Σελίδα 5 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 345
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 50

Θέμα: AUDI S3

  1. #41
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Talking

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Azurius Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν μπορεί κάποιος απο τη διαχειριστική ομάδα ας το κάνει το λινκ να βγαίνει με μικρό παράθυρο του youtube. Κάτι λάθος πρέπει να έχω κάνει και δεν το βγάζει εδώ παρά μόνο με redirect.
    Θα το κανω εγω,....που ειμαι στην "αλλη"ομαδα του φορουμ,...κοζα μόστρα στα τζακούζια:


  2. The Following 2 Users Say Thank You to aristent For This Useful Post:

    Azurius (28-01-12), Vassilis ///M (29-01-12)

  3. #42
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μετά απο καιρό το συγκεκριμένο πυροβόλο μας ξαναενόχλησε.. 1100 πλέον άλογα... το άρθρο είναι απο γνωστό περιοδικό και μπορείτε να το δείτε στο παρακάτω λινκ.

    https://www.highperformance.gr/index...l=&limitstart=

  4. The Following 7 Users Say Thank You to Azurius For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (09-02-13), Bitz (09-02-13), Kostas_1 (09-02-13), Panos 316T (09-02-13), S8N (09-02-13), spar@ (09-02-13), Thomelef (09-02-13)

  5. #43
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    πάρα πολύ δουλειά και πολύ χρήμα έχει πέσει σίγουρα.. τρομερά γρήγορο αλλά προσωπικά δεν μπορώ να δεχτώ πως πέρασε 9FF με 800 άλογα..

    Δηλώνουν πως βγαίνει από το 400ρι σε 10,4..τον ίδιο χρόνο κάνει ένα τελείως νορμάλ και φουλ ντυμένο 911 turbo s με 500 άλογα! 300 κάτω δηλαδή..πως είναι δυνατόν τότε να χάνει το άλλο με 800??
    Δεν βγαινει στο 400αρι με 10,4 αλλα με 8.84s@259.36kmh . Μην ξεχνας αλλωστε οτι ο χρονοι του Πορσε ειναι χαμηλοι στο 400αρι λογω κιβωτιου και κιλων. Μετα τα 200 που μετρανε τα αλογα, τα πραγματα δεν ειναι και τοσο εντυπωσιακα.


  6. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    Azurius (09-02-13), Vassilis ///M (10-02-13)

  7. #44
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    και η κοντρα με το 9FF


  8. The Following 6 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    Azurius (09-02-13), ghost-rider (09-02-13), Leonidas_E39 (09-02-13), Panos 316T (09-02-13), saulm3 (09-02-13), Vassilis ///M (10-02-13)

  9. #45
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ένα λευκό 9FF? Του Σταμάτη?
    Nikos

  10. #46
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    To συγκεκριμένο αυτοκίνητο έγινε γνωστό και στο μεγαλύτερο ίσως φόρουμ για VAG στην Eυρώπη, το Vortex. ΠΡοφανώς όμως ακόμα δεν είναι γνωστό το νέο επίπεδο βελτίωσης που έχει γίνει μιας και που μιλάνε ακόμα για τα 800 άλογα.
    Στο #5 ποστ είναι και η απάντηση στην ερώτηση ενός φίλου απο τη Θεσσαλονίκη, όσον αφορά το σασμάν που φοράει και τις αντοχές του. Το Τransfer box που αναφέρει είναι το κομμάτι που ουσιαστικά μεταφέρει την κίνηση απο το σασμάν στον κεντρικό για να πάει στο πίσω τμήμα. Είναι το κομμάτι που (όσοι έχουν δει το δικό μου) έχω ταπωμένο.

    "Stock gearbox, strengthened inside, especially the transfer box. Special haldex controller with 3 pos:
    1.Stock
    2.50/50 locked when above half throttle
    3.Off (front wheel drive) (maybe that's what you saw)
    He is going to put some race gas and go more than 2 bar. "

    ΥΓ. Να πω οτι η ενίσχυση που κάνουν σε αυτό το σασμάν είναι ουσιαστικά η αντικατάσταση των συμβατικών ρουλεμάν με άλλα τύπου RS τα οποία απο κλειστού τύπου τα μετατρέπουν σε ημιανοικτού, αφαιρώντας το ένα απο τα δυο πλαινά καπάκια των τριβέων.

    https://forums.vwvortex.com/showthre....2-Turbo-800Hp
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Azurius : 10-02-13 στις 09:51

  11. The Following 5 Users Say Thank You to Azurius For This Useful Post:

    nikos valvetronic (10-02-13), Panos 316T (10-02-13), Stathis (10-02-13), Thomelef (10-02-13), VanVIC (10-02-13)

  12. #47
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Azurius Εμφάνιση μηνυμάτων
    To συγκεκριμένο αυτοκίνητο έγινε γνωστό και στο μεγαλύτερο ίσως φόρουμ για VAG στην Eυρώπη, το Vortex. ΠΡοφανώς όμως ακόμα δεν είναι γνωστό το νέο επίπεδο βελτίωσης που έχει γίνει μιας και που μιλάνε ακόμα για τα 800 άλογα.
    Στο #5 ποστ είναι και η απάντηση στην ερώτηση ενός φίλου απο τη Θεσσαλονίκη, όσον αφορά το σασμάν που φοράει και τις αντοχές του. Το Τransfer box που αναφέρει είναι το κομμάτι που ουσιαστικά μεταφέρει την κίνηση απο το σασμάν στον κεντρικό για να πάει στο πίσω τμήμα. Είναι το κομμάτι που (όσοι έχουν δει το δικό μου) έχω ταπωμένο.

    "Stock gearbox, strengthened inside, especially the transfer box. Special haldex controller with 3 pos:
    1.Stock
    2.50/50 locked when above half throttle
    3.Off (front wheel drive) (maybe that's what you saw)
    He is going to put some race gas and go more than 2 bar. "

    ΥΓ. Να πω οτι η ενίσχυση που κάνουν σε αυτό το σασμάν είναι ουσιαστικά η αντικατάσταση των συμβατικών ρουλεμάν με άλλα τύπου RS τα οποία απο κλειστού τύπου τα μετατρέπουν σε ημιανοικτού, αφαιρώντας το ένα απο τα δυο πλαινά καπάκια των τριβέων.

    https://forums.vwvortex.com/showthre....2-Turbo-800Hp
    δηλαδή εσυ το έχεις μπροστικινητο ; Δοκιμασες και δεν άντεχε ; Δεν μπήκα στο βορτεξ γιατι είμαι απο κινητο!

  13. #48
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos! Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ένα λευκό 9FF? Του Σταμάτη?
    Όχι του Σταμάτη(που το είχε ο Χρήστος τότε).
    Είναι ένα άλλο 996 νομίζω...Tου Θάνου αν θυμάμαι σωστά, γιατί πάει καιρός.

  14. The Following User Says Thank You to Harisp For This Useful Post:

    Nikos! (11-02-13)

  15. #49
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Harisp Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όχι του Σταμάτη(που το είχε ο Χρήστος τότε).
    Είναι ένα άλλο 996 νομίζω...Tου Θάνου αν θυμάμαι σωστά, γιατί πάει καιρός.
    Του Θανου ηταν 9FF και στα 800 αλογα. Το οποιο ειναι προς πωληση εδω και αρκετο καιρο

    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/1547084/

  16. #50
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    δηλαδή εσυ το έχεις μπροστικινητο ; Δοκιμασες και δεν άντεχε ; Δεν μπήκα στο βορτεξ γιατι είμαι απο κινητο!
    To τετρακίνητο έχω βανδαλισμένο και ενισχυμένο μέχρι εκεί που δεν παίρνει, με καταργημένη την έξοδο του μεσαίου μιας και που το Haldex δεν υπάρχει. Μάλιστα τώρα που μιλάμε το δικό μου (για την ώρα φοράω ένα δανεικό απο Cupra μέχρι να κλείσει το δικό μου) είναι ανοιγμένο και του γίνεται έξτρα ενίσχυση στα δαχτυλίδια των ρουλεμάν (ιδιαίτερα των press-direct) για να μην παρουσιαστεί αργότερα πρόβλημα με το project που έχω ξεκινήσει. Κάποια στιγμή στο μέλλον αν αποφασίσω να το κάνω Quattro, θα το ξαναθέσω σε λειτουργία. Για την ώρα πάντως, το 4Χ4 μου φαντάζει αστείο μιας και που το αμάξι θέλω να το παίζω και όχι να επενεργούν τα ηλεκτρονικά όποτε πάρουν πρωτοβουλία...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Azurius : 10-02-13 στις 16:21

Σελίδα 5 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 345

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP