμπτονται οι στενοί δρόμοι του Πειραιά, που προκαλούν αφόρητο μποτιλιάρισμα.

    Η υπόλοιπη έκταση του «νησιού» θα φιλοξενεί άνετο χώρο υποδοχής των τουριστών και πάρκινγκ για τα οχήματα που θα τους μεταφέρουν σε όποιο σημείο του Λεκανοπεδίου επιθυμούν. Υπολογίζεται ότι θα απαιτούνται 80 πούλμαν για δύο κρουαζιερόπλοια άνω των 300 μέτρων με 2.500-3.000 επιβάτες έκαστο.

    Κατά τους υπολογισμούς, το «νησί» θα μπορεί να υποδέχεται περίπου επτά κρουαζιερόπλοια την ημέρα (σ.σ.: θα σταθμεύουν από 12 έως 24 ώρες), που μεταφράζονται σε 100.000 επιβάτες την εβδομάδα, ενώ το πάρκινγκ για τα μέσα μεταφοράς τους θα χωρά τουλάχιστον 80 μεγάλα οχήματα (πούλμαν) και διπλάσιο αριθμό μικρότερων αυτοκινήτων. Κατά τους ένθερμους υποστηρικτές της ιδέας, η εν λόγω επένδυση θα προσφέρει σημαντικό αριθμό θέσεων εργασίας πάνω στο «νησί», συν τα έσοδα από τα τέλη ελλιμενισμού. Όσο για το κόστος; Οι πληροφορίες μιλούν για (καταρχήν) 300 εκατ. ευρώ, ενώ το μεγαλεπήβολο έργο θα τρέξει με ΣΔΙΤ και, αν δεν υπάρξουν απρόοπτα, οι διαδικασίες υπολογίζεται να δρομολογηθούν τον Απρίλιο...

    Ιδιαίτερη σημασία έχει η τοποθεσία, καθώς όλα αυτά, εφόσον υλοποιηθούν, θα δημιουργήσουν ένα μοναδικό location, σε απόσταση αναπνοής από την επένδυση που υλοποιεί το Ίδρυμα «Νιάρχος» στο Δέλτα Φαλήρου (Εθνική Βιβλιοθήκη - Εθνική Λυρική Σκηνή) και από το Ελληνικό, όπου οι εκεί παρεμβάσεις, εν όψει αποκρατικοποίησης, μελλοντικά θα μεταμορφώσουν το παραλιακό μέτωπο της πρωτεύουσας.

    Οι επενδυτές

    Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν πως η δημιουργία ενός νέου hub για την κρουαζιέρα στο Νέο Φάληρο αποτελεί πρωτοβουλία των κολοσσών του κλάδου, όπως η Royal Olympic Cruises και η Caribbean, που βρήκε ευήκοα ώτα στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης.

    Το σκεπτικό είναι διπλό: να αποκτήσει η χώρα έναν «κλειστό», σύγχρονο και απόλυτα ελεγχόμενο χώρο υποδομής κρουαζιερόπλοιων, ο οποίος θα μπορεί να αποτελέσει home port και να αλλάξει τη θέση της Ελλάδας στον τουριστικό χάρτη. Αυτό θα συμβεί με τη μεταμόρφωση του Πειραιά από λιμάνι διέλευσης σε αφετηρία ή τερματισμό για τα δρομολόγια των κρουαζιερόπλοιων. Η αλλαγή αυτή είναι σημαντική, για τον εξής λόγο: οι επιβάτες δαπανούν πολύ περισσότερα στα λιμάνια αφετηρίας ή τερματισμού απ΄ όσα στους ενδιάμεσους σταθμούς.

    Σύμφωνα με ειδική μελέτη της Εθνικής Τράπεζας, αν και η χώρα αποτελεί έναν εξαιρετικά ελκυστικό προορισμό κρουαζιέρας, δεν καταφέρνει να απορροφήσει τα τουριστικά έσοδα που της αναλογούν, αφού τα ελληνικά λιμάνια δεν προτιμώνται ως σημεία εκκίνησης κρουαζιέρας (home ports), λόγω χαμηλής ανταγωνιστικότητας, αδυναμία που στερεί πολλαπλάσια έσοδα, καθώς η μέση δαπάνη ανά επιβάτη (από τον ίδιο και από την εταιρεία κρουαζιέρας) αγγίζει τα 600 ευρώ στα λιμάνια εκκίνησης και μόλις τα 80 ευρώ στα λιμάνια διέλευσης (ports of call).

