To κονε ειναι του συνεργειου. Παρε τηλεφωνο και ρωτα αλλα δεν νομιζω να σου δωσουν τον ανθρωπο for obvious reasons.
To κονε ειναι του συνεργειου. Παρε τηλεφωνο και ρωτα αλλα δεν νομιζω να σου δωσουν τον ανθρωπο for obvious reasons.
WRC is for boys
GROUP B was for men
Dr. Yamastura (13-02-13), Panos 316T (13-02-13)
Αν επικοινωνησεις με Papas dynograph η με τον ηλεκτρολογο του Καποτη θα σου λυσουν αρκετες αποριες.Και δεν το λεω για διαφημιση προσθεου δεν τους γνωριζω προσωπικα,Μιλησα αρκετες φορες με τους PD και δυο φορες με τον παραπανω ηλεκτρολογο και μπορω να πω οτι βοηθησαν αρκετα χωρις να εχουν καποιο οφελος..Λιγες κουβεντες και σωστες σε οποιοδηποτε τομεα...
BILL007 (13-02-13)
έτσι και αλλιώς η κατανομή πάει περίπατο όταν ένα πολιτικό αυτοκίνητο γδύνεται τελείως με προορισμό τις πίστες.
με ένα μοτέρ σε διάταξη βε, είναι καλά τα πράγματα μιας και μολονότι βαρύτερο είναι και κοντύτερο σε μήκος απο το εξακύλινδρο, ενώ η μάζα του είναι πιο καλά συγκεντρωμένη στο κέντρο λόγο σχήματος.
ειδικά με ένα ν8 αντί για ν10, θα είναι πολύ εύκολο να ζυγιστεί σωστά το αυτοκίνητο, μιας και θα είναι κοντύτερο κατά δυο κυλίνδρους σε σχέση με το μοτέρ του Μ3, ενώ το ν10 κατά έναν.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Bassakos (13-02-13), BILL007 (13-02-13), Panos 316T (13-02-13), TSAF (13-02-13)
Μην σε απασχολει το βαρος και η κατανομη.
Το βαρος του S62 ειναι σχεδον το ιδιο με τους μεγαλους εξακυλινδρους ωντας ολο απο αλουμινιο.
BILL007 (13-02-13)
BILL007 (13-02-13), black_beauty (14-02-13)
με διαφορά 7 κιλά το s62 απο το s50, νομίζω ότι αποτελεί ιδανική επιλογή αν αναλογιστούμε ότι απο πίσω το αμάξι είναι τελείως άδειο, χάνοντας σημαντικό βάρος.
στην θέση που θα κάτσει λοιπόν το αρκετά κοντύτερο ν8 ισοσταθμίζει αρκετά την απώλεια βάρους απο το πίσω μέρος της καρότσας.
ντοκ, νομίζω ότι για τέτοιο μοτέρ θα πρέπει να ψάξεις.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Συμφωνω με τον thomelef,ενα μοτερ σχεδον 100 κιλα βαρυτερο σιγουρα θα επηρεασει αρνητικα το εμπρος μερος του αυτοκινητου και λογικα θα χρειαζεται και αλλο setup η αναρτηση για να ανταπεξελθει στο κατα πολυ βαρυτερο μοτερ...
Για να εχει κατανομη καλη το αυτοκινητο με τον s85 θα πρεπει να τοποθετηθει αρκετα πισω πραγμα το οποιο σημαινει κοψε-ραψε και μετατοπιση θεσης οδηγησης κτλ........
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NS-conv : 13-02-13 στις 23:20