Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 23

Θέμα: [E36] BMW 325-ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥ ΒΗΜΑ

  1. #11
    Εγγραφή
    30-11-12
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    17
    Thanked
    0
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το βλεπω αυριο και επανερχομαι παιδες ευχαριστω

  2. #12
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikosot1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν ειναι ετσι φιλε μου πρεπει να βρω τροπο να το κοντυνω απο διαφορικο γιατι να αλλαξω σασμαν το κοβω δυσκολο,αν και με πισω γεφυρα απο 325 με μεγαλο καβουκι ισως δυσκολευουν οι επιλογες για τα βηματα.εμπλεξα λιγο.ευχαριστω παντως
    Δεν δυσκολευουν,ισα ισα περισσοτερες γινονται...Δες τι γινεται εκει απο κατω κι εδω ειμαστε να σε βοηθησουμε
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  3. #13
    Εγγραφή
    19-05-12
    Μηνύματα
    118
    Thanked
    51
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    πιο πιθανό είναι το κοντέρ να δείχνει άλλα αντι άλλων..

  4. #14
    Εγγραφή
    30-11-12
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    17
    Thanked
    0
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    καλησπερα παιδες επανερχομαι αφου ειδα καποιους κωδικους δυστυχως χωρις αποτελεσμα στο realoem.σας του γραφω οπως τους ειδα στο σασμαν
    μπροστα δεξια 1053401097
    πισω δεξια 1053401086
    πισω αριστερα 21226
    πισω αριστερα 12219379 και 1221866,9/25
    δεν εβγαλα ακρη με ολους αυτους

  5. #15
    Εγγραφή
    30-11-12
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    17
    Thanked
    0
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    στο GOOGLE 1.211.937.9 εβγαλε σειρα 5 του 91
    https://en.bildelsbasen.se/?index=de...query=12219379

  6. #16
    Εγγραφή
    30-11-12
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    17
    Thanked
    0
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αφου λοιπον το σασμαν ειναι απο ε34
    παμε για σασμαν η 3,45 διαφορικο?

  7. #17
    Εγγραφή
    30-11-12
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    17
    Thanked
    0
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    οπα ο κωδικος 1053401097 ομως δειχνει m50b25 κινητηρα απο 3αρα του 91
    https://en.bildelsbasen.se/?index=de...ery=1053401097
    μπερδεμα

  8. #18
    Εγγραφή
    30-11-12
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    17
    Thanked
    0
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    καμια γνωμη?

  9. #19
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μην ασχολεισαι με το σασμαν βαλε ενα πιο κοντο διαφορικο κ τελος

  10. The Following User Says Thank You to ziaba For This Useful Post:

    nikos1400 (10-03-13)

  11. #20
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πολυ μπλεγμενη η ιστορια σου ...

    Κανονικα το μαμα Ε36 325 φοραει το getrag 250, αν ομως στο δικο σου εβαλαν εβαλαν το ZF που αυτο φορουσε το 25αρι (Μ50) το Ε34 απο την μανα του,
    τοτε λογικα θα σου εβαλαν αξονα απο Ε36 328 που φορουσε και αυτο το ZF και κουμπωνει χωρις κοψε ραψε ...

    Αν ομως σου εβαλαν το getrag το παληο (260) που φορουσε και το Ε34 με τους Μ20 ομως τους κινητηρες τοτε εχει γινει "πλαστικη" στον αξονα που σου εχουν φορεσει στο αμαξι σου με οτι αυτο συνεπαγεται ...

    Για αρχη παιρνεις τη μπεμπα σου την πας και την σηκωνεις σε μια ραμπα και μετρας μηκος κεντρικου αξονα ! Απο συνδεσμο (σαζμαν) σε συνδεσμο (διαφορικου).
    Κανονικα αν ησουν "μαμα" θα μετραγες 1512 mm, αν ομως μετρησεις 1492 mm τοτε σου εχουν βαλει σαζμαν ZF και αξονα (λογικα) απο 328.
    Αν μετρας κατι αλλο απο τα δυο και ισως μικροτερο τοτε μπορει να σου εχουν βαλει το παληο getrag που εμπαινε στα Μ20 τα μοτερ (Ε30-Ε34)

    Οποτε κατεβαζεις σαζμαν και βαζεις της μαμας του συν τον αξονα τον μαμα του 325 και θα χαιρεσαι το 25αρι σου που θα πυροβολει με τα μαμα εξαρτηματα.

    Να πω μονο σε περιπτωση που σου εχουν βαλει ZF σαζμαν, λογικα το 310, ειναι το ιδιο με αυτο που φορουν το 28αρι και το Μ3 το 3λιτρο, κοινως "σκυλια" ως σαζμαν.
    Απλα στο Μ3 ισως του αλλαξαν κωδικο και το εκαναν 320 και εκει αλλαξαν και ενα γραναζι οπου εχει μια απειροελαχιστη διαφορα στην ροπη προς τα πανω.
    Οποτε αν ειναι ZF, ισως μην βιαστεις να το δωσεις γιατι και πιο ακριβοτερο ειναι και καλυτερο σε αξιοπιστια και που ξερεις μπορει να σου'ρθει λιγο αργοτερα να βαλεις ενα 28αρι και να εχεις γλυτωσει λεφτα ...

    Ψαξ'το ομως, πηγαινε και μετρα τον αξονα που εχει απο κατω.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikoZ3 : 06-03-13 στις 12:47

  12. The Following 4 Users Say Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    andreas_R (06-03-13), nikos1400 (10-03-13), nikosot1 (10-03-13), ziaba (29-03-13)

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP