Σελίδα 10 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 891011 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 91 έως 100 από 103

Θέμα: E36 S62 transplant (M5 E39)

  1. #91
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    To κονε ειναι του συνεργειου. Παρε τηλεφωνο και ρωτα αλλα δεν νομιζω να σου δωσουν τον ανθρωπο for obvious reasons.
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  2. #92
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dr. Yamastura Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οπότε τον Μαμα εγκέφαλο και να σταλεί Γερμανία.
    Αν τον στείλω μόνος μου,ποιοι είναι οι Γερμανοί που το αναλαμβάνουν;
    3500 μου φαίνονται παρά πολλα.
    Εγχείρηση εγκεφαλου κάνουν;;!
    Εγχείρηση και Αυτο δεν λέω αλλα υπερεκτιμημενο.
    Κανα 2000 θα το δεχόμουν σαν τιμη.
    Καντου αναισθησια εδω μονος σου, στειλτον για εγχειρηση και παρτον πισω για ανανηψη.
    Μπορει να κοψουν κατι.

    Με το βαρος και την κατανομη τι θα κανεις?

  3. #93
    Εγγραφή
    21-11-11
    Περιοχή
    ΚΑΛΑΜΑΤΑ
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    295
    Thanked
    282
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καντου αναισθησια εδω μονος σου, στειλτον για εγχειρηση και παρτον πισω για ανανηψη.
    Μπορει να κοψουν κατι.

    Με το βαρος και την κατανομη τι θα κανεις?

    +1000000000000

  4. #94
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.265
    Thanked
    14148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καντου αναισθησια εδω μονος σου, στειλτον για εγχειρηση και παρτον πισω για ανανηψη.
    Μπορει να κοψουν κατι.

    Με το βαρος και την κατανομη τι θα κανεις?
    Θα πετάξει 2 πενηντάκιλα σακιά τσιμέντο στο πορτ μπαγκάζ και θα είναι κομπλέ

    Το είχα δει σαν πατέντα σε Μ3 E46 τούρκικο με 1000 άλογα τούρμπο της γνωστής DA Μοτορσπορτ



  5. The Following 2 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    Dr. Yamastura (13-02-13), Panos 316T (13-02-13)

  6. #95
    Εγγραφή
    21-11-11
    Περιοχή
    ΚΑΛΑΜΑΤΑ
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    295
    Thanked
    282
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dr. Yamastura Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οπότε τον Μαμα εγκέφαλο και να σταλεί Γερμανία.
    Αν τον στείλω μόνος μου,ποιοι είναι οι Γερμανοί που το αναλαμβάνουν;
    3500 μου φαίνονται παρά πολλα.
    Εγχείρηση εγκεφαλου κάνουν;;!
    Εγχείρηση και Αυτο δεν λέω αλλα υπερεκτιμημενο.
    Κανα 2000 θα το δεχόμουν σαν τιμη.
    Αν επικοινωνησεις με Papas dynograph η με τον ηλεκτρολογο του Καποτη θα σου λυσουν αρκετες αποριες.Και δεν το λεω για διαφημιση προσθεου δεν τους γνωριζω προσωπικα,Μιλησα αρκετες φορες με τους PD και δυο φορες με τον παραπανω ηλεκτρολογο και μπορω να πω οτι βοηθησαν αρκετα χωρις να εχουν καποιο οφελος..Λιγες κουβεντες και σωστες σε οποιοδηποτε τομεα...

  7. The Following User Says Thank You to NS-conv For This Useful Post:

    BILL007 (13-02-13)

  8. #96
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    έτσι και αλλιώς η κατανομή πάει περίπατο όταν ένα πολιτικό αυτοκίνητο γδύνεται τελείως με προορισμό τις πίστες.

    με ένα μοτέρ σε διάταξη βε, είναι καλά τα πράγματα μιας και μολονότι βαρύτερο είναι και κοντύτερο σε μήκος απο το εξακύλινδρο, ενώ η μάζα του είναι πιο καλά συγκεντρωμένη στο κέντρο λόγο σχήματος.

    ειδικά με ένα ν8 αντί για ν10, θα είναι πολύ εύκολο να ζυγιστεί σωστά το αυτοκίνητο, μιας και θα είναι κοντύτερο κατά δυο κυλίνδρους σε σχέση με το μοτέρ του Μ3, ενώ το ν10 κατά έναν.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. The Following 4 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Bassakos (13-02-13), BILL007 (13-02-13), Panos 316T (13-02-13), TSAF (13-02-13)

  10. #97
    Εγγραφή
    07-10-11
    Μηνύματα
    230
    Thanked
    248
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μην σε απασχολει το βαρος και η κατανομη.
    Το βαρος του S62 ειναι σχεδον το ιδιο με τους μεγαλους εξακυλινδρους ωντας ολο απο αλουμινιο.

  11. The Following User Says Thank You to race850i For This Useful Post:

    BILL007 (13-02-13)

  12. #98
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο race850i Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην σε απασχολει το βαρος και η κατανομη.
    Το βαρος του S62 ειναι σχεδον το ιδιο με τους μεγαλους εξακυλινδρους ωντας ολο απο αλουμινιο.
    Το S62 ναι ειναι 158kg,δεν εχει μεγαλη διαφορα.Αλλα το S85 ζυγιζει 240kg!!!Τη στιγμη που το μοτερ του Μ3 S50B30 ειναι μολις 151kg....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  13. The Following 2 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    BILL007 (13-02-13), black_beauty (14-02-13)

  14. #99
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    με διαφορά 7 κιλά το s62 απο το s50, νομίζω ότι αποτελεί ιδανική επιλογή αν αναλογιστούμε ότι απο πίσω το αμάξι είναι τελείως άδειο, χάνοντας σημαντικό βάρος.

    στην θέση που θα κάτσει λοιπόν το αρκετά κοντύτερο ν8 ισοσταθμίζει αρκετά την απώλεια βάρους απο το πίσω μέρος της καρότσας.

    ντοκ, νομίζω ότι για τέτοιο μοτέρ θα πρέπει να ψάξεις.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  15. #100
    Εγγραφή
    21-11-11
    Περιοχή
    ΚΑΛΑΜΑΤΑ
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    295
    Thanked
    282
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    με διαφορά 7 κιλά το s62 απο το s50, νομίζω ότι αποτελεί ιδανική επιλογή αν αναλογιστούμε ότι απο πίσω το αμάξι είναι τελείως άδειο, χάνοντας σημαντικό βάρος.

    στην θέση που θα κάτσει λοιπόν το αρκετά κοντύτερο ν8 ισοσταθμίζει αρκετά την απώλεια βάρους απο το πίσω μέρος της καρότσας.

    ντοκ, νομίζω ότι για τέτοιο μοτέρ θα πρέπει να ψάξεις.
    Συμφωνω με τον thomelef,ενα μοτερ σχεδον 100 κιλα βαρυτερο σιγουρα θα επηρεασει αρνητικα το εμπρος μερος του αυτοκινητου και λογικα θα χρειαζεται και αλλο setup η αναρτηση για να ανταπεξελθει στο κατα πολυ βαρυτερο μοτερ...
    Για να εχει κατανομη καλη το αυτοκινητο με τον s85 θα πρεπει να τοποθετηθει αρκετα πισω πραγμα το οποιο σημαινει κοψε-ραψε και μετατοπιση θεσης οδηγησης κτλ........
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NS-conv : 13-02-13 στις 23:20

Σελίδα 10 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 891011 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP