Ποιος αναγκασε ποιους?Γιατι εγω πιστευω οτι παραδωσανε την χωρα αμαχητι σιγα τα καημενα μην τους κανουμε και ηρωες τα βρωμολαμογια και να σου πω και κατι φιλε λεμε για τι συριζα κκε κτλ αλλα αυτοι μια ζωη ηταν στο παρασκηνιο και δεν φανηκαν πουθενα καλος η κακος οποτε δεν μπορουμε να λεμε γιαυτους γιατι να το πω λιγο πιο καθαρα αλλοι βαλανε υπογραφη ετσι δεν ειναι για τους αλλους λεμε μονο θεωριες![]()
Υ.Γ Και για να μην παρεξηγηθω αηδιαζω με την πολιτικη αλλα με ενοχλει οταν το προβλημα που δημιουργηθηκε το βλεπουμε κομματικα
ΚΩΣΤΑΣ
Βασικα αλλοι κυβερνουσανε και τα μαμουσανε τη μανα παντα στην πρωτη γραμμη, ενω οι παρασκηνιακοι κανανε την ιδια ζημια.
Οσο πιο γρηγορα καταλαβουμε οτι κανενα απο τα κομματα του κοινοβουλιου δεν κανει, τοσο πιο γρηγορα θα δουμε φως.
Υπηρχαν δεκαδες κομματα για να βαλουμε μεσα, αλλα εμεις προτιμησαμε τα χα.
Σουηδος ταριφας σημερα μου ειπε το εξης.
Εφοσων οι ελληνες αποφασισανε να βαλουν φασιστικο κομμα στην βουλη τους, δεν εχουν την στοιχειωδη παιδεια για να κατανοησουν την σοβαροτητα της καταστασης. Προφανως σας κυριευει το μισος και ο θυμος, και δεν μπορειτε να σκεφτειτε λογικα. Πιστευω οτι εκλεχτηκαν στην βουλη σας, γιατι πολυ πιστεψαν οτι θα δουνε πολιτικο αιμα.
Αυτα κατα λεξη, απο εναν σουηδο ταριφα.
Παρτε το χαμπαρι...η ελλαδα ειναι τελειωμενη υποθεση, γιατι πρωτον δεν υπαρχει η παιδεια στον ελληνα στο να κατανοησει την δυναμη της ψηφου.
Δευτερον, ακομα και σημερα, δειχνει την προτιμηση του σε αυτον που λεει τα ωραιοτερα ψεμματα.
Τριτον, το οτι το μισο πρωην μπατσοκ ειναι στην αγκαλια του αλεξ, περνα απαρατηρητο.
Τεταρτον. Κανεις δεν σκεφτεται οτι τοσα χρονια που καλοτρωμε, καναμε ζημια και ειρθε τελος εποχης. Ζουσαμε με δανεικα, λεγαμε ψεμματα για να υπαρχουμε και μας ανεχοντουσαν.
Εμεις ακομα μιλαμε για τα γελοια κομματα που μας εφεραν εδω που μας εφεραν. Και μην ακουσω οτι κκε αλεξ κτλ δεν εχουν καμμια ευθυνη, αυτο ειναι το μεγαλυτερο ψεμμα.
Εχουν και παραεχουν. Αυτοι ειναι που φουσκωσαν τα μυαλα του κοσμου οτι η δουλεια ειναι δουλια, και οτι ο εργοδοτης ειναι ο κομης δρακουλας.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
bimmerm (07-02-13), Kostas_1 (07-02-13), Leonidas_E39 (07-02-13), nikos1400 (07-02-13), Panos 316T (08-02-13), PANOS-E60 (07-02-13), S8N (07-02-13), Stathis (07-02-13), vagmag (07-02-13)
Για αυτο φευγει το 60% των τμηματων απο το ΑΤΕΙ θεσσαλονικης,αλλα συνγχωνευονται και αλλα μηδενιζονται απο το χαρτη για να μαζευει αυτος ο καραγκιοζης φοιτητες (=ζεστο χρημα) στο ΤΕΙ σερρων..
Ο υπουργος λεει για ακαδημαικα κριτηρια αλλα βλεπουμε ποσο ξεκαθαρα ειναι τα ακαδημαικα κριτηρια..
https://www.iefimerida.gr/news/89617...#ixzz2K9kmMVLB
-------------------
Εγω καταρχην δεν ειπα οτι δεν φταιει οσυριζα κκε καρατζαφερης κτλ εγω ειπα οτι κακως εστιαζουμε κομματικα για το προβλημα που δημιουργηθηκε γιατι παιζουμε το ιδιο παιχνιδι με τους πολιτικους δεν φταιω εγω εσυ, αλλα και εκτος αυτου εγω πιστευω πως το προβλημα ειναι οτι και να ψηφισεις εκει μεσα ειναι το ιδιο γιατι για μενα παντα εχουν ολοι εκει μεσα τον ιδιο στοχο η επειδη βολευονται δεν ασχολουνται υπογραφουν οτι τους δωσουν οποτε πρεπει να καθαρισει ενα μεγαλο ποσοστο απο τους 300 εννοω γιατι αλλιως δεν θα γινει ποτε δουλεια οποτε η ψηφος δεν μπορει να εχει δυναμη δυστυχως
ΚΩΣΤΑΣ
Η ψηφος μια χαρα δυναμη εχει. Εμεις δεν μπορουμε να το καταλαβουμε με την καμμια ομως.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
bimmerm (07-02-13), Kostas_1 (07-02-13), Leonidas_E39 (07-02-13), pilot (07-02-13), vagmag (07-02-13)
Μακαρι να ειναι ετσι οπως τα λες αλλα δεν το νομιζω εγω πιστευω πως αν δεν γινει ξεκαθαρισμα ειναι μονοδρομος
ΚΩΣΤΑΣ
Bitz (07-02-13), Panos 316T (08-02-13)
https://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=341850ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Η κρίση μείωσε τα τροχαία!
Του ΓΙΑΝΝΗ ΛΥΒΙΑΚΗ
Η κρίση έκανε και κάτι καλό: μείωσε τα τροχαία δυστυχήματα! Για πρώτη φορά μετά το 1974, που είχαμε 943 νεκρούς και κυκλοφορούσαν στους δρόμους της Ελλάδας μόνο 650.000 αυτοκίνητα, το σύνολο των νεκρών είναι κάτω των χιλίων ατόμων, ενώ το 1998 είχαν φθάσει στη μέγιστη τιμή τους, που ήταν 2.229 νεκροί. Και μόνο του αυτό το στατιστικό στοιχείο αποτελεί μια σημαντική είδηση.
Αυτό είναι ένα από τα συμπεράσματα της ετήσιας έρευνας για τα τροχαία που εκπόνησε το Εργαστήριο Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης και αφορά το 2012.
Η έρευνα έγινε από τον καθηγητή Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη, τον διδάκτορα Μιχάλη Νικολαράκη και τον επίκουρο καθηγητή του Πολυτεχνείου Κρήτης Μιχάλη Δούμπο.
Οπως επισημαίνουν, «σύμφωνα με τα στοιχεία είναι εμφανές ότι και το 2012 καταγράφηκε μείωση σε όλες τις κατηγορίες, τόσο των ατυχημάτων όσο και των παθόντων. Σημειώθηκαν 889 θανατηφόρα ατυχήματα έναντι 1.011 το 2011.
»Ανάλογη είναι και η πορεία του αριθμού των νεκρών (976 το 2012 από 1.092 το 2011, δηλαδή 116 λιγότεροι). Οι μειώσεις δεν ήταν βέβαια ομοιόμορφες σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας. Σε ορισμένες περιφερειακές ενότητες, που θα αναλύσουμε παρακάτω, διαπιστώθηκαν αυξήσεις.
»Στην αξιόλογη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων θα πρέπει να συνεκτιμηθούν δύο ακόμη σημαντικά στοιχεία: η μείωση των διανυομένων χιλιομέτρων κάθε οχήματος λόγω της αυξημένης τιμής των καυσίμων, αλλά και η μείωση του στόλου των κυκλοφορούντων οχημάτων, που οφείλεται βασικά στην κατάθεση περίπου 700.000 πινακίδων κυκλοφορίας οχημάτων, λόγω αδυναμίας πληρωμής των τελών κυκλοφορίας. Επίσης συνυπολογίζεται και η μεγάλη μείωση της αγοράς νέων αυτοκινήτων, η οποία το 2012 γνώρισε σημαντικότατη κάμψη, της τάξης του 40% σε σχέση με το 2011, με 58.482 νέες κυκλοφορίες, που αποτελεί τη χαμηλότερη επίδοση των τελευταίων 24 ετών στην ελληνική αγορά.
»Στην πρώτη θέση των ατυχημάτων βρίσκεται η Λευκάδα, γιατί ενώ το 2011 δεν είχε κανέναν νεκρό από τροχαίο, το 2012 είχε 5 νεκρούς, 8 σοβαρά τραυματίες και 36 ελαφρά, συνολικά πάρα πολλούς παθόντες για ένα μέρος με πληθυσμό μόλις 23.700 κατοίκους. Στις επικίνδυνες περιοχές είχε καταταχτεί και το 2009 (8η θέση), ενώ τα υπόλοιπα χρόνια ανήκε στις περιοχές χαμηλής επικινδυνότητας (36η το 2010 και 39η το 2011).
»Στη δεύτερη θέση επανέρχεται η Χαλκιδική και στην τρίτη κατατάσσονται οι Κυκλάδες, με 17 νεκρούς το 2012 έναντι 11 του προηγούμενου έτους.
»Η περιοχή της Αττικής βρίσκεται στην 8η θέση, από την 5η στην οποία είχε βρεθεί τα δύο προηγούμενα χρόνια, παρουσιάζοντας μικρή βελτίωση. Τα θανατηφόρα ατυχήματα μειώθηκαν σε 219 από 246, με τους νεκρούς να περιορίζονται στους 234 από 260. Ατυχήματα με σοβαρό τραυματισμό καταγράφηκαν 330 έναντι 363 το 2011, με σοβαρά τραυματίες 377 άτομα από 415 το 2011, ενώ οι ελαφρά τραυματισθέντες ήταν 7.445 έναντι 7.670 το προηγούμενο έτος. Τα ατυχήματα με ελαφρύ τραυματισμό ήταν 5.837 το 2012, από 6.172 το 2011.
Η περιοχή της Θεσσαλονίκης κατατάσσεται 24η, παρουσιάζοντας οριακή βελτίωση κατά μία θέση».
Panos 316T (08-02-13)