    Εκτιμάται ότι τα ετήσια έσοδα από τον κλάδο της κρουαζιέρας στη χώρα μπορεί να φτάσουν τα 2 δισ. ευρώ το 2016, από 600 εκατ. ευρώ το 2011, αν αναπτυχθεί το home porting, ώστε τα δύο τρίτα των επισκεπτών της χώρας να ξεκινούν από ελληνικά λιμάνια.

    Στην Ελλάδα η ανοδική τάση της ζήτησης οδήγησε σε μέση ετήσια αύξηση 15% στην επιβατική κίνηση κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά κατά την τριετία 2009-2011. Την περσινή χρονιά τα άμεσα έσοδα που προέκυψαν από τον ευρωπαϊκό κλάδο της κρουαζιέρας έφτασαν τα 15 δισ. ευρώ, από 8,5 δισ. ευρώ το 2005. Η Ιταλία συγκεντρώνει το 30% των εσόδων, ενώ 9% αντιστοιχεί στην Ισπανία και μόλις 4% στην Ελλάδα (σ.σ.: έσοδα της τάξης των 600 εκατ. ευρώ, που αντιστοιχούν στο 0,3% του ΑΕΠ και στο 5,2% της συνολικής τουριστικής δαπάνης).

    Οι πρωίες αντιδράσεις

    Έντονη διαμάχη έχει ξεσπάσει εδώ και λίγες εβδομάδες ανάμεσα στον Πειραιά και στο νέο Φάληρο για το ποιος θα πάρει τη μερίδα του λέοντος στην κρουαζιέρα -και μάλιστα χωρίς να έχει ανάψει ακόμη η συζήτηση για το «νησί». Η συνήθης μάχη του «παλαιού» με το «καινούργιο», από τη μια, και τα συμφέροντα που θίγονται, από την άλλη, τείνουν να μετατρέψουν την όλη υπόθεση σε ναυμαχία. Στους αντιδρώντες, για παράδειγμα, ανήκουν (πολλά) στελέχη του ΟΛΠ που εκτιμούν ότι από τον ανταγωνισμό θα βγει χαμένο το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, αν και στις συζητήσεις τους προτιμούν να εκφράζουν φόβο ότι «χαμένες θα είναι και οι δύο πλευρές».

    Αντιδρούν, επίσης, οι έμποροι του Πειραιά οι οποίοι θεωρούν βέβαιο ότι θα μαραζώσει η τοπική αγορά, καθώς «εμείς ποντάρουμε στο 30% των επιβατών που δεν θέλουν να απομακρυνθούν από το λιμάνι».


    Πηγή:www.capital.gr

  14. The Following 3 Users Say Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    Konstantinos E60 (19-02-13), Monsta (19-02-13), S8N (19-02-13)

  15. #698
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.956
    Thanked
    8072
    Rides
    3

    Προεπιλογή Ισπανία: "Καμμένοι" επενδυτές, φλαμέγκο & Ferrari

    Κάηκαν που κάηκαν, τουλάχιστον το γλεντάνε… διαμαρτυρόμενοι οι Ισπανοί,
    οι αποταμιεύσεις των οποίων «κουρεύτηκαν» στο πλαίσιο της διάσωσης των τραπεζών της χώρας.

    Χιλιάδες Ισπανοί που είχαν επενδύσει σε «ασφαλή» τραπεζικά ομόλογα, αλλά με την οικονομική κρίση
    και την εθνικοποίηση πολλών τραπεζών, έχασαν το μεγαλύτερο μέρος από το «κομπόδεμα»,
    σπεύδουν στις τράπεζες για τα… ρέστα.

    Μετά το κατάληψη υποκαταστημάτων από… χορευτές φλαμένγκο,
    το κλείσιμο λογαριασμών με… κονφετί
    και τις επισκέψεις στις τράπεζες με στολές γουρουνιών,
    οι Ισπανοί που είδαν τις περιουσίες τους να εξαϋλώνονται καλούνται να καταγράψουν
    τους πρωτότυπους τρόπους διαμαρτυρίας τους κατά της Banco Santander σε βίντεο.
    Επαθλο για την καλύτερη, μια… Ferrari.

    Τον διαγωνισμό ξεκίνησε ένας 51χρονος ανθοπώλης, ο οποίος είχε επενδύσει όλες τις οικονομίες του,
    ύψους 1,2 εκατ. ευρώ σε ομόλογα της τράπεζας το 2007, τα οποία όμως μετατράπηκαν το 2012
    σε μετοχές της Santander με αποτέλεσμα να υποστεί τεράστια ζημιά.

    «Έχω λάβει ήδη πολλά βίντεο για το διαγωνισμό, αλλά αν αυτό δεν
    οδηγήσει σε επανάκτηση των χρημάτων μου, θα αναγκαστώ ούτως ή
    άλλως να την χαρίσω
    »,
    σημειώνει ο ίδιος.

    Η διαμαρτυρία ενδέχεται να μην οδηγήσει πουθενά, καθώς τα "κουρέματα"
    επιβλήθηκαν από τους διεθνείς δανειστές για τη διάσωση των τραπεζών,
    αλλά τουλάχιστον υπάρχει η ελπίδα της Ferrari.

    Το τι θα την κάνει όποιος την κερδίσει είναι άλλου παπά ευαγγέλιο...

    Πηγή

  16. The Following User Says Thank You to wheelman For This Useful Post:

    katsaraios (19-02-13)

  17. #699
    Εγγραφή
    27-11-11
    Μηνύματα
    420
    Thanked
    469
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ειχα δει στην μενεγακη το ολο ιστορικο του εμιρη που ηθελε να επενδυσει.ναι παιζει και τετοιες ειδησεις καμμια φορα!..βεβαια εκει δοθηκε η ειδηση περισοτερο για το λαιφσταιλ του εμιρη παρα για το επενδυτικο στοιχειο..
    ηθελε να αγορασει το νησι και να κανει σπιτι και η ελληνικη πλευρα αρχικα συμφωνησε με τον ορο να φτιαξει ενα πολυτελες ξενοδοχειο.ολα ετσι αρχιζουν στην ελλαδα και μετα αρχιζουν τα παρατραγουδα γιατι καποιοι μυριζονται ευκολο χρημα και διπλαρωνουν...και ευτυχως δεν εγινε...οπως τα λεει ο S8N,τιποτα παραπανω...

    θωμα παροτι σε γενικες γραμμες συμφωνω μαυτο που λες αλλα δεν πρεπει να υποκυψουμε σε εξευτελιστικες προτασεις.τουλαχιστον στον τουρισμο.γιατι δεν πρεπει να φερουμε επενδυσεις που να πληρωνουν στους υπαλληλους 400 ευρω.και το ξαναλεω,μιλαω μονο για τον τουρισμο που ειμαι κοντα.ειναι ενας απο τους ομεις που δουλευουν και πρεπει να μην τον χαντακωσουμε κιαλλο αλλα να τον αναδειξουμε.εκει δεν πρεπει να αφεθουμε σε σεριφηδες.λεω τι πρεπει να γινει,οχι οτι γινονται ολα σωστα.
    εγω παντως επενδυτες στον τουρισμο που θελουν να εκμεταλευτουν την κριση για να κανουν την ελλαδα σαν κανενα φτωχονησι της πολυνησιας η' οτι αλλο και να βγαζουν αυτοι οι επιχειρηματιες χρηματα και να μου απαγορευουν εμενα με σεκιουριτυ κ.λπ. που να κανω διακοπες και μπανια στην χωρα μου δεν γουσταρω.ουτε σε ενα θεικο προορισμο οπως η ελλαδα να εργαζονται με 400 ευρω και να λενε και ευχαριστω στον επενδυτη.οχι στον τουριστικο τομεα.αλλου ναι οχι στον τουρισμο.

    τα ξενια ειναι αλλο πραγμα.και επειδη εισαι και εσυ απο βορεια ξερεις οτι εχουμε και ρημαζει το καλυτερο στην χαλκιδικη με την καλυτερη παραλια της ελλαδας μπροστα του.ειναι ομως αλλο θεμα και νομιζω οτι εκει δεν εχει καμμια σχεση μαυτο που περιγραφουμε.μην τα συγκρινουμε.τα ξενια πρεπει πως ειπες και εσυ να τα ενταξουμε στα εσπα και να τα αξιοποιησει το κρατος,ειτε το ιδιο,με ενα ιδιωτη μανατζμεντ η' να τα νοικιασει σε ιδιωτη .
    φιλε κατσαραιος καταλαβαινω το σκετπικο σου αλλα ας εχουμε και κανα βοσκοτοπι ελευθερο να ζει κανενα γλαροπουλο,φωκια η' οτιδηποτε αλλο ελευθερο.δεν ειναι κακο να εχουμε φυση στην ελλαδα.δεν χρειαζεται να εχουμε παντου τσιμεντο,να υπαρχουν και προστατευμενοι τοποι.ας μην ρημαξουμε ολη την φυση για να ικανοποιησουμε νταβατζηδες ενδωθεν και εξωθεν ελλαδας .να βρει την αναπτυξη αλλου η ελλαδα.
    να μην χαλαμε βουνα και δαση και αγριους τοπους για να χτιζουμε ειτε επενδυσεις ειτε αυθαιρετα.
    ασε που αμα υποχωρεις συνεχεια σε τετοιους τυπους μετα συνεχεια θα υποχωρεις.ναι να κανουμε αναπτυξη αλλα με αξιοπρεπεια και με πλανο,οχι τυχοδιωκτικα οπως γινοταν οπως τωρα. ειπαμε να αλλαξουμε...

    φιλε S8N μιας και εισαι του επαγγελματος ειχα παντα μια απορια.πως γινεται αφου ειναι καποιος παρανομος οταν χτιζει σπιτι να του δινει το κρατος ,που τον κρινει παρανομο ρευμα και νερο για το αυθαιρετο του?

  18. The Following 6 Users Say Thank You to bimmerm For This Useful Post:

    katsaraios (19-02-13), nikos1400 (19-02-13), Nino (19-02-13), Panos 316T (19-02-13), Ptboul (19-02-13), S8N (19-02-13)

  19. #700
    Εγγραφή
    27-11-11
    Μηνύματα
    420
    Thanked
    469
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    τωρα που το σκεφτομαι καλυτερα,μια χαρα ειναι το ξενια ετσι οπως ειναι.εχει προσβαση ο λαος στην παραλια και εχει και την ομορφια του δασους που αμα ερθει κανενας επενδυτης μπορει και να το χαλασει.αστο καλα ειναι.να το γκρεμισουνε και να το κανουν πρασινο.μαμησαμε την χαλκιδικη με τα τσιμεντα.αντε κανα καμπινγκ καλα ειναι που δεν εχει τοσο επιβαρυνση και ειναι και φτηνο.
    ειδα και στον αρμενιστη τον ιδιωτη, που ενω ο νομος επιβαλει να εχει ενα δρομο ελευθερο για τον πολιτη μεσα απο το καμπινγκ η' διπλα για προσβαση στην παραλια,αυτος χρεωνει την εισοδο μετα το μισαωρο γιατι δεν εβγαλε δρομο επιτηδες να περνας μεσα απο το καμπινγκ.ασε ρε..ενταξει εχεις μια απο τις καλυτερες παραλιες στον κοσμο αλλα ανηκει σε ολους τους ελληνες...και εχεις και την αρχη να κανει τα στραβα ματια...μια χαρα ειναι ελευθερα στην φυση οι παραλιες.νοοτροπια να τις κραταμε ελευθερες επρεπε να εχουμε αλλα αυτο ξενικανει απο αλλου.να βαλουμε σεκιουριτυ να επιβλεπουν την καθαριοτητα και τιποτα αλλο...

  20. The Following User Says Thank You to bimmerm For This Useful Post:

    nikos1400 (19-02-13)

Σελίδα 70 από 200 ΠρώτηΠρώτη ... 2060686970717280120170 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP