O sparos o πονηρος λεει οτι ειχε πετυχει μια φορα και εκαιγε λαδι...
Επειδη και εγω το ψιλοχαζευα μαλλον με σνομπαριζε το κωλοπαιδι.
Φαινεται μερακληδικο παντως
O sparos o πονηρος λεει οτι ειχε πετυχει μια φορα και εκαιγε λαδι...
Επειδη και εγω το ψιλοχαζευα μαλλον με σνομπαριζε το κωλοπαιδι.
Φαινεται μερακληδικο παντως
spar@ (13-02-13)
Stick to the S62!!!
WRC is for boys
GROUP B was for men
manos///3 (12-02-13)
Γιατρε εδω εισαι
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
Δεν θα ασχολιομουνα στη θεση σου με το συγκεκριμενο μοτερ.
Νομιζω οτι με το 286 με ενα καλο turbo kit με πολλες επιλογες ανταλλακτικων απο αλλα τουρμπατα αυτοκινητα ειναι το ιδανικο.Απο ζυγισμα,ιπποδυναμη κτλ-κτλ.
Ο ηχος τουρμπατος εξακυλινδρου ειναι αξεπεραστος.
Δεν θα αλλαζα το μοτερ σου,οχι ξεκαθαρα.
Εχεις τον ''σκυλο'' τον ιδιο οσο αναφορα το σασμαν (5-ταχυτο 286) και το μοτερ εχει δειξει την αξιοπιστια του παρα πολλα χρονια τωρα.
Τουρμπισε το ιδιο και με ευχαριστεις αργοτερα!
insane in the ///Midbrain
και σκεψου οτι αυτο το μοτερ και του Βουδουρη δεν δουλεψανε ποτε σωστα με τις μαλακιες τους αγραφους. Ασε που του Μακη του εσπασαν 2 μοτερ "οι επαγγελματιες του χωρου". S62 με την stock ecu και δεν θα εχεις το παραμικρο θεμα. Θα δουλευει τελειως μαμα και θα το βαζεις και στο διαγνωστικο. Δεν μου αρεσουν τα turbo οσο τα ατμοσφαιρικα θερια.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSAF : 12-02-13 στις 09:46
WRC is for boys
GROUP B was for men
Φοβάμαι ότι στο τούρμπισμα του δικού μου,το μοτέρ θα παραδώσει κάποια στιγμή με το ανάλογο κόστος.
Στα μείων και το κόστος για το τούρμπισμα που πιστεύω θα πάει άνετα 5000 ευρώ.
UP YOURS!
Βρήκα σε νορμάλ τιμή v10 m5 e60!!
Τι προβλήματα θα αντιμετωτίσω??
UP YOURS!
nik200 (12-02-13)
Χμμμ λιωσιμο ελαστικων σε χρονο dt
Αντε βαλτο και δωσε μου το μοτερ σου σε προνομιακη τιμη και με απλετο πληθος δοσεων χαχαχα