Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 17 από 17

Θέμα: e36 diesel 318

  1. #11
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dark knight Εμφάνιση μηνυμάτων
    ψαχνω ηδη εδω και καιρο.συμφερει κομπακτ ε36 ντιζελ για δοτης.ειναι πιο φθηνα
    https://suchen.mobile.de/auto-insera...eatures=EXPORT

  2. The Following User Says Thank You to giannis_compact For This Useful Post:

    dark knight (13-02-13)

  3. #12
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    AΘΗΝΑ
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    798
    Thanked
    766
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    απο οτι καταλαβα θελεις να κανεις μετατροπη ενα e36 βενζινα σε diesel. και προφανως ο στοχος ειναι η οικονομια στα καυσιμα κατι που μας καει ολους τα τελευταια 2 χρονια. γνωμη μου ειναι να μη το κανεις γιατι δε θεωρω οικονομικο εναν κινητηρα diesel 20 ετιας ειδικα αν ειναι κακοσυντηρημενος ενδεχομενος να καει τα ιδια η και περισσοτερα απο εναν βενζινοκινητηρα της εποχης του. κρατα το αμαξι οπως ειναι η αν κανεις πολλα χλμ πουλα το και παρε ενα diesel με λιγα κυβικα

  4. #13
    Εγγραφή
    23-05-10
    Περιοχή
    Alexandria
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    105
    Thanked
    65
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Απ οσο γνωριζω δεν μπορει να δηλωθει νομιμα μια μετατροπη απο βενζινη σε πετρελαιο.....μπορει μονο απο πετρελαιο σε βενζινη.Οσον αφορα στα κυβικα μπορεις να ανεβασεις η να κατεβασεις νομιμα μεχρι 25% πανω η κατω απο τον κινητηρα που φοραει το αμαξι απο το εργοστασιο και μονο αν εχει παραχθει το συγκεκριμενο μοντελο με τον κινητηρα που θελουμε να βαλουμε....πιστευω να εγινα κατανοητος....
    M3 E30 uber alle!!!!!

  5. The Following User Says Thank You to cecotto 029/505 For This Useful Post:

    giannis_compact (14-02-13)

  6. #14
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.556
    Thanked
    2760
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Moufas E46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    απο οτι καταλαβα θελεις να κανεις μετατροπη ενα e36 βενζινα σε diesel. και προφανως ο στοχος ειναι η οικονομια στα καυσιμα κατι που μας καει ολους τα τελευταια 2 χρονια. γνωμη μου ειναι να μη το κανεις γιατι δε θεωρω οικονομικο εναν κινητηρα diesel 20 ετιας ειδικα αν ειναι κακοσυντηρημενος ενδεχομενος να καει τα ιδια η και περισσοτερα απο εναν βενζινοκινητηρα της εποχης του. κρατα το αμαξι οπως ειναι η αν κανεις πολλα χλμ πουλα το και παρε ενα diesel με λιγα κυβικα
    και ο κινητηρας βενζινης 20ετιας ειναι.παντα υπαρχει διαφορα στην οικονομια μεταξυ βενζινης-πετρελαιου.το μονο που με απασχολει ειναι να το κυκλοφορω νομιμα.θα το ψαξω και αλλο μεχρι να παρω την οριστικη αποφαση

  7. #15
    Εγγραφή
    16-01-13
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    166
    Thanked
    260
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    βάλε υγραέριο φίλε μου πολύ καλύτερη λύση
    τώρα αν θέλεις κ λίγη δύναμη παραπάνω
    https://www.car.gr/parts/view/3349298/
    Τσακο αυτό βάλε κ ενα υγραέριο κ είσαι κομπλέ

  8. #16
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κατερινη-Νεοι Πόροι
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    2.452
    Thanked
    3569
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Οχι δεν γινετε αλλαγή καυσίμου.κάποτε γινόταν με τα ταξι ,δεν ίσχυε πλέον.το εχω ψάξει για τον λόγο ότι ήθελα να μετατρέψω ένα Mitsubishi l200 από βενζίνη σε πετρελαιο.αναγκαστικά το πουλησα

  9. The Following User Says Thank You to scania124 For This Useful Post:

    Ptboul (14-02-13)

  10. #17
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.556
    Thanked
    2760
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    και εγω σε μια προχειρη ερευνα που εκανα στο ιντερνετ το ιδιο διαπιστωσα.οποτε παω για 316-318 βενζινη και βλεπουμε

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP